הרחקת יונים בראשון לציון

הרחקת יונים בראשון לציון – הגנה מפני לכלוך ומחלות

יונים הן אחד מבעלי החיים הנפוצים ביותר בארץ – וגם המטרידים ביותר. הן מלכלכות מאוד, עלולות להעביר מחלות שונות ומייצרות מפגע רעש בכל שעות היום. בהתאם מומלץ לפעול באופן מידי ולמנוע מהיונים לקנן אצלכם בבית או בעסק. אם כבר ישנו קן יונים, הפינוי שלו יתבצע בזהירות ומתוך שאיפה לא לפגוע בביצים. חברת סטופ יונים מבצעת הרחקת יונים בראשון לציון בהצלחה כבר שנים רבות, על בסיס בקיאות מקצועית ולמידה מתמדת, בזמינות גבוהה ובמחירים נמוכים.

 

✔️ הרחקת יונים בראשון לציון לצמיתות בשיטות יעילות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בראשל"צ ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בראשון לציון

הסוגים השונים של הרשתות ליונים – יתרונות וחסרונות

הפתרון היעיל ביותר נגד יונים הוא רשת שמונעת את המעבר שלהן לאזורים שבהם הן לא רצויות. התקנת רשת נגד יונים בראשון לציון מתאימה במיוחד להגנה על מסתורי כביסה, גגות רעפים, מרזבים, פתחים במפעלים ועוד מקומות דומים.

הסוג הנפוץ ביותר הוא רשת שקופה, מחומר שנקרא מונופיל שהוא סוג של ניילון – גם חזק מאוד וגם שקוף, כך שנשמרת האסתטיות של המקום. העובי המומלץ לרשתות נגד יונים הוא 0.7 מ"מ, ובמקרים מסוימים מרחיק יונים מקצועי ימליץ על רשת עם חורים קטנים יותר (למשל 20 מ"מ על 20 מ"מ).

במקומות שבהם הטמפרטורה יכולה להיות גבוהה מומלצת רשת מתכת נגד יונים. רשת זו אמנם פחות אסתטית, אבל במקומות שבהם השיקול העיקרי הוא עמידות לחום – למשל ארובה, חורי אוורור, פיר, עליית גג ופתחים שונים במפעלים – זהו הפתרון הנכון.

 

התקנת רשת שקופה להרחקת יונים בראשל"צ

התקנת רשתות נגד יונים בראשון לציון במהירות ובאחריות

הרחקת יונים לצמיתות בראשון לציון באמצעות רשת היא פעולה שחייבת להתבצע באופן מדויק: רשת רפויה עלולה להיקרע ובנוסף כשהיא לא מתוחה מספיק יונה עלולה להילכד בה, להיפצע ואפילו למות (ומן הסתם המטרה היא להרחיק יונים ולא להרוג אותן, מה גם שפגר של יונה הוא מפגע של ממש).

השלב הראשון בהתקנה המקצועית שמבצעים מרחיקי היונים המיומנים שלנו הוא מדידות מדויקות. לאחר מכן מושחל סביב הרשת כבל פלדה או נירוסטה (באזורים לחים מומלצת הנירוסטה, שעמידה לקורוזיה). את הכבל משחילים על ווים שהוברגו לתוך חורים בקיר ואז תתבצע המתיחה החשובה באמצעות ראצ'ט.

 

רשת למסתור כביסה בראשון לציון

רשת נגד יונים בראשון לציון

 

דוקרנים נגד יונים בראשון לציון – באילו מקרים כדאי להשתמש בפתרון זה?

עוד שיטה נפוצה שבה משתמש מרחיק יונים בראשון לציון היא דוקרנים. הבחירה היא בין דוקרנים מפלסטיק לבין דוקרנים מנירוסטה, כשהיתרון העיקרי של הסוג הראשון הוא המחיר הנמוך והיתרון המשמעותי של הסוג השני, הנירוסטרה, הוא העמידות לטווח ארוך.

בחירה נוספת היא של מבנה הדוקרנים. ישנם דוקרנים בצורת האות W, כאלה שנראים כמו N וגם כאלה שנראים כמו Z. הבחירה ביניהם היא על פי מאפייני המקום שבו הם מותקנים: כך למשל דוקרנים בצורת N מתאימים למעקות, קצות גגות וגם צינורות דקים, ואילו דוקרנים בצורת Z מיועדים להגנה על מזגנים, מרזבים וצינורות עבים.

 

התקנה חיצונית של רשת יונים במסתור כביסה בראשון לציון בשכונת נרקיסים

רשת למסתור כביסה בראשון לציון

 

שיטות נוספות של הרחקת יונים בראשון לציון

סילוק יונים בראשון לציון אפשרי גם בעזרת חוט רטט או פס הלם. חוט הרטט כשמו כן הוא – חוט שרוטט כשהיונה עומדת עליו, כך שאי הנוחות וחוסר היציבות יגרמו לה להסתלק. פס הלם משיג את המטרה באמצעות זרם חשמלי שמיוצר מיד כשהיונה נוחתת על אדן החלון או המעקה וגורמת לסגירת מעגל חשמלי. חשוב להדגיש שעוצמת הזרם החשמלי נמוכה מאוד, כך שאין סכנה לפגיעה ביונה.

 

מרחיק יונים בראשון לציון

 

איזו שיטת הרחקה ליונים היא היעילה ביותר?

אז מה יעיל יותר – הכוח החשמלי של פס ההלם, הכוח הפיזי של חוט הרטט, ההרתעה של הדוקרנים או המחסום של הרשת? למעשה מדובר בארבעה פתרונות יעילים מאוד, אולם כל אחד בדרכו שלו, והשאלה היא מה עדיף לפי המקרה הספציפי שלכם או ההעדפות האישיות שלכם. הנה השוואה קטנה בין כולם:

מאפיינים דוקרנים רשת פס הלם חשמלי חוט רטט
אופן ההרחקה מחסום פיזי בידוד פיזי של השטח שוק חשמלי מחסום פיזי
נראות בינונית עד גבוהה נמוכה עד בינונית נמוכה נמוכה עד בינונית
תחזוקה דורשים ניקיון דורשת בדיקה קבועה שאין בה חורים דורש בדיקה קבועה של ספק הכוח מינימום תחזוקה
יעילות גבוהה במשטחים צרים גבוהה מאוד לפתחים ומרפסות גבוהה בגגות ומעקים גבוהה במשטחים רחבים
עלות זול וחסכוני יקר יותר מהשיטות האחרות יקר יחסית ודורש אספקת כוח קבועה זול וחסכוני

 

מתאימים לכם את פתרון הרחקת היונים המושלם עבורכם

אז איך בוחרים את שיטת ההרחקה היעילה ביותר? האמת היא שאתם לא צריכים לשבור את הראש, כי לכל שיטה יש את המקום והזמן שלה. הנה כמה דוגמאות לכמה סוגים של מבנים והדרך שבה מומלץ לעשות להרחיק מהם יונים:

מבנים היסטוריים: נדרשת שיטה שלא פוגמת במבנה בשום צורה מבחינה אסתטית, כך שמומלץ לבחור באמצעי יחסית נסתר לעין, כמו רשת שקופה או חוט רטט.

מבנים מסחריים: דוקרנים ופס הלם חשמלי יוכלו להוות פתרון מושלם לשלטים של המבנה וגם לגג שלו.

מבני מגורים: רשת לאורך כל המבנה יכולה למנוע מהיונים לחדור לכל מסתורי הכביסה, וכך אף דייר לא יצטרך להתמודד עם יונים ולשלשת.

 

השילוש הקדוש להשלמת ההרחקה: ניקיון, חיטוי והדברה

אז דאגנו שהיונים לא יגיעו עוד לעולם, אך כעת נותרתם עם שטח מלוכלך שכולל לשלשת יונים, נוצות ואולי אפילו זרדים ואף קן. את כל אלה צריך להסיר, לנקות ולפנות, ואנחנו עושים את זה בשבילכם כחלק משירותי ההרחקה שלנו.

ניקיון: מנקים את כל השטח עם לחץ מים גבוה.

חיטוי: נפטרים מחיידקים, טפילים וריחות רעים.

הדברה: מחסלים כיני יונים במקרה שהיה קן בסביבה.

 

למה שיטות הרחקה ביתיות ליונים לא עובדות?

אם השיטות הביתיות היו עובדות, הייתם מצפים לראות אותנו משתמשים בהן, אך העובדה הפשוטה היא שהן לא מצליחות למלא את תפקידן. אל תאמינו למה שיבטיחו לכם ברשת – הן יהוו פתרון לזמן קצר, אך מהר מאוד יאבדו מיעילותן. כל פתרון שמטרתו להפחיד או להרתיע את היונה מבלי לגרום להרתעה פיזית פשוט לא יעבוד לאורך זמן, כי היונים יתרגלו לגורמים שתציבו בסביבה, בין אם אלו הם חפצים מחזירי אור, דחלילים בצורת עופות טורפים או אפילו מכשירים אולטראסוניים. הדרך היחידה להבטיח שהשטח יהיה נקי מיונים היא ליצור מחסום פיזי, וזה מה שאנחנו עושים.

 

הרחקת יונים – בלי לפגוע בהן

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית במודעות לרווחתם של בעלי החיים ולחשיבות מניעת פגיעה מיותרת בהם. בהקשר של היונים חשוב לזכור שהן לא רוצות לגרום נזק לבני אדם, ולכן הביקוש לשירות הרחקת יונים ירוקה בראשון לציון, כלומר הרחקת יונים מבלי לפגוע בהן חלילה, נמצא במגמת עלייה.

כל הפתרונות שבהם משתמשת חברת סטופ יונים עונים על הדרישה הזו – כך שלמשל אין סכנה שיונה תיתקע ברשת ותיפצע. אם בוצעה אצלכם התקנה רשלנית ויש יונה שהסתננה פנימה, תוכלו להזמין דרכנו שירות של לוכד יונים בראשון לציון.

 

איך מפנים קן יונים בראשל"צ?

הרצון להימנע ככל האפשר מפגיעה בבעלי חיים בא לידי ביטוי גם במסגרת פינוי קן יונים בראשון לציון. בהתאם הפינוי יתבצע באמצעות הצבת מלכודת מיוחדת שלא פוצעת את היונה. בנוסף משאירים בתוך המלכודת מים ומזון כדי למנוע התייבשות. לאחר הלכידה היונה תשוחרר בשטח פתוח, ואם בקן יש ביצים הוא יועבר למקום אחר מחוץ לבית מבלי לפגוע בהן.

אחרי פינוי הקן מדביר יונים בראשון לציון מנוסה ואחראי יבצע עוד פעולה חשובה: הדברת קרציוני יונים – כינים קטנות שעלולות להישאר ובגלל שהן לא יכולות לשתות דם של גוזלים הן עוקצות את בני האדם בבית. הדברה זו מבוצעת באמצעות ריסוס עם חומרים ייעודיים לקרציונים. כמו כן חשוב להתקין אמצעי להרחקת יונים על מנת שלא יבואו יונים חדשות למקום.

 

הרחקת יונים מבניין בראשון לציון – פתרון לטווח ארוך

בערים שבהן יש מבנים רבי קומות היונים מהוות מטרד לבניינים שלמים ולא רק לדירות בודדות. בהתאם מומלץ להתקין רשת יונים לבניין בראשון לציון – כלומר רשת אחת שתגן על כל מסתורי הכביסה ותבטיח גם מניעת חדירת יונים וגם אחידות מבחינה אסתטית.

בנוסף גירוש יונים בראשון לציון מבניין שלם כולל שימוש בפתרונות נוספים כדי להגן על הגג, מזגנים וכל מקום אחר שיונים עלולות לקנן בו. שירות זה כולל הרחקת יונים בסנפלינג בגובה ומחייב מקצועיות וניסיון רב.

 

למה חשוב כל כך להיעזר בחברה מקצועית כדי לסלק את היונים?

השירות של חברת הרחקת יונים בראשון לציון חיוני מאוד בגלל שיונים עלולות לגרום לנזקים קשים בכל מקום שבו הן נמצאות – גם כשהן מתארחות לזמן קצר ובוודאי כשהן מקימות קן.

הסיבה העיקרית היא שיונים נושאות איתן חיידקים ווירוסים שעלולים לעבור לבני אדם ולגרום למחלות קשות. מחלה אחת כזו היא דלקת מוח נגיפית שגורמת לתשישות, חום גבוה וכאבי ראש עזים. עוד מחלה היא דררת שבחלק מהמקרים מתדרדרת לכדי דלקת ריאות. סלמונלה הוא חיידק אלים שעלול לעבור מיונים (וגם מעופות וביצים). כשהחיידק הזה נכנס לגוף של בן אדם התוצאה עלולה להיות כאבי בטן חזקים ושלשולים במשך מספר ימים. חיידק אחר שגורם לשלשולים וגם צמרמורות וכאבי שרירים הוא ליסטריה, כשבמקרה שלו התוצאה עלולה להיות קשה אפילו יותר, כולל רעד בלתי נשלט, קושי בכיפוף הצוואר ופרכוסים.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664