הרחקת יונים בכפר סבא

הרחקת יונים בכפר סבא בכל השיטות הכי אפקטיביות

שליש מאוכלוסיית העולם סובל מבעיית יונים וזה כולל כמובן גם את ישראל. עם זאת, יש הבדל בין היקף התופעה באזורים שונים בישראל. בגלל שבערים כמו כפר סבא לדוגמא יש עירוב גובר של אזורי מגורים ואזורים חקלאיים, גדלה החשיפה לנזקי היונים: לשלשת, לכלוך, קינון, רעש, דגירה, מפגע אסתטי ואפילו כינים שמזיקות לבריאות. מצד שני, ניתן לבצע הרחקת יונים בכפר סבא בצורה יעילה ולכן אין סיבה להתייאש.

 

✔️ הרחקת יונים בכפר סבא לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בכפר סבא ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בכפר סבא

איך בוחרים מרחיק יונים בכפר סבא?

מרחיק יונים מיומן הוא אדם שלמד את התחום ורכש ניסיון בשטח. אם מזמינים מדביר יונים בכפר סבא למשל, צריך לוודא שיש לו היתר להרחקת יונים בסנפלינג כי ברוב המקרים עליו למקם את אמצעי ההרחקה בגובה. שנית, כדאי להזמין מרחיק יונים שמעניק אחריות על העבודה. בשלב הבא, כל שנותר הוא להתייעץ עם המרחיק לגבי הבדלים בין שיטות לסילוק והרחקת יונים.

 

מתקין רשתות ליונים בכפר סבא

 

מתי ואיך צריך לבצע פינוי קן יונים בכפר סבא?

יונה היא חיה עקשנית וברגע שהיא מתחילה לקנן מאוד קשה למנוע ממנה להמשיך. כמו כן, יכול להיות שנזהה את נוכחות היונים רק אחרי שהן כבר הקימו קן. במקרים כאלה, הפתרון הנכון הוא ליצור קשר עם מרחיק יונים מיומן כדי לתאם פינוי מסודר, בטוח ומקצועי.

את הקן צריך להזיז באופן מידי כי יש מעל 60 מחלות ישירות שאותן הוא עלול להעביר לאדם. החדשות הטובות הן שהטפילים של היונים לא יכולים לחיות בלי הפונדקאי – בין אם זה היונה, הגוזל, הביצים או הלשלשת. כמו כן, שירות של הרחקת יונים לצמיתות בכפר סבא כולל ניקוי לשלשת וחיטוי וכמובן פינוי ביצים וגוזלים (במידה ויש) לחוות גידול. אז אפשר לישון בשקט בלילה.

היתרון הוא שברגע שמפנים את הקן ומסלקים את המפגע, כל הטפילים ימותו תוך שבועיים. בשלב הבא, מתייעצים עם לוכד יונים בכפר סבא כדי לבחור את האמצעי המתאים וכדי למנוע מהבעיה לחזור.

 

סילוק יונים בכפר סבא – שיטות וכלים

אלו השיטות שאותן כדאי ליישם בערים גדולות כמו כפר סבא, לרבות בבתים או בניינים שנמצאים ליד שטחים חקלאיים ופתוחים שבהם יש כמויות גדולות של יונים:

שיטה יתרונות עלויות
התקנת דוקרנים נגד יונים הפיכת המשטח ללא נוח לעמידה והרחקה טבעית של היונים למקומות אחרים. אפקטיבי גם במקומות צרים ולא נגישים לפי סוג הדוקרנים וגודל השטח שאותו מכסים. 20-35 ש"ח למ"ר בדוקרני פלסטיק לעומת 50-100 ש"ח למ"ר בדוקרני נירוסטה
התקנת רשתות מתאימה לגידור חללים כמו מסתורי כביסה בבניינים או פטיו של בתים פרטיים לפי סוג הרשת, מיקום ההתקנה והגישה אליו. 15-25 ש"ח למ"ר ברשת שקופה ו-70-120 ש"ח למ""ר ברשת נירוסטה

למרות הבדלים בין השיטות, ניתן לראות שיש להן מאפיינים משותפים: הן מאפשרות להרחיק ולסלק את היונים בצורה הומאנית בלי להשמיד ולחסל אותן. בנוסף, שיטות אלו מתאימות לבתים פרטיים ובנייני מגורים גם בשכונות חדשות וצפופות וגם בשכונות ישנות ומרווחות בעיר.

 

מה היתרונות של התקנת רשת נגד יונים בכפר סבא?

רשת היא הפתרון השכיח כיום להרחקת יונים מקצועית וזאת בגלל כמה יתרונות משמעותיים. ראשית, היא מונעת פיזית את כניסת היונים, ולכן מנטרלת את הבעיה מראש. שנית, ניתן לבחור בין שני סוגי רשתות:

א. רשת פוליאתילן – זו רשת חזקה, עמידה ואמינה שלא סופגת את נזקי מזג האוויר גם אחרי חשיפה ממושכת לשמש או לגשם. מנגד, היא נחשבת פחות אסתטית.

ב. רשת שקופה – מתאימה בעיקר לדירות בבנייני המגורים שנבנים בשכונות החדשות בכפר סבא כי היא כמעט ואינה נראית לעין. מנגד, היא פחות עמידה ועלולה לספוג נזקים בגלל קרינת שמש.

 

התקנת רשת יונים בחלון בכפר סבא

התקנת רשת נגד יונים בכפר סבא

 

איך מתקינים רשת יונים לבניין בכפר סבא?

התקנת רשת תלויה בסוג הבניין והגישה אליו. אם מדובר על בניין חדש בשכונות מבוקשות כמו כפר סבא הירוקה, הזמר העברי או הדרים, אפשר לתאם את ההתקנה ישירות מול הקבלן או היזם. במקרים כאלה משתמשים בפיגומים הקיימים ומתקינים את הרשת תוך כדי הפרויקט ועוד לפני האכלוס. במידת הצורך, אפשר גם להשתמש בציוד סנפלינג כדי להתקין כמה רשתות קצרות או רשת אחת ארוכה לכל אורך הבניין.

לשם השוואה, בבניינים קיימים כמו בשכונת קפלן לדוגמה יהיה צורך לערב את ועד הבית. אפשר כמובן להתקין רשת בצורה עצמאית על כל דירה ודירה, אבל זה יותר יקר וגם ייקח יותר זמן. האלטרנטיבה היא לערב את ועד הבית כדי להשיג את אישור הדיירים להזמנת חברה מקצועית שמתמחה בגירוש יונים, להגן על מסתורי הכביסה גם בין הדירות ולמנוע מצב שבו היונים מגיעות לדירה שלכם מהשטח ששייך לשכן מהקומה למטה.

 

באילו מקרים מומלץ להתקין דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים – אלו שנראים כמו מסמרים גדולות על אדן החלון – אמנם הם לא הפתרון הכי אסתטי שיש, אך הוא מבין היעילים ביותר במקרים רבים. המטרה שלהם זה לא לדקור את היונה, והם למעשה לא יכולים לעשות זאת ולהזיק לה, אלא רק לוודא שלא יהיה לה איפה לנחות בנוחות. זה אידיאלי במקרים הבאים:

אדני חלונות: מאחר שאדני החלונות צרים, איך צורך בפתרון מורכב יותר מאשר דוקרנים פשוטים.

מעקות וקצות הגג: אם היונים משאירות לשלשת שיורדת עד למטה, אפשר לוודא שהן לא ינחתו ישירות על המעקה או על קצה הגג בעזרת הדוקרנים.

שלטים: הדוקרנים לא חייבים להיות מותקנים בזווית ישרה של 180 מעלות, והם גמישים, כך שניתן לקפל אותם לפי תצורת השלט.

אתרים היסטוריים: במקרה שבו לא ניתן לקדוח את פתרון ההרחקה למבנה, אפשר להדביק דוקרנים מבלי להזיק לו.

 

איפה כדאי להתקין פס הלם חשמלי ליונים?

פס ההלם הוא כמו גדר חשמלית ובלתי נראית שמרחיקה כל יונה שמנסה לנחות עליה, וכדי שזה יעבוד, צריך למתוח אותו ישירות על האזור שבו נוחתות היונים. הוא משתמש במעט מאוד אנרגיה חשמלית כדי להעביר שוק קטן ליונה, מה שגורם לה לבחור במקום אחר לקנן בו, זאת מבלי לפגוע בה. משתמשים בו במקרים הבאים:

גגות רעפים: ניתן להתקין את הפס על קצה גג הרעפים, כך שלא רק שהוא ימנע מהיונים לנחות שם, אלא שגם לא יכער את המבנה בשום צורה וישתלב בו בצורה יפה.

פאנלים סולריים: חובה להגן על הפאנלים הסולריים מפני לשלשת יונים, והפתרון המומלץ ביותר לכך הוא פס ההלם החשמלי.

מערכות אוורור: אפשר להתקין את פס ההלם על גבי מערכות אוורור או מזגנים חיצוניים, מה שימנע מהלשלשת והנוצות שלהן לחדור דרכם.

 

מה זה חוט רטט להרחקת יונים?

חוט הרטט מהווה גם כן מחסום שאינו מאפשר ליונים לנחות, כשמדובר בחוט דק שנמתח לאורך המבנה. שלא כמו החוטים של עמודי החשמל, ליונה לא נוח לעמוד עליו כלל וכלל. החוט הזה משתלב יפה מאוד במבנים רבים כך שלא מבחינים בו כמעט, והוא מומלץ לחזיתות של מבנים מסחריים.

 

למה כדאי לפנות אל חברת הרחקת יונים בכפר סבא?

חברת סטופ יונים שמתמחה בסילוק יונים משתמשת בניסיון שיש לה כדי להתאים כל פתרון לתנאים הקיימים. היא מגיעה מהר, מבצעת גירוש יונים בכפר סבא עם אחריות על התוצאות ומגיעה לפרויקט עם ביטוח ואישור לעבודה בגובה.

 

עבודות יונים שבוצעו בכפר סבא – כולל מחירים

המחיר של דוקרנים ורשתות פחות או יותר אחיד, אבל מרכיב ההתקנה משתנה. הנה למשל דוגמאות לעבודות שבוצעו בכפר סבא והמחיר שלהן:

סוג השירות מחיר
התקנת רשת במסתורי כביסה לדירה או בית 600-1,200 ש"ח
התקנת רשת בבניין עד 4 קומות 300-600 ש"ח לכל דירה
התקנת רשת בבניין גבוה בתוספת סנפלינג כ-1,500 ש"ח

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664