הרחקת יונים בבני ברק

הרחקת יונים בבני ברק גם מבתים וגם מבניינים – עם אחריות מלאה!

בני ברק היא עיר מרכזית, צפופה וסואנת. כתוצאה מכך ובגלל ביקוש גבוה למגורים בעיר, היא מתאפיינת בבנייה צפופה שמשלבת בין בתים יחסית נמוכים לבין בניינים גבוהים ורבי קומות. לצערם של תושבי העיר, אלו גם מקומות קלאסיים לקינון של ציפורים. עם זאת, אין סיבה להתייאש כי אפשר להזמין שירות של הרחקת יונים בבני ברק וליהנות מביצועים מעולים ואחריות מלאה.

 

✔️ הרחקת יונים בבני ברק לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בבני ברק ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בבני ברק

מרחיק יונים בבני ברק: שירות חובה לתושבי העיר

חשוב להזמין מרחיק יונים כמה שיותר מהר כי היונים משאירות המון לכלוך, פוגעות באסתטיקה של המבנה ומייצרות רעש. מעבר לכך, הן מביאות איתן סכנת מחלות שעלולות להיות מועברות על ידן גם בלי ששמים לב.

באמצעות גירוש יונים בבני ברק ניתן למנוע הוצאות מיותרות. בטווח הקצר, יונים גורמות נזק למזגן, נזקים לצנרת והופעת קילופי צבע בשכבת הצבע החיצונית. בטווח הארוך, לשלשת יונים פוגעת באיטום ויש בה אמוניה שגורמת לזפת להיאכל. אז בגלל שרוב הבתים בבני ברק יחסית ישנים, הזמנת הרחקת יונים מקצועית היא חובה ולא פריבילגיה.

 

פינוי קן יונים בבני ברק – כולל ביצים וגוזלים

יש מקומות שבהם אפשר לפנות את קן היונים. השירות משתלם, הומאני ויעיל והוא כולל ניקוי, חיטוי ופינוי ביצים וגוזלים (במידה ויש) לחוות גידול מתאימה.

ראשית, מדביר יונים בבני ברק מגיע כדי לזהות מאיפה הן מגיעות. שנית, הוא מפנה את הקן בעדינות ומקפיד לא לפגוע בגוזלים או בביצים. שלישית, מבצעים ריסוס ומחכים מחוץ לבית במשך 3-4 שעות. לאחר מכן מנקים עם מגבון את המשטחים וזהו – הבעיה נפתרה.

 

סילוק יונים בבני ברק באמצעות דוקרנים

המיקום של היונים קובע איך יהיה הכי נכון לסלק אותן. לוכד יונים בבני ברק שמזהה מיקום על אדן החלון ימליץ לדוגמא על דוקרנים מפלסטיק או מנירוסטה. המחיר הוא 70-120 ש"ח למטר והעלות הסופית תלויה בגודל השטח והאם הוא נגיש.

ההבדל הוא שדוקרני הפלסטיק זולים אך פחות יעילים כי היונים מוצאות דרך להתמקם במרווחים, בעוד דוקרני הנירוסטה יחסית יקרים אבל הם עמידים וזזים באופן שמרתיע את היונים מלהתקרב.

 

התקנת רשת נגד יונים בבני ברק והיתרונות שלה

שיטה נוספת להרחיק יונים היא להתקין רשת. רשתות מתאימות לחללים גדולים כמו מסתורי כביסה ואפשר ליישם אותן עוד לפני שהיונים מתמקמות. הרשתות כוללות משטחים אווריריים של 5 סמ"ר, הן לא חוסמות את האוויר והנוף והן גם מומלצות מבחינת עובי ויעילות.

אם היונים נמצאות במרפסות שירות ומסתורי כביסה, הרשת תכסה את כל הפתח. אבל אם היונים התמקמו במרפסת שמש שמקורה בחלק מהצדדים, ניתן להתקין את רשת רק בצד שנשאר פתוח. אם המרפסת אינה מקורה כלל, אפשר להתקין דוקרנים או חוט רטט על מעקה הבטיחות.

בכל מקרה, הזמן המומלץ להתקנת רשת נגד יונים הוא במהלך בנייה או שיפוץ. עם זאת, קיימים סוגים שונים של רשתות וצריך להכיר את ההבדלים ביניהן.

 

רשת ליונים בחלון בבני ברק

רשת נגד יונים בחלון בבני ברק

 

רשת יונים לבניין בבני ברק – איך בוחרים ומי משלם?

רשת פלסטיק היא הזולה ביותר, בעוד רשת ניילון היא יקרה יותר ומגיעה בתצורה שקופה, לבנה או צהובה. בין הרשתות, השקופה נחשבת הכי יקרה וגם הכי אסתטית. מנגד, יונים עלולות להיתפס בה כי הן לא רואות אותה בזמן מעופן. באופן כללי, העלות היא סביב 15-25 ש"ח למטר.

הרשת המומלצת עבור הרחקת יונים לצמיתות בבני ברק היא רשת ניילון לבנה מסוג איכותי ומוגן UV. רשת יונים שקופה מסוג זה מחזיקה מעמד זמן רב, לא סובלת מבלאי בגלל השמש ומגיעה עם אחריות ל-5 שנים.

בניגוד לבית פרטי שבו רק בעלי הנכס משלמים, בבניין מגורים משותף כדאי לערב את ועד הבית. אמנם אפשר שרק מי שסובלים מנוכחות יונים בחדרי הכביסה יממנו את הרשת, אך לרוב הבעיה לא תיפתר ורק תחליף מיקום לקומה מתחת. אז כדי למנוע את הבעיה לצמיתות, מתקינים את הרשת ביחד ומשתתפים בעלויות.

 

חברת הרחקת יונים בבני ברק ועלויות של עבודות נפוצות

הרחקת יונים מתומחרת לפי פרמטרים כגון אמצעי ההרחקה שבו משתמשים, גודל העבודה, נגישות, אופן ההתקנה והמועד בשנה (האביב והקיץ הן התקופות המבוקשות בהן המחירים עולים, כי היונים אוהבות לקנן בחודשים הללו).

טווח המחירים נע סביב כמה מאות שקלים להתקנת דוקרנים ויכול להגיע לאלפי שקלים עבור התקנת רשת נגד יונים במקומות לא נגישים, בגלל הצורך בהפעלת שיטות עבודה בגובה. הנה למשל כמה עבודות גדולות שביצענו בבני ברק ובאמצעותן ניתן להיערך כלכלית להזמנת השירות גם בהתראה קצרה:

מיקום היונים סוג העבודה מחיר
מסתור כביסה בקומה 2 בגודל 2X2 מטר סיפקנו את הרשת במחיר שכלול בעבודת ההתקנה. הגענו למרפסת דרך הבית והתקנו אותה ישירות לקיר החיצוני 800 ש"ח
מסתור כביסה בקומה 7 בגודל 3X3 מטר התקנה בסנפלינג. השתמשנו בחבלים כדי לגלוש לקומה המתאימה מהגג וביצענו התקנה היקפית של הרשת סביב כל המסתור 1,600 ש"ח
יונים בתוך גגות רעפים של בית פרטי ניקינו את השטח היטב, פינינו את הלשלשת והתקנו דוקרנים מבחוץ ורשת סביב הפתח. בנוסף, פינינו את הקן הקיים לחוות גידול 900 ש"ח
מרפסות שירות של בניין בן 8 קומות התקנו את הרשתות ב-4 הקומות התחתונות. השתמשנו בבמות הרמה ובסולמות כדי לבצע הרחקת יונים משותפת 2,000 ש"ח
אדן החלון ב-3 חדרי שינה של בית פרטי התקנו דוקרנים מסוג נירוסטה. וידאנו שהם עמידים למזג האוויר והצמדנו את הדוקרנים בצורה בטיחותית לחלון 100 ש"ח למטר
פיר מעלית של בניין משרדים בבני ברק הגענו עם רשת מתכת עשויה מתכת מגולוונת וריבועים צפופים. ביצענו הברגה שלה אל המשטח ובדקנו שהיא לא מפריעה לתנועת המעלית 2,500 ש"ח

 

האם כל אחד יכול להרחיק יונים?

יונים מפריעות לכל אחד ואחת מאיתנו, אבל לא כדאי לנסות להתמודד איתן לבד. ראשית, התקנה של דוקרנים או רשת במקום לא נגיש וגבוה עלולה להיות מאוד מסוכנת. שנית, צריך לבצע את העבודה רק מי שיש לו היתר עבודה לגובה.

כיום למשל יש חוק שקובע שבשביל לטפס על סולם לגובה של יותר מ-2 מטר חייבים להצטייד באישור לעבודה בגובה, מה שהופך את התנאי הזה למינימאלי לכל איש יונים שמכבד את עצמו. בנוסף, על מנת לקבל את האישור יש לעבור קורס בפיקוח משרד ממשלתי.

חשוב לציין שהרחקת יונים אינה מחייבת רישיון כלשהו. מנגד, זה בדיוק המקום שממנו צריכים להיזהר: אם מזמינים איש יונים שלא מוסמך לכך ואין לו למשל היתר עבודה בגובה, הלקוחות חשופים לתביעות ביטוח בשל נפילה.

 

הרחקת יונים בבני ברק עושים רק עם סטופ יונים

חברה מיומנת שמתחייבת להרחקת יונים עם אחריות יכולה לשפר את איכות החיים של תושבי בני ברק והסביבה. מה שמאפיין חברה כזו הוא הקצאה של מרחיקי יונים עם רישיון והסמכה, התחייבות לתוצאות ובעיקר בחירת שיטות אפקטיביות וטובות.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664