ניקוי אדן חלון

ניקוי אדן חלון מצואת יונים – נעשה את זה במחיר זול ומשתלם

למה חשוב לנקות אדני חלונות מלשלשת של יונים, למה צריך איש מקצוע בשביל ניקוי אדן חלון וכמה עולה השירות? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

בעוד שנעים להסתכל על ציפורים בזמן תעופה, ממש לא נעים לראות את הלשלשת שהן משאירות אחריהן. למעשה הלשלשת הזו מביאה איתה הרבה צרות, כשהיא לא רק פוגעת באסתטיקה של המקום שאותו היא "מעטרת", אלא גם גורמת לנזקים רבים ואף מסכנת את בריאותכם. אם לא מטפלים בבעיה הזו בזמן, יכולות להיות ללשלשת הזו השלכות הרסניות יותר ממה שאתם משערים, ואנחנו לא סתם מנסים להפחיד – אנשים פשוט לא מודעים לכך. אנחנו בחברת סטופ יונים רוצים לעזור לכם למנוע את כל אותם הנזקים ולהפוך את הסביבה שלכם למקום שנעים יותר לחיות בו, ונעשה זאת במחיר משתלם באמת. הרימו אלינו טלפון ותקבלו הצעת מחיר זולה לניקוי לשלשת היונים.

 

✔️ ניקוי אדני חלונות מצואת יונים כולל חיטוי והדברה
✔️ מחיר זול שחבל לפספס
✔️ פתרון מלא לבעיית היונים והלכלוך שהן משאירות
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

ניקוי אדן חלון מצואת יונים

החשיבות של ניקוי אדן חלון מלשלשת יונים

רוב האנשים רואים בלשלשת היונים כגורם זניח לאי נוחות, אך לא מודעים לסכנות שמהווה הלכלוך ה"זניח" הזה. מדובר בחומר חומצי מאוד, שאם הוא נשאר למשך זמן רב מדי במקום מסוים, הוא מאכל את מה שתחתיו. זה יכול להיות למשל האיטום של אדן החלון, מה שיגרום לבית שלכם להיות פגיע לדליפת מי גשמים ויצריך תיקון יקר.

זאת ועוד, לשלשת היונים מזמינה מזיקים וטפילים לאדן החלון שלכם וכך גם לביתכם, ובכלל מדובר בחומר שלא מומלץ כלל וכלל לנשימה. הרוח שחודרת דרך החלון עלולה להחדיר גם חלקיקים שלו שמתייבשים ומתפרקים, מה שיפגע באיכות האוויר שאתם נושמים.

 

ניקוי חלון מצואת יונים כולל הדברה וחיטוי

צואת היונים מלאה בחומרים שמזינים טפילים, וככל שדוחים את הטיפול בה, היא הופכת לפורייה יותר ויותר לקהילות של חרקים וחיידקים מזיקים. לכן ניקוי לשלשת יונים צריך להתבצע לא רק בשטיפה וקרצוף, אלא גם עם הדברה וחיטוי. לעיתים צריך אפילו ליישם חומרים שמנטרלים ריחות רעים שנותרו עקב הלשלשת, אולם זאת רק במקרים קיצוניים מאוד.

 

איך מנקים קקי של יונים מאדן החלון?

אדן חלון מוכתם בקקי של יונים הוא גם מפגע אסתטי וגם מפגע תברואתי. בהתאם הניקיון של אדן החלון חייב להתבצע באופן יסודי ומוקפד במיוחד. השלב הראשון הוא קרצוף אגרסיבי, ובפרט אם מדובר בצואה שכבר התייבשה וצמודה חזק למשטח. לאחר הסרת חתיכות הקקי, ייתכן שנשאר כתם, ובמקרה כזה ייעשה שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים לניקוי כתמים מאבן.

השלב הבא הוא חיטוי האזור, כדי שלא יישאר על אדן החלון שום גורם שעלול להזיק לבריאות בני הבית. דגש חשוב נוסף הוא שימוש באמצעי הגנה, על-מנת למזער את החשיפה לכל החיידקים, הווירוסים והטפילים שנמצאים בקקי של היונים.

 

כמה עולה ניקוי חלונות מצואת יונים?

המחיר שלנו לניקוי הלשלשת של היונים עומד על כ-300 ₪, אולם נציין שלא תמיד זה מסתכם רק בזה. אם בעיית הלשלשת נמשכת מזה זמן רב, סביר להניח שצריך להרחיק את היונים מהחלון שניקינו. כמובן שנוכל רק לנקות ולעזוב, אך אנחנו ממליצים מאוד לאפשר לנו לספק לכם פתרון לטווח ארוך על ידי הרחקת יונים. מנגד נוכל, על פי רצונכם, ללכוד את היונה שנוטה לחזור לחלונכם בעלות סמלית של 150 ₪. הבחירה היא שלכם, אך כדי להימנע מהזמנת שירותינו בשנית, אנחנו ממליצים לכם מאוד להגן על החלון שלכם מפני מתקפות לשלשת נוספות.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664