הרחקת יונים ממרזבים

הרחקת יונים ממרזבים – אחת ולתמיד!

מדוע יונים מגיעות דווקא למרזבים, איך מרחיקים אותן משם ומי בעל המקצוע שאליו יש לפנות לשם כך?  תשובות לשאלות אלו ונוספות, כאן, לפניכם.

היונים נראות לא מזיקות (לפחות מרחוק), ולמעשה, כשהן בטבע, ולא מגיעות עד אלינו, הביתה, הן אכן חביבות מאד. יחד עם זאת, כאשר הן מחליטות לקנן במרזבים או בחלקים אחרים של המבנה הן יכולות לגרום לנזק של ממש, מעבר לקולות שלהן ובאופן כללי – גם לנוכחות התמידית שלהן שלא תמיד נעימה. בדיוק כדי למנוע את זה או, כאשר כבר אין ברירה, כדאי להזמין שירותי הרחקת יונים ממרזבים, המוצעים כיום על ידי חברות מנוסות בתחום. סטופ יונים היא הכתובת הנכונה להיעזר בשירותיה והדרך להרחיק ולהיפטר מהיונים כמה שיותר מהר!

 

✔️ הזמינו הרחקת יונים ממרזבים בשיטות יעילות
✔️ רשת נגד יונים – 5 שנות אחריות להתקנה
✔️ מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים ממרזבים

מדוע נמשכות היונים דווקא למרזבים?

את היונים נראה אמנם במקומות רבים, אך יש משהו במרזבים שהופך אותם ליעד אטרקטיבי מאד עבורן ולכזה שמושך אותן אליו שוב ושוב, ובעיקר גם ללא כל חשש. היונים מחפשות מחסה בטוח וחמים, שתוכלנה להטיל את ביציהן ולקנן בו. המרזבים, שנמצאים במקומות פחות נגישים לבני האדם, הם המקום המושלם לכך וגם דרך מצוינת, עבורן, להתרחק מכל סכנה. לא פשוט למצוא פתרון ליונים על מרזבים, שהוא נכון וגם יעיל. אך אם נעזרים במומחים, אפשר לאתר את הדרך הנכונה להשיג זאת.

 

איך מרחיקים יונים ממרזבים העשויים אלומיניום – דרכים שונות להרחקה יעילה

תוהים איך להרחיק יונים ממרזבים מאלומיניום? הרחקת יונים נעשית בשיטות שונות, המותאמות לאותו מקום שבו הן מקננות או נוהגות להגיע אליו בתדירות גבוהה.

√ קפיץ קפוץ – ישנם סוגים שונים של מרזבים. ישנם מרזבים העשויים אלומיניום ויש את אלה, העשויים בטון. כדי למנוע את קינונן של היונים במרזבי האלומיניום וחזרתן אליהם שוב ושוב ניתן להיעזר בקפיץ מיוחד, המכונה "קפיץ קפוץ", שכן הוא גורם לאותן יונים להיבהל במפתיע ו"לקפוץ" ולברוח מאותו המקום. גירוש יונים ממרזבים בשיטה זו ידוע כיעיל במיוחד.

√ דוקרנים – יחד עם הקפיץ ניתן להתקין גם דוקרנים נגד יונים כדי לקבל אפקט משמעותי יותר. את הדוקרנים עצמם יש להתקין בחלקו החיצוני של המרזב ולעשות זאת בזהירות רבה.. כך תמנע הגישה אל המרזב והיונים יחפשו מקום אחר לקנן בו. הדוקרנים, מעבר להיותם מסוכנים ליונים, גם גדולים מספיק כדי לחסום את אותם פתחים או מעברים, מה שהופך את ההרחקה ליעילה הרבה יותר.

√ רשתות – אפשרות נוספת לדנים בשאלה מה עושים עם יונים על המרזבים, כוללת שימוש ברשתות. את הרשתות יש למתוח באזורים הרלוונטיים לכך, מה שעוזר למנוע את כניסת היונים למרזבים ולמקומות נוספים בגג.

 

כיצד מרחיקים יונים ממרזבי בטון – פתרון בהתאמה מלאה

אז, איזה טיפול נגד יונים על המרזבים העשויים בטון הוא הפתרון המתאים? כאשר מדובר במרזבים העשויים בטון, ההליך הוא אחר. כאן שימוש בקפיץ פחות יתאים, והוא יתמקד ברשת מיוחדת, המונעת מהיונים להיכנס לאותו מרזב ולקנן בו. יש למתוח היטב את הרשת ולהתקין אותה כך שניתן יהיה בעתיד, בעת הצורך, לפתוח אותה בקלות ולטפל במרזב (לנקות אותו, למשל). רישות האזור, כמו גם השימוש בדוקרנים המותאמים למרזבי בטון, ישיגו את המטרה ויעזרו לכם להיפטר מהיונים כמה שיותר מהר ובעיקר גם – באופן יעיל. שימו לב: יש לוודא שמדובר ברשת איכותית, העמידה בפני תנאי מזג האוויר האופייניים לארצנו, משמע רשת בעלת הגנה UV. רשת ליונים תחזיק מעמד לאורך זמן וגם לא תתייבש או תתפורר.

 

כמה עולה גירוש יונים ממרזבים – מחירון מלא

העלות עבור שירותי ההרחקה נקבעת בהתאם לאמצעי שבו בוחרים, כמו גם גודל השטח עצמו ואפילו הגובה שבו יש להתקין זאת. במקרים מסוימים ייעשה שימוש בכמה אמצעים ובמקרים אחרים, אמצעי אחד ישמש כמענה בלעדי מתאים. הנה, לפניכם, מחירון המפרט את עלויות השירות:

אמצעי סילוק יונים ממרזבים המחיר
רשת – מתכת, ניילון או פילואתילן בין 50 ל-140 ₪ לכל מ"ר
דוקרנים נגד יונים – פלסטיק או נירוסטה בין 40 ל-120 ₪ לכל מטר
קפיץ נגד יונים בין 120 ל-170 ₪ לכל מטר

 

צריכים הרחקת יונים ממרזבים? אנחנו הכתובת הנכונה!

רוצים לדעת איך להבריח יונים ממרזבים? פנייה לבעלי מקצוע המתמחים בהרחקת יונים ממרזבים היא הדרך הנכונה להתמודד עם הבעיה. רבים מנסים להתקין בעצמם רשתות זולות או דוקרנים כדי להרחיק את היונים, אך אלו אינן נעלמות וחוזרות אל אותו המקום שוב ושוב.

היונים שוב ביקרו אצלכם? אולי גם זיהיתם קן במרזב? אם כן, זה הזמן להיפטר מהן ולהזמין שירות של הרחקת יונים לצמיתות, ומוטב מוקדם ככל שניתן. אנחנו, בסטופ יונים, נגיע ישירות אליכם וניעזר בשיטות ההרחקה המתאימות כדי למנוע את חזרתן של היונים אל המרזבים ולכל מקום אחר.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664