הרחקת יונים בסנפלינג

הרחקת יונים בסנפלינג – אנחנו מצליחים איפה שאחרים נכשלים

באילו מקרים מרחיקי יונים משתמשים בציוד סנפלינג, האם ניקוי לשלשת יונים כלול במחיר הרחקה עם סנפלינג וכמה עולה הרחקת יונים בסנפלינג? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות לשאלות האלה.

יתכן מאוד שהמצב שנתאר בפניכם כעת מוכר לכם – הזמנתם מרחיק יונים לטיפול במסתור הכביסה, וכשהוא הגיע אליכם לראות את השטח שבו יעבוד, הוא החליט להציב דוקרנים ואולי גם דחליל. עברו כמה חודשים ואתם שמים לב שהפתרון הזה כלל לא עובד, כי היונים חזרו בדיוק כפי שהיו בעבר. נספר לכם כבר עכשיו למה המדביר לא הצליח לעזור לכם – מכיוון שהוא לא שם רשת שתהווה מחסום ליונים. למה הוא לא עשה את זה? ככל הנראה כי הגישה למרפסת השירות הייתה בעייתית והוא לא ידע איך להשלים את עבודתו. איתנו זה לא יקרה, כי אנחנו בחברת סטופ יונים משתמשים בסנפלינג כדי להתגבר על בעיה שכזו, ותתפלאו לגלות כי אצלנו הרחקת יונים בסנפלינג היא זולה הרבה יותר מאשר אצל אחרים. הרימו אלינו טלפון ותקבלו הצעת מחיר על המקום להתקנת רשת בעזרת סנפלינג.

 

✔️ הזמינו הרחקת יונים עם סנפלינג בכל גובה
✔️ הרחקה בעזרת רשת ודוקרנים כולל ניקוי לשלשת

✔️ מרחיק יונים מקצועי מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ אחריות על כל עבודה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בסנפלינג

מתי עושים הרחקת יונים בסנפלינג?

אם ניתן לעבוד מתוך הבית, למשל להציב דוקרנים על אדן חלון, לא צריך להשתמש בציוד סנפלינג. אך אם העבודה צריכה להתבצע בגובה ואי אפשר להשלים אותה ביעילות דרך הדירה, צריך יהיה לבצע אותה מבחוץ, וסולם לא תמיד יעזור. רק ציוד סנפלינג יאפשר לנו להגיע לאזורים שדורשים טיפול, וזאת לאחר ששקלנו כל אפשרות אחרת שעומדת ברשותנו – בהתאם כמובן לתנאי השטח – ווידאנו שאין כל דרך אחרת להשלים את העבודה פרט לשימוש בסנפלינג.

 

עבודת סנפלינג בגלישה והתקנת רשת

עבודת יונים בסנפלינג

 

ביצוע סנפלינג לפריסת רשת יונים

סנפלינג לפריסת רשת

כמה עולה טיפול יונים בגובה?

כשאנחנו משתמשים בציוד סנפלינג, משך העבודה מתארך ואנחנו גם מציבים את עצמנו בסיכון מסוים בעבודה בגובה. על כן ישנה תוספת תשלום לעלות הבסיסית של הרחקת יונים. התוספת יכולה לנוע בין 500-1,200 ₪, בהתאם לסוג העבודה שאנו נדרשים לבצע והגובה שבו אנו עובדים. אם אתם רוצים לעשות לעצמכם חישוב של כמה יעלה לכם הכל ביחד, תוכלו להיוועץ במחירון שכאן באתר כדי להבין כמה עולים השירותים האחרים שלנו.

מנגד תוכלו פשוט להתקשר אלינו ולבקש לקבל הצעת מחיר. אחרי שנבין מה סדר גודל העבודה המתבקשת מאיתנו, נוכל לתת לכם הצעת מחיר ללא התחייבות, ואנחנו מבטיחים לכם שלא תקבלו הצעה זולה יותר ממרחיק יונים אחר. רק איתנו תוכלו לחסוך ולזכות בפתרון אמיתי נגד יונים – אצלנו אתם רק מרוויחים!

 

עבודת סנפלינג בבניין ומתיחת רשת יונים

עבודת סנפלינג לבניין

הרחקת יונים בגובה כולל ניקיון

סביר להניח שאם צריך להשתמש בסנפלינג, מדובר באזור שאף אחד לא ניגש אליו לעיתים קרובות או בכלל. יחד עם זאת, אם היונים קיננו באותו אזור או סתם שהו בו, ככל הנראה הוא מלוכלך מאוד, ונדרש עבורו לא רק הרחקה, אלא גם ניקיון יסודי של צואת יונים. מטרת הניקיון היא לא רק להסיר לכלוך שהביאו איתן היונים, כמו לשלשת, זרדים ונוצות, אלא אנחנו גם מחטאים ומדבירים את השטח מפני חיידקים, נגיפים ומזיקים. שום עבודת הרחקת יונים בגובה לא תהיה מושלמת ללא ניקוי שכזה, ואצלנו הוא כבר כלול במחיר. אחרי שנסיים את עבודתנו אתם תסתכלו למעלה ולא תאמינו שפעם היו שם יונים ללא הפסקה – השטח המטופל יהיה נקי, מצוחצח ומוגן לחלוטין מפני חדירת ונחיתת יונים.

 

סרטון הרחקת יונים בסנפלינג מבניין 8 קומות באמצעות רשת נגד יונים

 

התקנת רשת יונים לבניין באמצעות סנפלינג

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664