הרחקת יונים בראש העין

הרחקת יונים בראש העין לפי שיטות הרחקה מקצועיות

יונים הם בעיה שבתים ודירות רבות סובלים ממנה. היונים אוהבות לשהות במעטפת של בתים, בחלונות ובגגות ומותירות אחריהן לשלשת יונים שהינה מפגע תברואתי המעביר מחלות. אנשים רבים מנסים להרחיק את היונים באופן עצמאי ולרוב נכשלים במשימה. כדי להרחיק את היונים לצמיתות, חשוב להזמין הרחקת יונים בראש העין על ידי מרחיק יונים מקצועי.

 

✔️ הרחקת יונים בראש העין לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בראש העין ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בראש העין

למה חשוב לבצע הרחקת יונים בראש העין באופן מקצועי?

הרחקת יונים לצמיתות בראש העין מחייבת שימוש בשיטות הרחקה מקצועיות הכוללות עבודה עם פריטים איכותיים שתפקידם לגרום ליונים אי נוחות וחוסר רצון להגיע שוב. חלק מהשיטות מוכרות גם למי שלא עוסק בתחום, אך עדיין יהיה תמיד חוסר ידע לגבי דרך ההתקנה הנכונה ובחירת הפריט המתאים שירחיק את היונים מהאזור המסוים במעטפת הבית או במעטפת הבניין לצמיתות.

 

שיטות ירוקות להרחקת יונים באופן מקצועי

מרחיקי יונים משתמשים כיום במספר שיטות של הרחקת יונים ירוקה בראש העין ובערים השונות. בעת ההתקנה הם ישימו דגש על התקנה נכונה ושימוש במוצרי הרחקה איכותיים.

1. חוט רטט – חוט הרטט מיועד להרחקה של יונים השוהות במעקות של מפרסות שמש. את חוט הרטט יניח מרחיק היונים על גבי המעקה וכאשר יגיעו יונים אל המעקה, הן ירגישו בחוסר הנוחות ויתעופפו משם.

2. דוקרניםהתקנת דוקרנים היא שיטת הרחקה המיועדת לאדן החלון ולחלק החיצוני של המזגן שגם אותו פוקדות יונים לעיתים. הדוקרנים מונעים את ישיבתן של היונים באזורים אלו.

3. קפיץ סלילי – הקפיץ הסלילי מיועד להרחקה של יונים שמגיעות לאזור המרזבים והגדרות. היונה שמגיעה לאזור המרזב, מנסה למצוא מקום נוח לעגון בו והקפיץ מונע ממנה להיות יציבה ולכן היא מוותרת על מקום זה.

4. פס הלם – פס הלם להרחקת יונים הוא פס דביק שיש בו זרם חשמלי חלש במעגל פתוח. המעגל נסגר כאשר היונה דורכת על הפס ואז היא חשה ברטט לא נעים שגורם לה להתרחק מהמקום.

5. חוט רטט – זהו חוט קפיצי שכאשר יונים נוחתות עליו הן מרגישות חוסר נוחות ולכן מעדיפות לחפש מקום אחר.

6. רשת להרחקת יונים – זהו אחד הפתרונות היותר טובים להרחקה של יונים והוא מיועד עבור מסתור הכביסה שיש בבניינים ויונים מאוד אוהבות לשהות שם. התקנת רשת על מסתור הכביסה מונעת כניסה של יונים.

 

התקנת רשת ליונים במרפסת בראש העין

רשת יונים במרפסת בראש העין

 

התקנת רשת נגד יונים בראש העין עבור בניין מגורים

בניינים רבים סובלים מיונים הנכנסות למסתור הכביסה. מסתור הכביסה נחשב למקום חשוך, חמים ונוח ולכן יונים אוהבות מאוד לשהות בו, להקים קן ולהטיל ביצים. הבעיה שהשהות שלהן מלווה בלשלשת בכל מקום, בכיני יונים שבעייתיות לבני האדם והן גם מעבירות מחלות. ברוב המקרים מספר דירות יסבלו מהתופעה ואלו שעדיין לא סובלים ממנה, כנראה שיסבלו בהמשך. הדרך הנכונה למנוע כניסה של יונים במסתור הכביסה היא באמצעות התקנה של רשת יונים.

 

הדרך הנכונה לבחירת רשת יונים לבניין בראש העין

כאשר רוצים להתקין רשת יונים לכל דיירי הבניין, יש לבחור חברת הרחקת יונים בראש העין שתבצע עבורכם את ההתקנה בצורה מקצועית ונכונה. התקנה נכונה מתחילה בבחירת סוג הרשת. כיום ניתן למצוא רשתות העשויות מפלסטיק ורשתות העשויות ממתכת. רשת מתכת נחשבת לרשת עמידה וחזקה יותר ולכן מרחיק יונים בראש העין לרוב יבחר בה.

עבודת ההתקנה של רשת יונים בבניין היא עבודה בגובה המתבצעת לרוב בעזרת ציוד סנפלינג. על המרחיק לחבר את הרשת באופן מדויק וצמוד למסתורי הכביסה ועליו לבצע גם עבודה אסטטית כי בכל זאת מדובר במעטפת הבניין שאנו רוצים שתמשיך להראות טוב.

 

מתי חשוב להזמין גם פינוי קן יונים בראש העין?

יונים אוהבות מאוד לבנות את הקינים שלהן במקומות שהן מרגישות בטוחות בהם. אנו נראה קיני יונים באדן החלון בדרך כלל או במסתור הכביסה. כאשר יש לכם קן יונים באזורים אלו, היונה לא תעזוב את האזור כל עוד היא דוגרת על הביצים. כמו כן, כאשר הביצים יפקעו, היא תתחיל להביא אל הקן אוכל עבורם. אם יש לכם קן יונים או הכנה לקן כזה, אתם חייבים לוכד יונים בראש העין שיגיע לבצע פינוי הקן, לכידת היונה הדוגרת והעברתם למקום אחר.

 

מתי נשתמש בשירות של הדברת יונים?

כיום לא משתמשים בשיטות הדברה עם רעל כנגד יונים כחלק מהאתיקה של המקצוע והשמירה על היונה כבעל חיים, אלא רק הרחקת יונים מקצועית או לכידה. הזמנת מדביר יונים בראש העין תהיה כאשר יש לבצע הדברה באזור שבו שהתה היונה או שהיא מתה באזור זה ויש לבצע הדברה כנגד מזיקים כמו כיני יונים ותולעים. לאחר ביצוע ההדברה וניקוי האזור מצואת היונים, יניח המדביר במקום את אחת מהשיטות המיועדות עבור סילוק יונים בראש העין כדי למנוע חזרה של היונה אל המקום.

 

כמה יעלה לכם לבצע גירוש של יונים בראש העין?

אנו בחברת סטופ יונים מבצעים גירוש יונים בראש העין בשיטות מקצועיות ובמחירים משתלמים עבור הלקוחות שלנו. על מנת שתוכלו לדעת כמה יעלה לכם השירות, הכנו עבורכם טבלת מחירים עם דוגמאות לעבודות שביצענו.

תיאור העבודה מה ביצענו במקום טווח העלויות
הרחקת יונים מאדן החלון הגענו לדירה שבה אדן החלון היה מלא בלשלשת יונים. ביצענו ניקוי לשלשת יונים בעזרת חומרי חיטוי ולאחר מכן הנחנו דוקרנים ממתכת שנחשבים לדוקרנים האיכותיים ביותר. 50-130 ₪ למטר
הרחקת יונים ממסתור הכביסה בכל הבניין הגענו לבניין שרוב הדירות סובלות בו מיונים. ביצענו התקנת רשת יונים ממתכת לאורך כל מסתורי הכביסה של הדירות. 100-140 ₪ למטר
הרחקת יונים מהמזגן והמרזב הגענו לבית שבו היו שני מקומות שבהם לשלשת יונים. ניקינו את הלשלשת והנחנו על המזגן דוקרנים ועל המרזב הנחנו קפיץ סלילי 80-150 ₪ למטר

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664