הרחקת יונים בחולון

הרחקת יונים בחולון במחיר הוגן ועם 5 שנות אחריות

במשפחת היונים יש 40 סוגים ו-297 מינים, אך בישראל נצפים 3 מינים עיקריים: יונת ענק, יונת עצים ויונת הבית. מבין המינים הקיימים ברחבי הארץ, יונת הבית היא השכיחה ביותר ואפשר למצוא אותה בפריסה גיאוגרפית רחבה כולל ערים מרכזיות בגוש דן. עם זאת, אין סיבה לדאגה כי הרחקת יונים בחולון מתבצעת כיום על ידנו ביעילות רבה ועם לא פחות מ-5 שנות אחריות.

 

✔️ הרחקת יונים בחולון עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בחולון ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בחולון

מתי כדאי לפנות אל חברת הרחקת יונים בחולון?

יונים מעדיפות לקנן באביב ובקיץ. המשמעות היא שהתקופה המומלצת ליצירת קשר עם לוכד יונים בחולון היא לקראת הסתיו והחורף. בתקופות האלה לא רק חוסכים בהוצאות ומשיגים מחיר טוב ממרחיק יונים מיומן, אלא גם נהנים מזמינות גבוהה ומונעים את הבעיה שצפויה להתעורר בעונת המעבר ובעונה החמה.

 

התוצאה של ניקוי מרפסת מצואת יונים בחולון בשכונת קרית בן גוריון

ניקוי לשלשת יונים בחולון

 

מרחיק יונים בחולון – איך יודעים שהוא לא חאפר?

הרחקת יונים היא תחום שלא דורש בישראל תעודה מקצועית, רישיון או הסמכה. אז איך יודעים שמזמינים מרחיק מומלץ לא חאפר? באמצעות הסימנים הבאים:

√ הוא נותן אחריות על העבודה

√ יש לו היתר לעבודה בגובה מטעם משרד העבודה

√ הוא מפרט כל סעיף בהצעת המחיר

√ הוא מסביר גם על היתרונות וגם על החסרונות של כל שיטות ההרחקה.

 

איך מבצעים פינוי קן יונים בחולון?

אם מאחרים את המועד ועל אדן החלון או במסתור כביסה כבר יש קן יונים קיים, ניתן לתאם פינוי קן יונים מסודר. הפינוי כולל ניקוי, חיטוי והעברה של הביצים והגוזלים – במידה ויש – אל חוות גידול או אל עמותה שמתמחה בחיות בר. בכל מקרה לא כדאי לנסות לבצע את הפינוי לבד אלא לתאם שירות של גירוש יונים בחולון, כי הטפילים המסוכנים של היונים נצמדים גם אל היונה עצמה, גם אל הקן וגם אל הגוזלים.

 

שיטות מומלצות של סילוק יונים בחולון

הפינוי רלוונטי לקן אבל הוא לא מחליף את השיטות של סילוק והרחקת יונים. בשביל להתמודד עם הבעיה, צריך לבצע הרחקת יונים לצמיתות בחולון באמצעות התקנת דוקרנים או באמצעות התקנת רשת יונים. כמו כן, יש מקומות שבהם הפתרון המומלץ יהיה לשלב בין דוקרנים לבין הרשת.

 

עד כמה יעיל פס הלם חשמלי להרחקת יונים?

פס ההלם הוא הסלקטור של הגג שלכם, שדואג שלא ינחתו עליו יונים שמשאירות צואה ולכלוך תחתיו. הוא מתפקד כמו גדר ששומרת על שולי הגג, כך שכשהיונים מנסות לנחות עליו, הן מקבלות הלם קל ומבינות שזה לא מקום שנעים לשהות בו. בסופו של דבר היונים מפסיקות להגיע, ולשיטה זו יש יתרונות רבים:

הרחקת יונים הומאנית: ההלם מספיק חזק כדי להיות יעיל, אך חלש מכדי לפגוע ביונה בכל צורה.

שיטה אסתטית: פס ההלם מאפשר לשמור על האסתטיקה של המבנה ולא מכער אותו בשום צורה.

ניתן לעיצוב בקלות: פס ההלם גמיש ומאפשר יישום מדויק על כל משטח, כולל גגות רעפים.

 

מה זה חוט רטט להרחקת יונים?

חוט הרטט הוא חוט, או יותר נכון מספר חוטים, שאנחנו מתקינים עם קפיצים על גבי מוטות פלדה ובצורה אסטרטגית, כך שליונים לא נוח לנחות בסביבתו או עליו להקים שם קן. כמעט ולא מבחינים בחוט הזה, ויש לו יתרונות רבים שחלקם הופכים אותו למשתלם לעיתים על פני דוקרנים:

אסתטיקה: החוט הרבה יותר אסתטי מדוקרנים וכמעט שלא פוגם במראה של המבנה.

התאמה למבנה: את החוט מציבים באופן שמותאם למשטח שעליו מגנים מפני יונים, מה שמאפשר גישה מותאמת אישית לפי אופי המבנה.

פתרון עמיד: החוט והקפיצים שלו עשויים נירוסטה, כשהחוט עצמו מצופה בניילון, והוא עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר.

 

הרחקה ליונים כולל ניקוי, חיטוי והדברה

פלישת היונים משאירה אחריה הרבה בלגן, לכלוך ואפילו מזיקים שחייב לטפל בהם, ואנחנו לא משאירים אתכם להתמודד איתם לבד, והסיבה לכך היא שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם כמו שצריך. כך אנחנו מטפלים בכל הבלגן הזה:

ניקוי: משתמשים בלחץ מים גבוה כדי לנקות את כל הלשלשת, ושואבים את הזרדים והנוצות.

חיטוי: מחטאים את האזור ומחסלים את כל גורמי המחלות שהיו בלשלשת, כולל נטרול ריחות.

הדברה: אם היה קן בסביבה, חייב להדביר נגד כיני יונים, מכיוון שאם לא, הן יפלשו לביתכם ויתחילו לעקוץ אתכם.

 

מהן האפשרויות של התקנת רשת נגד יונים בחולון?

העלות של התקנת רשת נגד יונים תלויה בסוג הרשת, בגודל השטח ובנגישות אליו. באופן כללי יש שתי רשתות שבהן אפשר להשתמש – רשת ניילון שקופה או רשת פוליאתילן. רוב המרחיקים משתמשים ברשת השקופה, שמגיעה בעובי של 0.3-0.8 מ"מ והיתרונות שלה הם אסתטיקה ויעילות בחללים גדולים כגון מסתורי כביסה או גגות.

אפשרות אחרת היא להתקין רשת פוליאתילן, או במילים אחרות פלסטיק. כאן התפקיד של מדביר יונים בחולון יהיה להרכיב את הרשת באמצעות ווים ועוגנים ולהתאים אותה גם ליונים וגם לציפורים גדולות אחרות.

לשם השוואה, עוד אפשרות היא להתקין רשת מתכת שעשויה מתכת מגולוונת וריבועים צפופים. את הרשת מתקינים על ידי הברגה למשטח שעליו רוצים להגן היא חסינה לחום ועמידה לזמן רב, אבל היא בולטת, מחלידה ולא ניתן להסתיר אותה.

 

רשת נגד יונים בצורת חצי עיגול בחולון

רשת יונים חצי עיגול בחולון

 

איך מתקינים רשת יונים לבניין בחולון?

תנופת הבנייה בחולון מעודדת הקמת בניינים גבוהים. במקומות כאלה יכול להיות שהנגישות אל מסתורי הכביסה, הגג או אזורים אחרים שמועדים לפורענות תהיה מוגבלת. בשביל להתקין רשת בבניין מגורים משותף, משתמשים בסנפלינג, סולמות או במות הרמה.

היתרונות של פתרונות הרמה לגובה הוא שניתן להשתמש בהם על מנת להתקין רשתות בבניינים עד קומה 10 ולפעמים 15. בקומות גבוהות יותר משתמשים בגלישת סנפלינג מהגג ולא מהקרקע. בכל מקרה, מדובר על תוספת מחיר של 800-1,000 ש"ח.

 

אילו דוקרנים נגד יונים יכולה להתקין חברה מקצועית?

השיטה הכי נפוצה להרחקת יונים היא התקנת דוקרנים. המטרה היא להפוך את השטח שעליו היונים עומדות ללא נוח ולגרום להן לעזוב כדי לקנן למקום אחר. אבל אם היונה כבר התחילה לקנן, סביר להניח שהפתרון היעיל יותר יהיה התקנת רשת. את הרשת חובה להתקין באופן מקצועי כדי להבטיח יעילות גבוהה.

התייעצות עם חברה שמתמחה בהרחקת יונים עוזרת להבחין בין דוקרני פלסטיק לבין דוקרני נירוסטה. דוקרני פלסטיק הם זולים כי המחיר שלהם נע סביב 20-35 ש"ח למ"ר, אבל הם הרבה פחות אסתטיים, אפקטיביים ועמידים בפני מזג האוויר. לעומת זאת, דוקרני נירוסטה עולים 50-100 ש"ח למטר – אבל הם מגיעים בצורה של W ולכן היעילות שלהם גבוהה והעמידות מובטחת.

 

דוגמאות לעבודות שבוצעו על ידי סטופ יונים בחולון והסביבה

מרחיק יונים מקצועי מטפל ביונים אחת ולתמיד ונותן אחריות של 5 שנים. הנה למשל כמה עבודות שהחברה שלנו ביצעה ודרכן יהיה לך קל יותר להבין איך נפטרים מהבעיה בצמיתות, גם בעיר צפופה ומרכזית כמו חולון:

מרקים שונים של הרחקת יונים עלות השירות
התקנת רשת נגד יונים מפוליאתילן במסתור כביסה בגודל של 9 מ"ר (3X3), ללא גלישת סנפלינג 700 ש"ח
התקנת רשת נגד יונים במרפסת בגודל 20 מ"ר (4X5 מטר) בקומה 19, כולל גלישת סנפלינג מהגג 1,500 ש"ח
התקנת רשת נגד יונים במרפסת בגודל 20 מ"ר (4X5 מטר) בקומה 1, בלי גלישת סנפלינג 800 ש"ח
התקנת רשת נגד יונים בגג רעפים של 80 מ"ר בבית פרטי וצמוד קרקע, כולל סריקה וסתימה של 3 פתחים 1,250 ש"ח
הרחקת יונים ממרפסת שמש גדולה של 27 מ"ר (3X9) באמצעות התקנת דוקרנים, כולל סנפלינג 1,300 ש"ח
התקנת דוקרנים באורך של 9 מטרים על הגג, המזגן ואדן החלון בבית פרטי 650 ש"ח
התקנת רשת שקופה נגד יונים בבניין מגורים של 8 קומות ובאמצעות שילוב בין גלישת סנפלינג מהגג וסולמות גבוהים מהקרקע 8,000 ש"ח

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664