התקנת דוקרנים נגד יונים

דוקרנים להרחקת יונים – פתרון ותיק שעושה את העבודה

מה ההבדל בין דוקרני פלסטיק לדוקרני מתכת, מה היתרונות והחסרונות של הרחקת ציפורים עם דוקרנים, איך מתקינים דוקרנים להרחקת יונים, מאילו טעויות צריך להימנע בעת התקנתם, כמה עולה להתקין דוקרנים ליונים ואיך אפשר לחסוך בעלות ההתקנה? את כל התשובות לשאלות האלה תגלו כבר עכשיו.

רבים שואלים אותנו האם הדוקרנים נחשבים לפתרון יעיל נגד יונים, והתשובה שלנו היא בהחלט כן. על אף שנראה כאילו שמדובר בדרך אכזרית להרחיק יונים, הדוקרנים כלל אינם פוגעים בציפורים, אלא רק מונעים מהן את היכולת לנחות על משטחים מישוריים. יתכן גם שראיתם ציפורים שמקננות לצד דוקרנים, אך זאת רק מכיוון שהם לא הותקנו כהלכה. מדובר בפתרון שעובד היטב למשך שנים רבות – בהתאם לסוג הדוקרנים שבוחרים, ואנחנו בחברת סטופ יונים נוכל להתקין לכם דוקרנים להרחקת יונים במחיר זול ומשתלם ובאופן האידיאלי והנכון. רק הרימו אלינו טלפון כדי לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות, ותגלו שאיתנו באמת אפשר לחסוך על שירותי הרחקה ליונים.

 

✔️ התקנת דוקרנים להרחקת יונים מחיר הכי זול
✔️ הדבקת דוקרנים על אדן החלון, על פאנלים סולאריים ועוד

✔️ שימוש בדוקרנים איכותיים ועמידים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

דוקרנים להרחקת יונים

מה ההבדל בין סוגי קוצים נגד יונים?

הדוקרנים מתחלקים לשני סוגים עיקריים – דוקרני פלסטיק ודוקרני נירוסטה. מחיר דוקרנים נגד יונים מפלסטיק הוא כמובן זול יותר מעלות הדוקרנים מנירוסטה, אך הם בו זמנית נחשבים לפחות יעילים. אפילו היצרנים של הדוקרנים מספקים רק 5 שנות אחריות לדוקרני הפלסטיק ואילו 10 שנות אחריות לדוקרני הנירוסטה, ומניסיוננו אנחנו יכולים להעיד כי דוקרני הפלסטיק פשוט לא עושים את העבודה.

 

 

פרט לכך, כל סוג של דוקרנים מגיע גם בתצורות שונות שנקראות על שמות אותיות בשפה האנגלית שמזכירות את צורתם – Y, X, W וכדומה. צורת הדוקרנים תיבחר על ידי מרחיק היונים שתזמינו, וזאת על פי המשטח שממנו מבצעים הרחקת יונים. לכל תצורה שכזו יש מחיר שונה, וצריך להיות מודעים לכך אם אתם מתכננים לרכוש את הדוקרנים באופן עצמאי ולשלם למרחיק היונים רק על ההתקנה.

 

התקנה של דוקרני נירוסטה במרפסת שמש פתוחה

דוקרני נירוסטה במרפסת שמש

 

הנחת דוקרנים במעקה מרפסת – לפני ואחרי

התקנת דוקרנים לפני ואחרי

 

יתרונות וחסרונות של דוקרנים להרחקת יונים

כמו לכל דבר בחיים, גם לדוקרנים כפתרון להרחקת ציפורים יש יתרונות וחסרונות, אולם רוב החסרונות תקפים רק במידה ואתם בוחרים בדוקרנים זולים או אם תבחרו לנסות להתקין אותם בעצמכם. אם תזמינו מרחיק יונים מנוסה ומקצועי שמכיר שיטות יעילות להרחקת יונים, תוכלו להימנע מאפשרות שהדוקרנים לא יעשו את עבודתם, ותיהנו מהיתרונות הרבים שלהם, כשהם בהחלט ימלאו את תפקידם.

יתרונות חסרונות
לא דורשים תחזוקה במידה ומתקינים על אדן החלון, הדוקרנים לעיתים מונעים את האפשרות לפתוח אותו
נחשבים לפתרון לטווח ארוך אינם נחשבים לפתרון אסתטי
עמידים בפני כל פגעי מזג האוויר – כולל חום קיצוני וסופות קשה להתקין אותם באופן יעיל ללא עזרתו של מרחיק יונים מומלץ
אידיאליים לכל משטח שטוח וצר דוקרנים זולים מדי מפלסטיק לא יעבדו ביעילות כמו דוקרני מתכת

 

סרטון התקנת דוקרנים נגד יונים במפעל

 

איך מתקינים דוקרנים נגד יונים?

דבר ראשון צריך לוודא שהמשטח שעליו עובדים אכן מתאים להרחקה עם דוקרנים. משטחים שכאלה הם מעקות של גגות, שלטים, גופי תאורה, אדני חלונות וכדומה. אם לא, יש לבחור שיטות הרחקה אחרות, למשל חוט רטט או רשת ליונים. לאחר מכן צריך לבחון את החומר שממנו עשוי אותו משטח ולהבין כיצד לקבע את הדוקרנים אליו. לדוגמה, לעץ מצמידים את הדוקרנים עם ברגים, ואילו לבטון, בריקים או מתכת משתמשים בדבק חזק שאינו על בסיס סיליקון, כמו למשל סיקה פלקס.

בתחילה יש לנקות ולחטא את המשטח שעליו מתקינים את הדוקרנים – הכל עם מסכה על מנת שלא להידבק בחיידקים שמצויים בלשלשת היונים. לאחר מכן וכשהמשטח יבש מתקינים את הדוקרנים, ומוודאים שיישארו כ-1 ס"מ מעבר לקצה המשטח, וכן שלא יהיה מרווח של יותר מ-1 ס"מ בין הדוקרנים לקיר.

 

הנחת דוקרנים על גג בית פרטי

התקנת דוקרנים על גג בית פרטי

 

דוקרנים ליונים על גג רעפים

 

ממה להימנע בעת התקנת דוקרנים נגד יונים?

חשוב מאוד שתזמינו מרחיק יונים עם ניסיון רב לצורך ההתקנה של הדוקרנים להרחקת יונים מאדן החלון או גג של פרגולה או כל מקום אחר, מכיוון שמרחיקים חובבנים רבים עושים טעויות שפוגעות ביעילות של הדוקרנים. בין אם תזמינו אותנו לביצוע העבודה ובין אם תזמינו מרחיקי יונים אחרים, חשוב שתוודאו שלא ייעשו הטעויות הבאות, אשר מאפשרות ליונים לנחות על הדוקרנים או לצדם:

1. התקנת דוקרנים נגד יונים שגובה הקוצים שלהם הוא פחות מ-9 ס"מ.

2. התקנת דוקרנים שהמרחק בין כל דוקרן הוא יותר מ-4.5 ס"מ.

3. התקנת דוקרנים גמישים שמתכופפים כשמפעילים עליהם משקל.

4. התקנת דוקרנים בצורה רופפת.

5. התקנת דוקרנים במרחק של יותר מ-1 ס"מ מהקיר (זה יזמין את היונים לקנן לצדם).

 

דוקרנים במעקה של מרפסת

דוקרנים למעקה מרפסת

 

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים מחיר מומלץ

הדוקרנים נחשבים לאחד מבין הפתרונות הזולים ביותר להרחקת יונים, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם לחשוב שמדובר בפתרון שאינו יעיל. הם יכולים להיות יעילים מאוד אם רק יודעים כיצד להתקין אותם נכון, ואצלנו תשלמו על התקנת דוקרנים נגד יונים מחיר משתלם והוגן – 40-120 ₪ לכל מטר אורך. העלות תשתנה על פי סוג הדוקרנים שתבחרו, המשטח שעליו יש להתקין אותם והאורך שלהם – ככל שיהיו ארוכים יותר, כך המחיר למטר יהיה נמוך יותר.

 

דוקרנים ליונים התקנה בגובה

דוקרנים ליונים התקנה בגובה

 

משלמים על דוקרנים להרחקת יונים מחיר הכי זול

רוצים לשלם אפילו פחות על התקנת הדוקרנים? תוכלו לרכוש אותם בעצמכם ולשלם לנו רק על ההתקנה! אנחנו ממליצים בחום שלא לנסות להתקין לבד מכיוון שנדרש ידע וניסיון כדי שהדוקרנים אכן יותקנו כהלכה ובאופן יעיל. דוקרני פלסטיק יעלו לכם 20-40 ₪ ודוקרני נירוסטה יעלו 50-100 ₪. רוצים לדעת כמה עולה רק הדבקת דוקרנים נגד יונים? התקשרו אלינו וניתן לכם הצעת מחיר על פי סוג הדוקרנים שרכשתם, או שנוכל להמליץ לכם על הדוקרנים המתאימים למשטח שממנו צריך להרחיק את הציפורים.

 

סרטון הצבת דוקרנים נגד יונים על גג רעפים של בית פרטי

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664