הרחקת יונים בפתח תקווה

הרחקת יונים בפתח תקווה – הדרכים הנכונות לעשות את זה

מדוע חשוב להרחיק את היונים מסביבתנו הקרובה, לאילו נזקים הן גורמות, מהן שיטות ההרחקה, איזו מהן מתאימה לבית פרטי, איזו לבניין מגורים ומי אחראי לביצוע העבודה? תשובות לשאלות אלו ונוספות כאן לפניכם.

 

✔️ הרחקת יונים בפתח תקווה לצמיתות בשיטות יעילות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בפתח תקווה ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בפתח תקווה

מה עושים כשמזהים קן של יונים?

תושבי פתח תקווה, ובדיוק כמו תושבי כל המדינה, סובלים מכמות רבה מאד של יונים, המביאות איתן נזקים חמורים. אלו יכולות להיות יונים, שבחרו לבנות קן על אחד מהמזגנים, יונים שבנו קן במרפסת של הבית השכן או אפילו יונים, ובכמויות, שנוהגות לבקר בחצר הצמודה אל הבית ושם גם לקנן. הרחקת יונים בפתח תקווה כולל גם הרחקת הקן היא משימה לא קלה. בשלב ראשון צריך לאתר את הקן, לזהות את מקור הבעיה ובהמשך לבחור בפתרון הנכון, בשיטת הרחקת היונים היעילה ביותר. בסטופ יונים עומדים לרשותכם מרחיקי יונים מקצועיים שיגיעו אליכם, לפתח תקווה, כדי להרחיק את היונים מהבית וגם כדי לבצע פינוי קן יונים. חברת הרחקת יונים בפתח תקווה היא הגורם המוסמך להיעזר בו, זה שיידע כיצד להתמודד עם המשימה.

 

רשת נגד יונים במרפסת שירות בפתח תקווה בשכונת יוספטל

התקנת רשת יונים בפתח תקווה

 

למה חשוב לדאוג להרחיק את היונים בפתח תקווה כמה שיותר מהר?

הרחקת יונים לצמיתות בפתח תקווה הכרחית בכל מצב, ולא משנה באיזה בית או דירה מדובר. היונים נוטות להסתתר בין המזגנים, במסתור הכביסה שלכם, להקים את הקן שלהן על אדן החלון, בגג הבית או אפילו בחצר. לא משנה היכן, יונים, ובייחוד הלשלשת שלהן, יכולות לגרום לנזק של ממש והן מטרד שחשוב לסלק אותו מהסביבה האנושית, וכמה שיותר מהר. לשלשת היונים מביאה איתה חיידקים ומזהמים אל המקום וגם היונים עצמן, יכולות להציק. הקול שלהן, העובדה שהן נמצאות בכמות גדולה ועפות בסביבה הקרובה, כל אלה ועוד מצדיקים פנייה למרחיק יונים כדי שירחיק אותן מהמקום וימנע את הסבל ואת חוסר הנוחות שהן מביאות איתן לשם.

 

שיטות שונות של הרחקת יונים בפתח תקווה – בקלות ובמהירות

אם אתם מתגוררים בפתח תקווה ונתקלתם ביונים, תשמחו וודאי לגלות שיש לא מעט שיטות של סילוק יונים בפתח תקווה, בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי ובין אם בבניין. הדגש כיום הוא בחירת שיטות להרחקת יונים ידידותיות וירוקות, שיטות שאינן מזיקות ליונים וגם לא לסביבה. ברשימה זו נמצא את השיטות הבאות, הנחשבות גם לנפוצות וליעילות מאד:

השיטה איך זה עובד
דוקרנים עשויים מפלסטיק או מאלומיניום. כדי להרחיק את היונים, יש להשאיר רווח של לפחות 1 ס"מ בינם לבין אדן החלון.
סליל קפיץ מדובר בשיטה בטוחה מאד וגם קלה לתחזוקה. קל לנקות את הקפיץ והוא עמיד למשך שנים ארוכות.
רשת ליונים אפשר להתקין אותה בחלקו החיצוני של בית צמוד קרקע בפתח תקווה או בבניין. יעילה מאד למשך תקופה ארוכה, איכותית וגם חזקה.

 

פינוי של יונים וגוזלים בפתח תקווה – כשלב מקדים

לפני הרחקת היונים והשימוש ברשת, בסליל או בדוקרנים, דואגים לבצע במקום ניקוי צואת יונים, נוצות וגם אלמנטים נוספים שיכולים להפריע להתקנה. יחד עם זאת, ניקוי שכזה איננו מספיק ויש לדאוג לפנות גם את הקן כדי למנוע את חזרתן של היונים אל המקום, אל הגוזלים. ולכן, פינוי קן בפתח תקווה הוא חלק מהעניין והוא נעשה בשלב ראשון על ידי לוכד יונים בפתח תקווה, לאחר שאיתר אותו.

 

התקנת רשת נגד יונים בפתח תקווה – השיטה הנפוצה

אחד הפתרונות הנפוצים נגד יונים הן רשתות. רשת יונים לבניין בפתח תקווה או לבית פרטי היא שיטה ידידותית מאד לסביבה, היא איננה רעילה כמובן וגם לא פוגעת ישירות ביונים עצמן או בגוזלים. את הרשת מותחים באותו המקום שאליו מגיעות היונים וכך יוצרים חסימה מוחלטת. ניתן להשיג כיום רשתות במידות שונות ולהתאים אותן באופן נקודתי אל המקום שבו רוצים להתקין אותן. אלו יכולות להיות רשתות מפוליאתילן, הנחשבות לזולות יותר, או רשתות מונופיל, שהן יקרות יותר אמנם, אך שקופות וגם אסתטיות יותר. שתי הרשתות נחשבות לחזקות ועמידות מאד (גם עמידות מפני קרני UV) ולכן יכולות להישאר באותו המקום במשך שנים ארוכות, ולהגן עליו מפני היונים. כאשר מדובר בחורים קטנים, למשל כאלה שנמצא בעליית הגג, אפשר להשתמש בסוג אחר של רשת ליונים, העשויה ממתכת ומפלסטיק. המחיר שלה יקר יותר, אך מכיוון שמדובר ברשת קטנה, העלות הסופית לא גבוהה.

 

התקנת רשת במסתור כביסה בפתח תקווה

רשת יונים בפתח תקווה

 

הרחקת היונים מבניין בפתח תקווה – מה קורה כאשר מזהים יונים בבניין בפתח תקווה?

בניינים רבים בפתח תקווה סובלים ממכה של יונים. היונים מגיעות לכל קומה כמעט, בחלקו החיצוני של הבניין, ובונות קן על אדן החלון של הדירה או אפילו על המזגן. התקנת רשת נגד יונים בפתח תקווה היא הפתרון היעיל, ולא רק לטווח הקצר. השירות כולל שימוש ברשתות גדולות מאד, אותן מותחים לאורך כל חזית הבניין. גם כאן משמשות הרשתות כאמצעי לחסום את היונים ולמנוע מהן לחזור אל המקום. כמובן שלפני כן בודק מתקין הרשת אם אין קן וגוזלים, ובמידה ומזהה כאלה, דואג לפנות אותם מהמקום ורק לאחר מכן למתוח את הרשת המתאימה. ברוב המקרים תיבחר רשת שקופה, שאיננה בולטת.

 

כמה עולה להרחיק יונים מפתח תקווה?

עלות גירוש יונים בפתח תקווה נקבעת בהתאם לשיטה שבה משתמש כל מדביר יונים בפתח תקווה. ישנם כמה שיקולים שמשפיעים גם הם על המחיר הסופי, כמו מיקום אותו פתרון (האם מדובר במקום גבוה ולא נגיש, למשל, או מקום שקל להגיע אליו כדי להניח את אמצעי ההרחקה), גודל השטח ועוד. הנה סיכום קצר שיעזור לכם לקבל מושג כללי על העלויות של הרחקת יונים מקצועית, ובהתאם להחליט מה מתאים לכם יותר, ומה פחות:

שיטת הרחקת יונים ירוקה המחיר
דוקרנים על אדן החלון בדירה בין 40 ₪ ל-120 ₪ למטר
סליל קפיץ על גדר של בית בין 70 ₪ ל-170 ₪ למטר
רשת נגד יונים במרפסת או בניין בין 50 ₪ ל-140 ₪ למטר

 

מתגוררים בפתח תקווה וסובלים מיונים? סטופ יונים היא הכתובת הנכונה!

רוצים להיפטר מהיונים אחת ולתמיד וזקוקים לשירותיו של מרחיק יונים בפתח תקווה? אנחנו בסטופ יונים נשתמש בפתרונות ידידותיים ובלתי מזיקים כדי לעזור לכם, ובעיקר – כדי להרחיק את היונים. לרשותנו עומדות כמה שיטות של הרחקת יונים, מהן נבחר את המתאימה ביותר וזו שתשמש כפתרון נכון לטווח הארוך.