הרחקת יונים בירושלים

הרחקת יונים בירושלים בשלל שיטות – יעילות מובטחת

גלו באילו שיטות משתמשים לצורך הרחקת יונים בירושלים וכמה עולה כל אחת מהן.

בכל מקום שבו נמצאות יונים תמצאו גם לכלוך, לשלשת ואפילו חיידקים ומזיקים, לכן אין סיבה לתת להן לנחות בחופשיות בכל מקום שבו הן לא רצויות. עדיף שתזמינו שירותי הרחקת יונים בירושלים ושתיפטרו מהמטרד הזה לצמיתות, וזאת בעזרת המומחים של סטופ יונים. ברשותנו למעלה מ-10 שנות ניסיון בהרחקת יונים, ואנחנו מיישמים אך ורק את השיטות היעילות ביותר כדי שאתם תזכו בשנים ארוכות של שקט מיונים. הרימו אלינו טלפון וקבלו מאיתנו הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם.

 

✔️ הרחקת יונים בירושלים לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בירושלים ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בירושלים

סילוק יונים בירושלים עם דוקרנים

השיטה הידועה ביותר נגד יונים יותר היא הצבת דוקרנים. רבים חושבים שמטרת הדוקרנים היא לפצוע את היונה שנוחתת עליהם, אך אין דבר רחוק יותר מהמציאות. הציפורים האלה לא טיפשות כמו שאנשים חושבים, והן יודעות בדיוק איפה הן יכולות לנחות ואיפה לא. יונה יכולה לנסות לנחות בזהירות על הדוקרנים, אך מהר מאוד היא תגלה שאין לה איפה לעמוד בנוחות – זאת רק אם ההתקנה נעשה כמו שצריך על ידי מומחה גירוש יונים בירושלים.

זה אמנם נראה כאילו שאין מדע מדויק מאחורי תהליך התקנת הדוקרנים, אך תתפלאו לשמוע שבמקרים רבים הם עשויים להיות לא יעילים כלל, ונדרשים פתרונות אחרים שיעשו את העבודה כמו שצריך. בכל פעם שאתם רואים דוקרנים ותחתיהם לשלשת של יונים, דעו לכם שאת העבודה הזו עשה מרחיק יונים חובבן שאין לו את הידע הנדרש לבצע את עבודתו כמו שצריך.

 

רשת להרחקת יונים במסתור כביסה בשכונת נחלאות

רשת להרחקת יונים בירושלים

 

הרחקת יונים ירוקה בירושלים עם סליל קפיץ

במקרים רבים שבהם לא ניתן להשתמש בדוקרנים כדי לסלק את היונים אנחנו מתקינים סליל קפיצי. זה יכול להיות לצורך שמירה על האסתטיקה של המבנה או כדי לספק טיפול יעיל יותר במקרים שבהם הדוקרנים עלולים להיות מוגבלים ביעילותם או מסוכנים. הסליל מהווה למעשה בדיוק את אותו הפתרון שמספקים הדוקרנים, אמנם הוא מעט יקר יותר.

מרחיק יונים בירושלים יוכל לספק לכם הצעת מחיר על שני פתרונות אלו ותוכלו להשוות ביניהם כדי להבין מה יותר משתלם עבורכם. באופן כללי, אם מראה הדוקרנים מרתיע אתכם, מומלץ לבחור בסליל הקפיצי. גם הוא פתרון לטווח ארוך, כשהקפיצים שלנו עמידים בפני קרינת UV ועשויים מנירוסטה, כלומר הם לא מחלידים.

 

פינוי קן יונים עם גוזלים מבניין משותף בירושלים

פינוי קן יונים עם גוזלים בירושלים

 

הרחקת יונים בירושלים עם חוט רטט

מה עושים במקרה שבו לא מעוניינים להציב את מתקן ההרחקה ישירות על גבי מעקה, או אף מעדיפים כזה שכמעט ואינו נראה? התשובה היא – מתקינים חוט רטט. החוט מוצב מעל המעקה, כך שעדיין ניתן להישען עליו במידת הרצון, והוא פשוט מונע מהיונה לנחות ישירות על המעקה. כשהיא נוחתת על החוט הוא רוטט, כפי ששמו מרמז, ומאחר שהיא לא יכולה להתייצב עליו היא מתעופפת.

גם זו שיטה נוספת של הרחקת יונים לצמיתות בירושלים, כשהחוטים הרוטטים שלנו עשויים מנירוסטה ומצופים בניילון. היתרון העצום שלהם זה שהם כמעט ולא נראים, כך שאינם פוגעים כלל בנוף או במראה של המבנה. עם זאת, גם הפתרון הזה יקר יותר מאשר התקנת דוקרנים, כלומר גם כאן יש לשקול עלות מול תועלת, אמנם כפתרון הרחקה הוא עובד לא פחות טוב.

 

רשת יונים לבניין בירושלים למסתורי כביסה

כשאף שיטה אחרת לא תעזור וצריך לחסום את חדירת היונה לשטח גדול יחסית, אנחנו נדרשים להביא את התותחים הכבדים – רשתות נגד יונים. ברשותנו מספר סוגי רשתות:

√ רשת פוליאתילן – רשת חזקה בגוון בז' שעשויה ממתכת מגולוונת וחסינה לאש ולקרינת UV.

√ רשת מונופיל – רשת שקופה שעשויה מחומר מעכב בעירה, יכולה לשאת עד 20 ק"ג ועמידה בפני קרינת UV.

√ רשת מתכת ופלסטיק – רשת חזקה במיוחד שמשמש לחסימת פתחים קטנים.

כפי שאתם יכולים להבין לבד, עלות התקנת רשת נגד יונים בירושלים משתנה בעיקר על פי סוג הרשת שבוחרים, כשרשת הפוליאתילן היא אמנם הזולה ביותר, אך היא יעילה בדיוק כמו האחרות, ולמעשה מגיעה עם אחריות של 10 שנים. הבחירה היא בעצם בין רשת שקופה לכזו שאפשר לראות אותה, שכן לרשת המתכת יש מקרים ספציפיים שמצריכים אותה ובהם לא ניתן להשתמש ברשתות האחרות, למשל לחסימת יונים מפתחי אוורור, עליות גג וכדומה.

 

סרטון הרחקת יונים בירושלים מבניין מגורים בעזרת רשת שקופה 

למי קוראים לצורך פינוי קן יונים בירושלים?

תשמחו לשמוע שאנחנו לא רק מרחיקים יונים, אלא גם מסלקים אותן במקרה שהקימו קן בסביבתכם או נתקעו במרפסת השירות שלכם. נודה ונתוודה שלא פעם אנחנו מגיעים ללקוחות שניסו להתקין רשת פלסטיק זולה שקנו בעצמם והיה צריך לחלץ ממנה יונה שנתקעה בה – עסק לא נעים שמצריך זמינות מידית והגעה מהירה.

רשתות הפלסטיק לא מומלצות כלל מכיוון שהן מתפוררות בשמש, ולכן נתקעות בהן יונים. במקום לנסות את הפתרון הזול הזה שיצריך מכם להזמין בשלב כזה או אחר לוכד יונים בירושלים, הזמינו אותנו לביצוע הרחקת יונים כולל התקנת רשת, ונעשה זאת במחיר זול ומשתלם. אנחנו גם מפנים קנים, מנקים, מחטאים ומדבירים את האזור שבו קיננו היונים.

 

מחירון חברת הרחקת יונים בירושלים

אז כמה עולה כל אחד מפתרונות ההרחקה שהצגנו בפניכם כעת? אילו שיטות להרחקת יונים נחשבות ליקרות יותר? הנה טבלת מחירון קטנה שתראה לכם מה טווחי המחירים שתוכלו לצפות להם.

שירותי מדביר יונים בירושלים כמה זה עולה?
מה מחיר סילוק יונים עם דוקרנים מאדן חלון בירושלים?

אנחנו מתקינים אך ורק דוקרני נירוסטה איכותיים.

120 – 40 ₪ למטר
כמה עולה הרחקת יונים עם סליל קפיץ מגדר בירושלים?

סליל אסתטי וחזק שעמיד בפני כל תנאי מזג האוויר.

170 – 70 ₪ למטר
מה עלות הרחקת יונה עם חוט רטט ממרפסת בירושלים?

החוט יותקן כמה ס"מ בודדים מעל למעקה המרפסת.

120 – 50 ₪ למטר
כמה עולה סילוק יונה עם רשת ממסתור כביסה בירושלים?

מתקינים רשתות איכותיות – גם שקופות.

140 – 50 ₪ למ"ר

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664