התקנת רשת נגד יונים

התקנת רשת יונים למסתור כביסה במחיר הוגן – עם אחריות

נמאס לכם לגרש יונים שמלכלכות את מסתור הכביסה שלכם? חוששים שיונה תקים קן בדיוק במקום שבו אתם תולים כביסה? יש פתרון אחד ופשוט, והוא התקנת רשת נגד יונים למסתור כביסה. בואו לגלות איך הרשת עובדת, אילו רשתות מומלצות יותר ופחות, איך מתקינים את הרשת וכמה זה עולה לכם!

יונים הן חלק קבוע מהנוף של כל עיר ועיר, ובדרך כלל אתם לא מתייחסים אליהן כל כך, אך זאת עד לרגע שבו הן מחליטות להתמקם במסתור הכביסה שלכם, ללכלך אותו עם לשלשת ונוצות ולהקים שם קן. כדי למנוע את הבעיה הזו יש רק פתרון אחד יעיל, והוא רשת יונים למסתור כביסה. אנחנו בחברת סטופ יונים מומחים להרחקת וסילוק יונים, וברשותנו שלל סוגי רשתות איכותיות במחירים שונים שמתאימים לכל כיס. אתם רק צריכים להרים אלינו טלפון, לספר לנו איפה אתם גרים ואנחנו נהיה אצלכם תוך פחות משעה להתקנת הרשת החדשה שתהיה הפתרון האמיתי לבעיית היונים שממנה אתם סובלים.

 

✔️ מגוון רשתות נגד יונים למסתור כביסה, מרפסת שירות, גג ועוד
✔️ התקנת רשת במסתור כביסה מחיר הכי זול
✔️ התקנת רשתות מכל הסוגים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ אחריות ל-5 שנים על התקנת רשתות ליונים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

התקנת רשת נגד יונים

מה זה רשת יונים למסתור כביסה?

מבין שלל הפתרונות הקיימים להרחקת יונים, הרשת מהווה את אחת השיטות היעילות ביותר לחסום כניסה של ציפורים למסתורי כביסה.

* הרשת העיקרית שבה אנו משתמשים עשויה מפוליאתילן, שהוא חומר חזק במיוחד שעמיד בפני אש, שמש, רוח ומים.

* את הרשת מותחים מול פתח מסתור הכביסה כדי ליצור חוצץ שימנע חדירת ציפורים, ונציין כאן כי אפשר להשתמש ברשת שכזו גם לשלל מקומות אחרים.

* אמנם רשת יונים למסתור כביסה זה השימוש הנפוץ ביותר עבורה, אך אפשר להתקין רשתות גם על ארובות, להרחקת יונים מגגות, מרפסות ופתחי אוורור כדי לוודא שלא יחדרו אליהם יונים.

 

איך מתקינים רשת נגד יונים

 

התקנת רשת פוליאתילן נגד יונים במסתור כביסה

התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה

למה דווקא התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה?

אם הציפורים נעמדות כל הזמן על רצפת מסתור הכביסה או על המזגן החיצוני שמותקן שם, למה שלא להציב פשוט דוקרנים להרחקת יונים? ובכן, במקרה של הרצפה זה פשוט יהיה מיותר, מאחר שהשטח לכיסוי גדול מאוד, ואם נציב דוקרנים רק על המזגן החיצוני, היונים עדיין ימצאו מקומות אחרים לעמוד עליהם.

לכן הפתרון היעיל ביותר הוא התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה, שמלכתחילה מונעת את האפשרות שהיונים יחדרו ויוכלו לעמוד על כל חלק שקיים שם. זה למעשה שומר גם על הניקיון של מסתור הכביסה, כי הציפורים לא יכולות לעשות שם את צרכיהן ולא משאירות שם נוצות או קנים.

 

רשת למסתור כביסה להרחקת יונים

רשת למסתור כביסה

האם התקנת רשת נגד יונים היא פתרון יעיל?

* הרשת יוצרת מחסום שמונע מהיונים את האפשרות לחדור דרכו, אולם מידת היעילות שלה תלויה רבות בסוג החומר שממנו היא עשויה.

* יש רשתות שהיונים יכולות לעמוד עליהן ושנוטות להתלכלך מאוד, ואילו אחרות עלולות להתפרק לאורך הזמן מאחר שהן לא עשויות מחומרים שאמורים להיות חשופים לשמש.

* כל עוד בוחרים ברשת איכותית ואמינה, היא בהחלט תבצעה את עבודתה כמו שצריך לאורך שנים ותרחיק את כל היונים מהשטח שהיא מיועדת לחסום.

 

רשת 3 על 3 במסתור כביסה

התקנה של רשת שחורה במסתור כביסה


התקנה של רשת למסתור כביסה בצורת ר

רשת למסתור כביסה בצורת ר

יתרונות וחסרונות של רשת למסתור כביסה

לכל פתרון הרחקה נגד יונים יש יתרונות וחסרונות, וזה נכון גם בנוגע לרשתות. אמנם מדובר בפתרון המומלץ ביותר למסתורי כביסה, אך עדיין יש לו כמה חסרונות שחשוב להיות מודעים אליהם ואשר נוגעים בעיקר לבחירת מרחיק היונים הנכון לצורך העבודה.

יתרונות חסרונות
רשת למסתור כביסה מהווה פתרון הומאני לבעיית היונים יקרה ביחס לפתרונות האחרים
נחשבת לפתרון אסתטי נגד יונים דורשת תחזוקה וניקיון
מחזיקה זמן רב ועמידה למשך 5 שנים לפחות אם משתמשים ברשת הלא נכונה, עלולות להיתקע בה ציפורים

 

רשת שחורה להרחקת יונים ממסתור כביסה סטנדרטי

רשת יונים במסתור כביסה סטנדרטי

איך לבחור מתקין רשתות נגד יונים

יש כמה משתנים שעליכם לבדוק לפני שאתם מזמינים מרחיק יונים מומלץ לצורך התקנת רשת:

1. מחיר זול – הדבר הראשון והחשוב יותר הוא לבחור במתקין רשת שגובה מחיר הוגן והגיוני. אם אתם מרגישים שהעלות שאיש המקצוע דורש מכם על עבודתו עוברת את גבול הטעם הטוב, ותרו עליו וחפשו מתקין אחר.

2. מגוון אפשרויות – לפני שאתם מזמינים מתקין רשתות נגד יונים בקשו לדעת מה האפשרויות שלכם ובאילו רשתות הוא משתמש. זה יעזור לכם לוודא שאכן יש לו את הידע והכלים הנדרשים לביצוע העבודה באופן האידיאלי, בהתאם לצרכים שלכם.

3. זמינות מידית – אין סיבה שתחכו יותר מדי עד שיגיע אליכם מרחיק יונים לטיפול בבעיה. אם אתם מזמינים מרחיק יונים מקצועי, סביר להניח שכבר יש יונים במסתור הכביסה שלכם ושהן התחילו לקנן. אם לא תפתרו את הבעיה בזמן והציפורים יטילו ביצים, יהיה בעייתי לטפל במסתור הכביסה, כי צריך יהיה לחכות שיתעופפו הגוזלים מהקן.

 

סרטון הרחקת יונים מהגג באמצעות רשת שקופה 

סוגי רשתות להרחקת יונים – אפשרויות והמלצות

יש יותר מדרך אחת לחסום את הגישה של היונים למסתור הכביסה שלכם, ולכל רשת שקיימת יש מאפיינים משלה. חשוב לציין שהרשתות שבהן מרחיקי יונים רבים משתמשים לא תמיד מיועדות לחסימת יונים, כלומר הן הומצאו לשימושים אחרים ונמצאו כיעילות במידת מה גם להרחקת יונים.

לכן חשוב להכיר את כל סוגי הרשתות ולבחור את האחת המתאימה לכם בקפידה:

סוגי הרשתות הקיימים מאפייני הרשת האם הרשת מומלצת?
רשת הרחקת יונים מפלסטיק

רשת זולה מפלסטיק קשיח שמתאימה למסתורי כביסה קטנים.

לרשת יש חורים גדולים והיא חלשה ביחס לפתרונות אחרים, כשאינה עמידה בפני השמש, ולכן לאורך הזמן היא נוטה להתייבש ולהישבר. בנוסף, יונים יכולות לעמוד עליה והיא מוגבלת לרוחב של 1.5 מטר, לכן היא לא הפתרון האידיאלי. לא – ארגוני זכויות בעלי החיים מזהירים כי יונים עלולות להיתפס ברשתות שכאלה ולהיתקע בהן.
רשת פוליאתילן נגד יונים

זוהי הרשת המומלצת ביותר נגד יונים, שכן היא זולה, עמידה ויעילה.

הרשת הזו עשויה מחוטים ששזורים אחד בשני, וכך למעשה היא מקבלת את החוזק שלה. יש לרשת שלל מידות ולכן היא מתאימה לחסימת מסתורי כביסה, והיא עמידה בפני קרינת UV. כן – זוהי למעשה הרשת היחידה ברשימה זו שמיועדת באופן פרטני להרחקת יונים ממסתורי כביסה.
רשת שקופה להרחקת יונים

רשת שעשויה מחוטי ניילון דקים שהחורים שלה בצורת מעוינים והנראות שלה נמוכה.

עובי החוטים הוא 0.5 מ"מ וגודל החורים הוא 2.5-5 ס"מ, בהתאם לסוג הרשת. במקור הרשת הזו מיועדת לדיג, ולכן היא לא מוגנת מפני קרינת השמש, מה שגורם לבלאי מהיר שלה. היא מגיעה בשלל גדלים ויכולה לכסות שטחים גדולים מאוד. כן ולא – היא לא עמידה כמו פתרונות אחרים ומומלצים יותר, אך היא מהווה את הפתרון האסתטי ביותר לטיפול ביונים במסתורי הכביסה. אם משתמשים בה, עדיף להתקין אותה במסתור כביסה שלא חשוף הרבה לשמש.
רשת ברזל צפופה ליונים

זוהי למעשה רשת לול, שמטרתה המקורית היה למנוע כניסה של ציפורים ללולים.

לרשת הזו יש חוטי ברזל דקים וחורים משושים. היא לא מוגנת מפני חלודה והצפיפות שלה גורמת לאגירת לכלוך עליה. רוחבה של הרשת מוגבל ל-2 מטר, ומאחר שהיא יציבה מאוד, יונים יכולות לעמוד עליה. לא – אמנם הרשת מונעת חדירת יונים לשטח שהיא חוסמת, אך היא מתלכלכת מאוד ועדיין משאירה אתכם חשופים ללשלשת היונים שנאגרת עליה.
רשת מגולוונת נגד יונים

רשת שעשויה מחוטי ברזל ששזורים אחד בשני, מחוברים בעזרת הלחמה ומוגנים מפני חלודה.

עובי החוטים הוא 0.9 מ"מ וגודל החורים הוא 1.2 ס"מ. רוחב הרשת מוגבל ל-2 מטר, והיא צרה וכבדה מאוד, לכן קשה להתקין אותה במקומות שהגישה אליהם לא נוחה. היא מומלצת בעיקר לסתימת חורים ופחות למסתור הכביסה כולו. כן – הרשת הזו היא החזקה והעמידה ביותר מבין כולן, ואם אתם מעדיפים רשת קשיחה, הרשת המגולוונת מומלצת הרבה יותר מרשת הברזל הצפופה.

 

סרטון הרחקת יונים מהגג באמצעות רשת שקופה

רשת הרחקת יונים מסתור כביסה הומאנית

חשוב לוודא שהרשת שאתם בוחרים היא הומאנית ולא פוגעת ביונים בשום צורה. בין אם חשוב לכם לשמור על חיי היונים ולהזמין הרחקת יונים ירוקה ובין אם לא, הדבר האחרון שאתם רוצים לגלות זה שנתקעה יונה ברשת שלכם. מישהו יצטרך לשחרר אותה, וזה ייעשה כמובן על ידי חיתוך הרשת, מה שיצריך מכם לשלם לא רק על חילוץ היונה, אלא גם על התקנת רשת הרחקת יונים מסתור כביסה חדשה. על כן אנחנו ממליצים תמיד לבחור ברשת פוליאתילן שלא עלולה להתפורר עקב חשיפה לשמש, או ברשת מגלוונת עמידה וחזקה.

 

רשת מקצועית במסתור כביסה עם אחריות ל-5 שנים

התקנת רשת מקצועית במסתור כביסה

התקנת רשתות יונים לפי מידה במסתור כביסה

דוגמאות למסתורי כביסה איך מתקינים את הרשת
מסתור כביסה קטן ומרובע יריעת רשת אחידה תספיק – צריך רק למתוח אותה ולחבר לקירות.
מסתור כביסה מלבני ומוארך בהתאם לאורך מסתור הכביסה, יתכן שיהיה צריך להשתמש במספר יריעות של רשת שיחוברו אחת לשניה.
מסתור כביסה עם שני כיווני אוויר מסתור שכזה יצריך התקנה בצורת ר׳. חובה להזמין צוות מרחיקי יונים שמומחה להתקנת רשתות כדי שזה ייעשה נכון.
מסתור כביסה גדול וגבוה חייב לוודא שהפינות מכוסות לחלוטין ושהרשת מתוחה היטב. לעיתים עבודה רשלנית גורמת לכך שהיונים יכולות לחדור דרך הפינות או שולי הרשת.

 

רשת במרפסת שירות פתוחה

איך להתקין רשת נגד יונים כמו שצריך?

אנחנו תמיד מעדיפים לעבוד מסודר ולקבל מכם כמה שיותר פרטים בנוגע לאזור החסימה הנדרש עוד לפני שנגיע. זה יעזור לנו להתאים לכם רשת להרחקת יונים מבניין, מסתור כביסה או גג, האם יש חורים נוספים באזור שצריך לחסום עם רשת מגולוונת ומה אפשרויות הגישה שלנו למסתור הכביסה, הגג או מרפסת השירות. אז איך מתקינים רשת נגד יונים?

הנה שלבי העבודה שלנו:

1. אחרי שקיבלנו מכם פרטים בנוגע למיקום שבו צריך להתקין את הרשת (ניתן לשלוח אלינו גם תמונות), נגיע עם הרשת המתאימה ונתחיל בגזירתה לפי הגודל הנדרש לחסימה.

2. בשלב השני אנחנו קודחים חורים בקירות ותולים את הרשת על ג'מבואים.

3. לבסוף אנחנו מותחים את הרשת כך שתהיה קשיחה ויציבה ככל הניתן.

כפי שאתם מבינים נדרשת עבור רשת נגד יונים התקנה נכונה שמתוכננת בקפידה, ואנחנו נמנעים מכל אפשרות שייווצר נזק לקיר שבו אנחנו עובדים. יתכן כי יהיו שלבי עבודה נוספים במידת הצורך והרצון שלכם, למשל ניקוי, הדברה וחיטוי מסתור הכביסה לפני התקנת הרשת.

 

בתמונה – התקנת רשת שקופה בחלון למניעת כניסה של יונים

רשת נגד יונים בחלון

רשת יונים למסתור כביסה מחיר מומלץ

המחיר הבסיסי שאתם משלמים להתקנת הרשת מושפע מ-2 גורמים עיקריים:

1. עלות הרשת עצמה – יש שלל סוגים של רשתות ולכל אחת יש מחיר אחר.

2. עלות ההתקנה של הרשת – גודלה של הרשת ישפיע על המחיר שתשלמו, כשהוא נקבע על פי כל מ"ר. מאחר שמדובר בעבודה בגובה, לעיתים תידרשו לשלם מעט יותר על שימוש במכשירים מכאניים כאלה ואחרים שמסייעים להגיע לגובה, או על הרחקת יונים בסנפלינג.

אז כמה עולה רשת נגד יונים כולל התקנה? המחיר נע בסביבות 700-1,500 ₪ והוא גמיש מאוד. אתם תוכלו לבחור את סוג הרשת שבה אתם מעוניינים שנשתמש, מה שיוכל לסייע לכם לחסוך במחיר במידת הצורך, או אם תעדיפו להשקיע יותר, תוכלו לבחור ברשת איכותית שתשרת אתכם נאמנה למשך שנים רבות וטובות.

 

מסתור כביסה בצורת ר' סגירה ברשת שחורה ועמידה

רשת יונים בצורת ר למסתור כביסה

איך לתחזק רשתות נגד יונים?

רמת העמידות של הרשת תהיה תלויה לא רק בחומר שממנו היא עשויה, אלא בין היתר גם בתחזוקה שתעניקו לה. כמו כל השקעה אחרת, אתם רוצים שגם זו תהיה משתלמת, וכך תשמרו על הרשת שתשמש אתכם למשך עשורים רבים:

בדיקה קבועה: הדבר הפשוט ביותר שאתם יכולים לעשות זה לוודא שהרשת בסדר, שאין בה חורים ושלא התנתקה מסיבה כלשהי ממקומה.

ניקיון: תוכלו לנקות את הרשת עם מברשת רכה וסבון כלים עם מים.

תיקונים מידיים: אם נגרם נזק לרשת, הזמינו אותנו מיד כדי שנוכל לתקן אותם לפני שיהפכו לחמורים יותר ויצריכו טיפול מתקדם. זה במיוחד כולל מקרים של יונים שנתקעות ברשתות זולות.

 

היזהרו מרכישת רשת נגד יונים להתקנה עצמית

גם אם ניחנתם בשתי ידי זהב, מומלץ שתשאירו את העבודה הזו למומחים. התקנת רשת מביאה איתה אתגרים רבים שייתכן שלא תדעו כיצד לפתור כמו שצריך ברגע שתיתקלו בהם. הנה עוד כמה סיבות שעליכם לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים את זה בעצמכם:

איכות הרשת: יכול להיות שתתפתו לרכוש רשת זולה שלא תהיה עמידה, תיכשל בביצוע המשימה ואף תגרום ליונים להיתקע בה.

סכנת פציעה: העבודה נעשית בגובה מסוכן, וסביר להניח שאין לכם את הכלים הנדרשים כדי להבטיח את שלומכם במהלך ביצועה.

חיפוי רשלני: אנחנו מצמידים את הרשת באופן מוחלט למבנה וכך מבטיחים שיונים לא יוכלו לחדור מלמטה – משהו שאתם לא תוכלו לעשות בעצמכם ועם ארגז כלים מצומצם.

אחריות: לא תקבלו אחריות על רשת שתתקינו בעצמכם, משמע אם יידרשו תיקונים (וסביר להניח שיידרשו), תצטרכו לטפל בהם בעצמכם שוב או להזמין מתקין מקצועי שיעשה זאת, הפעם כמו שצריך.

 

מה עושים אם יש בעיה ברשת יונים למסתור כביסה?

בין אם התקנתם את הרשת בעצמכם ובין אם הזמנתם אותנו לביצוע העבודה, במידה והרשת לא עושה את תפקידה או אם היא יצאה מהמקום / נקרעה, הרימו אלינו טלפון מיד. אנחנו נהיה אצלכם כבר באותו היום לטיפול בבעיה, וזאת לאחר שנאבחן את הסיבה ונתקין אמצעים שיבטיחו שלא תתרחש בשנית. אנחנו מבטיחים לספק לכם פיתרון יעיל ומוצלח לטווח ארוך.

 

גורמים נוספים שמשפיעים על עלות התקנת רשתות

למרחיק היונים אין שליטה על עלות החומרים שבהם הוא משתמש, אך הבחירה שלכם תוכל להשפיע על מחיר להרחקת יונים. ככל שהרשת תצטרך לכסות שטח גדול יותר, כך תידרשו לשלם יותר, כשהמחיר הוא לכל מ"ר של רשת. לעומת זאת יש גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר ושלאו דווקא נמצאים בשליטתכם, והם קשורים בעיקר לנגישות שקיימת למסתור הכביסה.

לפניכם עלויות הרשתות עצמן והתוספות שתידרשו לשלם על התקנה בתנאים מיוחדים.

רשתות ופתרונות להתקנה בגובה כמה זה עולה?
מה מחיר רשת פלסטיק?

איננו ממליצים על רשת שכזו, מאחר שהיונים עלולות להיתקע בה והיא אינה עמידה.

15 – 10 ₪ למ"ר
כמה עולה רשת פוליאתילן?

רשת מומלצת הן מבחינת איכות והן מבחינת מחיר.

25 – 15 ₪ למ"ר
מה עלות רשת שקופה?

פתרון אסתטי למי שמעוניין לצמצם ככל הניתן את נראות הרשת.

25 – 15 ₪ למ"ר
כמה עולה רשת מתכת מגולוונת?

ברשת זו משתמשים לטיפול נקודתי, לכן אל תירתעו ממחירה.

60 – 45 ₪ למ"ר
כמה עולה להתקין רשת עם ציוד סנפלינג?

המחיר משתנה על פי גובה וגודל הרשת.

1,800 – 800 ₪
מה עלות שימוש במנוף הרמה להתקנת רשתות?

אם העבודה נעשית בגובה נמוך יחסית, אפשר להיעזר במנוף במקום בסנפלינג.

800 – 450 ₪

 

רשת יונים מעל תריס גלילה

אל תשלמו על רשת יונים מחיר יקר – כך תחסכו

√ השוו מחירים: אל תתפשרו על איכות השירות שתקבלו, אך גם לא על המחיר שתשלמו עליו. קבלו מספר הצעות מחיר ממספר חברות, ובחרו בחברה שנתנה לכם הצעת מחיר הוגנת והגיונית.

√ רכשו את הרשת בעצמם: תוכלו לחסוך לעצמכם בטווח הקצר אם תרכשו רשת בעצמם, אך חשוב שהיא תהיה רשת איכותית. עם זאת יש לציין שעל התקנת רשת שקניתם בעצמכם לא תקבלו מאיתנו אחריות.

√ אל תסתפקו רק ברשת: אם אתם יודעים שיש לכם בעיות יונים באזורים אחרים בבית, בקשו ממרחיק היונים לבדוק אילו פתרונות הוא יכול לספק לכם גם בהם. אתם אמנם תשלמו על רשת יונים למסתור כביסה מחיר אחד ועל הפתרונות האחרים מחיר נפרד, אך יחדיו זה יצא זול יותר מאשר הזמנת השירותים האלה בנפרד.

 

תחימת מרפסת שירות ברשת נגד יונים

רשת נגד יונים התקנה בלבד יש דבר כזה?

אתם יכולים לרכוש את הרשת בעצמכם ואנחנו נתקין לכם אותה, אך איננו ממליצים על כך ממספר סיבות:

1. איכות הרשת: אם אין לכם את הידע הנכון, יתכן שתבחרו ברשת זולה שאינה איכותית ואשר נקרעת בקלות ואף לא מומלצת להרחקת יונים.

2. אין אחריות: אנחנו מספקים אחריות רק על הרשתות שאנחנו מביאים איתנו, מאחר שאנחנו יודעים בוודאות שהן יעשו את העבודה ויישארו עמידות לאורך שנים רבות.

3. סיכונים בהתקנה: בעוד שהצוות שלנו מומחה להתקנת רשתות, אם נאלץ להשתמש בחומרים אחרים יתכן שנצטרך להתמודד מול אתגרים מסוימים, והתוצאות אולי לא יהיו מיטביות.

 

סגירת רשת יונים כולל סגירה מלמעלה

האם יש אחריות על הרשת?

כמובן שיש אחריות על הרשת שאנחנו מתקינים, והיא ניתנת במקרים הבאים:

* משך זמן האחריות: האחריות שאנחנו מספקים היא ל-5 שנים בלבד.

* רשת שנקרעה: במקרים מסוימים ניתן לנצל את האחריות אם הרשת נקרעה, אך לא במקרה שנקרעה עקב ונדליזם או יונה שנתקעה בה.

* בעיות בהתקנה: אם הרשת נפלה עקב התקנה שלא נעשתה כהלכה, כמובן שנגיע לסדר את הבעיה.

 

רשת יונים בצורת ר

רק אצלנו – התקנת רשת נגד יונים כולל אחריות

חוששים שהרשת תיקרע אחרי מספר שנים ושתצטרכו להזמין שוב מומחה שיתקן אותה? אל תדאגו, כי אצלנו אין סיבה לשלם יותר על עבודה שכבר נעשתה. למעשה, אנחנו מתחייבים שהרשתות שלנו יחזיקו לכם למשך 5 שנים לפחות, ולכן אנחנו מעניקים לכם אחריות לתקופה זו שכלולה בתוך מחיר התקנת רשת יונים.

אם קרה דבר מה שגרם לקריעה, נפילה או כל בעיה אחרת ברשת, אנחנו נגיע מיד כדי לטפל בזה בחינם וללא תשלום נוסף. איתנו תוכלו להישאר עם ראש שקט, כי תדעו שתמיד יש מי שדואג לכם בלי שתצטרכו להשקיע כסף נוסף.

 

סרטון החלפת רשת נגד יונים ישנה וקרועה במסתור כביסה – לפני ואחרי

האם מתקין רשתות מנקה את מסתור הכביסה?

חשוב לנו מאוד להגדיל ראש ולעשות עבודה שמשאירה את הלקוחות שלנו עם חיוך על הפנים, לכן כשאנו באים להתקין אצלכם רשת, נעשה מעל ומעבר ונדאג גם לניקוי מסתור כביסה מצואת יונים ומלכלוך שהן השאירו.

אחרי ההתקנה אתם תזכו לגלות שמסתור הכביסה שלכם נקי כמו שלא היה מעולם, ולא יהיו בו שום נוצות, זרדים או לשלשת. אנחנו כמובן גם מחטאים ומדבירים את האזור כדי לוודא שלא יישארו בו חיידקים או כיני יונים, ואחרי הטיפול שלנו אתם תשכחו שאי פעם סבלתם מבעיית יונים.

 

רשת יונים שקופה

תיקון רשת יונים

רשת ברזל נגד יונים

רשת פלסטיק נגד יונים

רשת יונים לפי מידה

רשת מונופיל

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664