הרחקת יונים ברמת גן

הרחקת יונים ברמת גן במגוון שיטות ועם 100% הצלחה

המטרה של שימוש ברשת ודוקרנים היא להרחיק את היונים לצמיתות בלי לפגוע בהן. אם מבצעים הרחקת יונים ברמת גן בצורה מקצועית, ניתן גם להעניק אחריות על התוצאות. הסיבה לכך שאפשר להעניק אחריות קשורה לאפקטיביות של התקנת רשת או דוקרנים וליעילות הגבוהה של השיטות החדשות. עם זאת, לא כל מרחיק יונים משתמש באותן שיטות. החדשות הטובות הן שאתם יכולים לפנות אלינו בכל רגע ואנו נדאג לשלוח אליכם מרחיק יונים מקצועי ומומלץ תוך שעות בודדות!

 

✔️ הרחקת יונים ברמת גן לצמיתות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים ברמת גן ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים ברמת גן

איך לוודא שאתם מזמינים מרחיק יונים ברמת גן מקצועי ומומלץ?

לא צריכים להיות בעלי רקע בהדברה כדי לדעת לזהות מרחיק יונים מיומן ומקצועי. קודם כל, לוכד יונים ברמת גן חייב להיות בעל היתר לעבודה בגובה. צריך היתר ממשרד העבודה אם מבצעים כל עבודה מעל 2 מטר, כולל עבודה בסנפלינג או על סולם, אז מי שמתקינים רשתות נגד יונים או דוקרנים בלי היתר גם מסכנים את עצמם וגם חושפים אתכם לתביעות מהביטוח. שנית, הרחקת יונים מקצועית מגיעה עם אחריות. אם המרחיק לא מעניק אחריות, כנראה שהפתרון הוא זמני בלבד.

 

פינוי קן יונים ברמת גן והעברת גוזלים לחוות גידול

רק מרחיק עם ניסיון וידע יכול לפנות קן יונים. פינוי הקן מתבצע על ידי מדביר יונים ברמת גן בכמה שלבים:

√ מזהים את המיקום המדויק של הקן

√ בוחרים איך להגיע לקן – עם מנוף, סולם, במת הרמה או ציוד סנפלינג

√ מפנים את הביצים והגוזלים (במידה ויש) לחוות גידול

√ מנקים ומחטאים את האזור

 

התקנת רשת נגד יונים ברמת גן לפי סוג ומאפיינים

רשת להרחקת יונים מתאימה בעיקר לגידור חללים. היא מומלצת עבור הרחקת יונים לצמיתות במסתורי כביסה, פטיו ועוד. בנוסף, אפשר לבחור בין כמה סוגים של רשתות, כגון רשת פוליאתילן או רשת יונים שקופה.

היתרון של רשת פוליאתילן בא לידי ביטוי בחוזק, עמידות בפני חשיפה לשמש ואמינות גבוהה. היתרון של רשת שקופה הוא אסתטי, כי היא כמעט אינה נראית לעין. מנגד, רשת פוליטילן פוגעת במראה החזית – בעוד הרשת השקופה פחות עמידה לשמש.

 

רשת ליונים במרפסת פתוחה ברמת גן

רשת ליונים במרפסת פתוחה ברמת גן

 

מה היתרונות של רשת יונים לבניין ברמת גן?

רמת גן היא עיר גדולה שיש בה המון בניינים גבוהים. במקרה של גירוש יונים ברמת גן מבניין, צריך להביא בחשבון מצד אחד את המרכיב של ההתקנה שמייקר את העבודה ומצד שני את היעילות הגבוהה והמוכחת.

כמו כן, בבניין מגורים עדיף לשקול לבצע את התקנת הרשת יחד עם השכנים או דרך ועד הבית. הסיבה לכך היא שאם מתקינים רשת רק במסתור כביסה אחד או במספר מסתורים שונים בלבד, היונים עוברים למסתור כביסה פנוי אחר. בשביל למנוע את זה, מתקינים את הרשתות ביחד ומשיגים את התוצאות של הרחקת יונים לצמיתות ברמת גן במחיר שמתחלק בין כולם.

 

חברת הרחקת יונים ברמת גן לעבודה משותפת – מתי כדאי להזמין אותה?

חברה מקצועית יכולה לבצע פרויקט בעבודה משותפת ועבור כמה בעלי דירות או שכנים ביחד. בשביל ליהנות מהיתרונות של עבודה משותפת ומחיר מוזל, כדאי להזמין את השירות בסתיו ובחורף. לעומת עונות הקיץ והאביב, שבהן היונים אוהבות לקנן, ולכן הביקוש עולה, בתקופת הסתיו והחורף הזמינות של מרחיקי יונים עולה והמחירים דווקא יורדים.

 

באילו שיטות מבצעים סילוק יונים ברמת גן?

השיטה הכי נפוצה להרחקת יונים היא שימוש בדוקרנים. את הדוקרנים אפשר לבחור לפי החומר שממנו הם עשויים, הצורה, הרוחב והמחיר. המטרה של הדוקרנים היא להפוך את המשטח שעליו היונים עומדות ללא נוח, עד כדי מצב שבו הן יעזבו לקינון במקום אחר. מבחינת סוגים, האפשרויות הן דוקרני פלסטיק זולים אך לא עמידים או דוקרני נירוסטה יעילים אך יקרים.

שיטה נוספת היא התקנת רשת. לפני ההתקנה קודם בודקים מה גודל הרשת שיש להתקין, מה הגישה לאזור שבו היונים מקננות ומה סוג הרשת המועדף על הלקוח. לאחר מכן מבררים האם יש גישה להתקנת הרשת מתוך הבית כדי לחסוך בהוצאות ואז מתחילים בהכנת השטח: מנקים את הצואה, מחטאים את האזור ומבצעים את ההתקנה. במידה ויש צורך במנוף חיצוני להתקנת הרשת, המחיר יהיה כרוך בתוספת תשלום.

 

גורמים המשפיעים על מחירים של הרחקת יונים ברמת גן

הרחקת יונים מתומחרת לפי פרמטרים שונים: אמצעי ההרחקה שבו משתמשים, היקף העבודה, נגישות ואופן ההתקנה. מבחינת ההבדלים בין אמצעי ההרחקה, גם המחיר של דוקרנים וגם המחיר של רשת נקבע לפי מטר. זה אומר שככל שהשטח שאותו רוצים לגדר גדול יותר, כך המחיר למטר ירד. בכל מקרה, מומלץ לקבל הצעת מחיר מראש ולא לחכות לרגע האחרון כדי לשאול האם העבודה כוללת גם אחריות.

טווח מחירים משוער לעבודות שמבוצעות על ידי חברת סטופ יונים

מיקום היונים מה כולל השירות כמה זה עולה
מסתור כביסה סטנדרטי של 3X3 מטר בבניין של 4 קומות התקנת רשת שקופה. השתמשנו בפטישון, מקדח 10 מ"מ, מברג, פלייר וחבקים קטנים. הכנסנו סולם לתוך המסתור והגענו אליו מכיסא שהנחנו בתוך הבית. קדחנו בפינות המסתור, חיברנו את הרשת לעוגנים, השחלנו כבל פלדה ליצירת מסגרת היקפית ולאחר מכן חיזקנו ומתחנו 700-1,000 ש"ח
אדן חלון 2.5 מטר של חדר שינה בבית פרטי וצמוד קרקע התקנת דוקרנים מדגם MH-N. ניקינו את אדן החלון, ביצענו חיטוי ופינינו שאריות צואה ולשלשת של יונים. קדחנו חורים והתקנו את הדוקרנים עם דיבלים וברגים כדי שלא יזוזו 350-500 ש"ח
מרפסת פתוחה בקומה 12 של בניין מגורים משותף השתמשנו ברשת שקופה ובגלישה בסנפלינג. הגענו למרפסת מהגג, הכנו מסגרת מכבל פלדה 3 מ"מ וחיברנו אליה את הרשת 1,800-2,800 ש"ח

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664