הרחקת יונים באשקלון

הרחקת יונים באשקלון – כך עושים זאת נכון

הדרך הנכונה לבצע הרחקת יונים באשקלון היא להתייעץ עם חברה מוכחת לגבי שיטות אפקטיביות כגון התקנת דוקרנים או רשת. באותה הזדמנות, אפשר לבדוק את האופציה של התקנת פס חשמלי או כמובן הרחקת יונים בסנפלינג כדי להגיע לאזורים בעייתיים.

יש הבדל בין האופן שבו מרחיקים יונים בערים שונות בישראל. פרויקט כמו הרחקת יונים לדוגמא מחייב התייחסות למאפיינים שונים של העיר: החל מהמיקום הגיאוגרפי על שפת הים התיכון, דרך תנאי מזג האוויר ועד סוגי היונים ובעלי הכנף שנוהגים להתמקם בחצרות הבתים או מרפסות הבניינים.

 

✔️ הרחקת יונים באשקלון לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים באשקלון ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים באשקלון

עם מי מתייעצים לגבי הרחקת יונים?

התייעצות עם מרחיק יונים באשקלון יכולה להיות הפתרון האידיאלי עבור תושבי העיר. במקביל, גם אנשים שמתכוונים לרכוש נכס באשקלון ולא רוצים לסבול מהמטרד של נוכחות היונים יכולים וצריכים להתייעץ עם מרחיקי יונים מקצועיים. כך מרכזים את כל השאלות בצורה מסודרת ובעיקר מקבלים פתרון שמותאם למאפיינים של אשקלון כעיר גדולה, באזור הדרום ועם תנופת בנייה מרשימה.

 

רשתות נגד יונים בגג רעפים של בניין באשקלון

 

מה היתרונות של פינוי קן יונים באשקלון בצורה מסודרת?

פינוי מסודר של הקן מונע מהיונים להפוך למטרד עבורנו ועבור השכנים. עם זאת, צריך לפעול מוקדם ובאופן מסודר. ספציפית באשקלון, זה יכול להיות רלוונטי גם לשכונות הוותיקות שבהן בעיקר בתים פרטיים וגם לשכונות החדשות שבהן בונים לגובה.

קודם כל, מפנים את הקן ברגע שרואים יונה מתמקמת ומביאה איתה זרדים. טכנית, צריך לשים דוקרנים או רשת כדי למנוע מהיונים לחזור. אם מבחינים בקן מאוחר ויש בו כבר ביצים, יש לאפשר ליונים לברוח ורק אז לפנות אותם וכמובן למנוע גישה חוזרת בעזרת האמצעים המתאימים.

 

פינוי קן של יונים עם גוזלים בחצר של בית פרטי באשקלון בשכונת אגמים

פינוי קן יונים עם גוזלים באשקלון

 

מתי מבצעים התקנת רשת נגד יונים באשקלון ולמה זה טוב?

עוד פתרון רלוונטי לכל עיר בארץ כולל אשקלון מבוסס על התקנת רשת נגד יונים. כאן עדיין אין משמעות לשאלה איזה סוג של יונים ובעלי כנף פוגעים באיכות החיים ומסכנים אותנו, כי הדגש הוא על מניעה פיזית של הנוכחות שלהם בחללים השונים.

רשת נגד יונים אפשר להתקין במחבואי כביסה, במרפסת או על החלון במטבח, בסלון ובחדרי השינה. בכל מקרה של התלבטות, כדאי להתייעץ עם מדביר יונים באשקלון ולוודא שיש לו תעודה לביצוע הרחקת יונים בסנפלינג ושהוא מדביר מוסמך ברישיון.

 

התקנת רשת יונים ודוקרנים בחלון באשקלון

התקנת רשת יונים ודוקרנים באשקלון

 

התקנת רשת יונים לבניין באשקלון – האם יש צורך באישור הדיירים?

תנופת הבנייה באשקלון בשנים האחרונות מגדילה את היצע הדירות בבנייני המגורים המשותפים. כפועל יוצא מכך, יותר ויותר מתושבי אשקלון והסביבה שואלים את עצמם מי צריכים לקחת אחריות על הנושא של הרחקת יונים מהדירות והמרפסות. בין היתר, על התושבים לברר לדוגמא האם יש צורך באישור של הדיירים.

בפועל, רשת יונים לבניין לא דורשת אישור מדיירים אחרים. עם זאת, בהחלט ניתן לדאוג להשתתפות הדיירים או ועד הבית אם רוצים לבצע התקנה מסודרת בכל הדירות. בפרויקטים כאלה, המחיר לכל רשת גם יהיה אטרקטיבי ומשתלם יותר ולכן כדאי לשקול אותו לחיוב.

 

מה ההבדל בין השיטות להרחקת יונים?

מבחינה פרקטית, היתרון של סילוק יונים באשקלון בא לידי ביטוי בכך שיש שיטות שונות לבחור מתוכן. אפשרות אחת היא להתקין דוקרנים על פרופיל החלונות או הגדר, כדי למנוע את היכולת הפיזית של היונים לקנן.

מנגד, אפשרות אחרת היא התקנת רשת ליונים שעדיין מאפשרת לרוח ולבריזה להיכנס – אבל מונעת את החדירה של היונים. במקרים של יונים באזורים בעייתיים, יכול להיות שהפתרון היחיד היא להתייעץ עם חברת הרחקת יונים באשקלון כדי לתאם שירותי סנפלינג.

 

הרחקת יונים ירוקה באשקלון – איך היא מתבצעת?

פס חשמלי עוזר ליישם שיטות של הרחקת יונים ירוקה באשקלון כי הוא מתאים למעקות, פתחים בקירות, שלטים, עמודים וכל משטח שטוח או מעוקל שיש ברחבי העיר הדרומית – אפילו בחומה שליד חלק מחופי הים. בזכות העובדה שהפס החשמלי לא מזיק ליונים אלא רק גורם תחושה פיזית ורגעית לא נעימה, הוא נחשב פתרון מוכח ואפקטיבי.

 

הזמינו את חברת סטופ יונים באשקלון – והבעיה נפתרה!

הבנייה באשקלון בשנים הקרובות מבוצעת בעיקר לגובה – לכן חובה להתייעץ עם לוכד יונים באשקלון שיש לו את הידע והניסיון הרלוונטיים. תושבי אשקלון והסביבה לא צריכים להמשיך לסבול מזה שהם גרים באזור שיש בו תנועה ערה של בעלי כנף. הם יכולים לפנות אלינו ולפתור את הבעיה במחירים משתלמים ועם התחייבות לתוצאות ארוכות טווח.

הנה למשל טווח המחירים שמוכיח עד כמה משתלם לבצע הרחקת יונים לצמיתות באשקלון באופן מקצועי:

שיטת הרחקת יונים והיתרונות שלה איך עושים את זה? טווח מחירים בעבודות שביצענו
הרחקת יונים בעזרת רשת: יעיל, מהיר ומעלה את ערך הנכס מתקינים רשת פילואתילן, ניילון או מתכת 50-140 ש"ח למטר
התקנת דוקרנים נגד יונים: מתאים למשטחים ישרים, יעיל גם בחלונות גבוהים, אסתטי ועמיד לאורך זמן מתקינים דוקרנים מנירוסטה או פלסטיק ומנצלים את הצורה החדה שלהם להרחקת יונים מידית 40-120 ש"ח למטר
הרחקת יונים בסנפלינג: רלוונטי לאזורים גבוהים ומתאים לטיפול כירורגי ומדויק משתמשים בציוד סנפלינג ייעודי, מטפסים ונעזרים בבמות הרמה ומנופים 500-1,200 ש"ח לפרויקט (לפי הנגישות)
פס הלם חשמלי נגד יונים: חדשני, חכם, חסכוני וגורם ליונים להבין למה עדיף להן להתרחק. לא משנה את חזית הבית מתקינים פס הלם בצורה בטיחותית ומחברים אותו למקור כוח קרוב 110-200 ש"ח למטר

 

כל כמה זמן צריך להזמין גירוש באשקלון?

שיטה אפקטיבית של גירוש יונים באשקלון כנראה תפתור את הבעיה לצמיתות. עם זאת, יכול להיות שיהיה צורך בתחזוקה מינימאלית – כמו תיקון של הרשת, החלפה של הדוקרנים או טיפול מיוחד ביונים שהתמקמו באזורים לא נגישים.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664