הרחקת יונים בחיפה

הרחקת יונים בחיפה בשיטות ירוקות שבאמת עובדות

אילו שיטות הרחקה ירוקות קיימות ומומלצות וכמה עולה הרחקת יונים בחיפה? את התשובות תגלו כבר עכשיו כדי שתוכלו להיות מוכנים לפני שתזמינו מרחיק יונים מומלץ.

אם נמאס לכם שהיונים מלכלכות לכם את מסתור הכביסה, אדן החלון, המרפסת או הגג, יש פתרון שיכול לפתור לכם את הבעיה הזו בקלות ובפשטות. אתם רק צריכים להזמין מומחה הרחקת יונים בחיפה שיתקין לכם את אמצעי ההרחקה היעיל ביותר עבור השטח שבו נמצאות היונים, ותוכלו לזכות בראש שקט למשך עשרות שנים טובות. אנחנו בחברת סטופ יונים משתמשים אך ורק בשיטות ירוקות וידידותיות לסביבה שאינן מזיקות ליונים, ואצלנו תזכו למחירים המשתלמים ביותר שיש. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר, נגיע אליכם מיד ועד סוף היום תוכלו להגיד שלום ולא להתראות ליונים.

 

✔️ הרחקת יונים בחיפה לצמיתות בשיטות יעילות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בחיפה ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בחיפה

הרחקת יונים בחיפה – שיטת הדוקרנים

אם תשאלו כל אדם איך מרחיקים יונים, ספק שתמצאו אחד שלא מכיר את שיטת הדוקרנים, ומסיבה טובה. מדובר באחת השיטות היעילות והזולות ביותר לסילוק יונים, והיא עובדת היטב למשך שנים רבות כל עוד מתקינים את הדוקרנים באופן מקצועי ומיטבי. איך תדעו שאתם אכן מזמינים התקנת דוקרנים מקצועית שאפשר לסמוך עליה? מילת המפתח היא המלצות, ולא חסרות כאלה עלינו כאן באתר ובדף הפייסבוק שלנו. רק אנחנו יכולים להבטיח לכם הרחקת יונים לצמיתות בחיפה בעזרת דוקרנים, על ידי התקנה באופן מאובטח כך שיישארו יציבות לאורך שנים ובתצורה מדויקת שלא מאפשרת ליונים לנחות בסביבתן בשום דרך.

 

התקנת רשת שקופה במרפסת של וילה בחיפה בשכונת דניה

רשת נגד יונים בחיפה

 

סילוק יונים בחיפה בעזרת סליל קפיץ

אם לא מתאים לכם המראה של הדוקרנים, אל דאגה, כי יש לנו פתרון אחר בשבילכם שעובד בדיוק באותה צורה אך נראה הרבה פחות מרתיע. אנחנו מסלקים יונים גם על ידי התקנת סליל קפיצי באזורים צרים, כמו למשל אדני חלונות, גדרות או מעקים, עם סליל שעשוי מנירוסטה, אינו מחליד ועמיד בפני קרינת UV. לא כל מרחיק יונים בחיפה מציע פתרון להרחקת יונים ידידותית, ואם אתם מעוניינים להיפטר מהיונים אך ללא דוקרנים, זו אופציה אפשרית שאנחנו ממליצים עליה.

 

התקנת רשת להרחקת יונים בחיפה

התקנת רשת להרחקת יונים בחיפה

גירוש יונים בחיפה בעזרת חוט רטט

במקרים מסוימים, למשל כשמסלקים יונים ממעקים, אפשר להשתמש בפתרון אסתטי אף יותר והוא התקנת חוט רטט. זהו למעשה חוט שנמתח כמה סנטימטרים מעל למעקה ולא מאפשר ליונים לנחות עליו בשום צורה. החוט, כמו ששמו מרמז, רוטט כאשר היונה נוחתת עליו, ועקב חוסר יכולת לעמוד עליו ביציבות היא מתעופפת ולאורך הזמן לא חוזרת אליו. גם זה פתרון שלא כל חברת הרחקת יונים בחיפה תציע לכם, ואמנם הוא יקר יותר מהדוקרנים, אך רבים מעדיפים אותו מכיוון שהוא הרבה יותר אסתטי ונעים יותר לעין.

 

איך מתקינים חוט רטט ליעילות מקסימלית?

חוט הרטט יכול להוות מחסום יעיל מאוד לנחיתת יונים, אך רק אם מתקינים אותו בתצורה הנכונה, ולשם כך נדרשים הרבה ידע וניסיון כמו אלו שעומדים לרשותנו. כדי להתקין את חוט הרטט כמו שצריך, חייב לחשוב על הדברים הבאים:

מאפייני המבנה: צריך להתאים את תצורת החוטים שנתקין למאפיינים הספציפיים של המבנה, כמו רוחב, אורך ולעיתים גם גובה תקרת המשטחים שמהם צריך להרחיק את היונים.

התקנה מדויקת: יש לוודא שיהיה מספיק רווח בין עמודי החוטים כדי שניתן יהיה למתוח אותם ועל מנת שיבצעו את עבודתם.

פגיעה מינימלית באסתטיקה: אחד היתרונות של חוט הרטט זה שהוא לא נראה לעין כמו פתרונות אחרים, וחייב לוודא שיותקן בגובה הנכון כדי שאכן יהיה נסתר.

 

עד כמה יעיל פס הלם חשמלי בהרחקת יונים?

פס ההלם החשמלי עובד על ידי כך שהוא מעביר שוק חשמלי קטן ליונה כאשר היא נוחתת עליו. זה אמנם נשמע רע, אך למעשה מדובר באחד הפתרונות ההומאניים ביותר שברשותנו למקרים שבהם יונים נוחתות על קצה גגות בניינים ובתים, וההלם לא גורם לשום נזק ליונה או פוצע אותה. מדובר בפתרון יעיל ממספר סיבות:

1. בטוח ליונים: רמת המתח החשמלי של פס ההלם מותאמת באופן ספציפי ליונים, כך שההלם ירתיע אותן, אך לא יפגע בהן.

2. משנה את התנהגות היונים: בסופו של דבר היונים לומדות שלא נעים להן לנחות באזור פס ההלם, והן מפסיקות להגיע.

3. פתרון גמיש: אפשר להתקין פס הלם לא רק על גגות שטוחים, אלא כמעט בכל מקום גבוה שבו יונים נוטות להתמקם, כולל גגות רעפים, שלטי חוצות ומעקות גבוהים.

 

האם כדאי להדביר אחרי שמרחיקים יונים?

לפעמים היונים מגיעות ומשאירות אחריהן רק לשלשת ולכלוך. את אלה אפשר פשוט לנקות, ועדיף לחטא על מנת לוודא שלא יהיו שם מחוללי מחלות, כשנוכל לעשות זאת עבורכם בלי שום בעיה. הדברה תכלול תוספת תשלום, אך לא תמיד צריך לבצע אותה – רק אם הוקם קן יונים והיו בו גוזלים, מכיוון שזה סימן לכך שיש באזור גם כיני יונים.

 

רשת יונים לבניין בחיפה – חסימה מוחלטת

הפתרון האולטימטיבי נגד יונים במסתורי כביסה או במרפסות הוא ללא ספק רשת ליונים. יש כמה סוגים של רשתות, כשאנחנו עובדים עם 2 עיקריות: רשת פוליאתילן ורשת מונופיל. רשת הפוליאתילן זולה יותר, אך רשת המונופיל היא שקופה ואסתטית יותר. שתי הרשתות עמידות בפני קרינת UV, והן מחזיקות למשך עשרות שנים, כשאתם מקבלים מאיתנו אחריות עד 10 שנים על התקנת רשת נגד יונים בחיפה מכל סוג.

יש סוג נוסף של רשת שאנחנו משתמשים בה לחסימת חורים קטנים, כמו למשל בעליית הגג, והוא רשת שעשויה משילוב של מתכת ופלסטיק. על אף שהיא יקרה יותר, מאחר שמשתמשים בה לחסימת חורים קטנים המחיר להתקנתה הוא כמעט תמיד זול יותר. קבלו מאיתנו כבר עכשיו הצעת מחיר להתקנת כל סוג של רשת לפי גודל האזור שברצונכם לחסום לחדירת יונים.

 

סרטון התקנה של רשת יונים שקופה להרחקת יונים מבניין בחיפה

פינוי קן יונים בחיפה כולל הדברה

כמובן שלפני שאנחנו מתחילים בעבודה אנו מנקים היטב את האזור על מנת שלא יישארו בו נוצות, לשלשת, חיידקים ומזיקים. אך ניקוי לא יעזור לבדו, ואם היה קן של יונים באזור או אם הזמנתם לוכד יונים בחיפה לשחרור יונה תקועה או פינוי גוזלים, יהיה צריך גם להדביר מפני פרעושים וקרציוני יונים. הקרציונים אמנם לא יכולים לשרוד למשך זמן רב ללא גוזלים שמהם ימצצו את הדם, אך ברגע שלא ימצאו אותם, הם יחדרו לבית ויעקצו אתכם בחיפוש אחר מזון. הפרעושים הם בעיה גדולה אף יותר אם יש לכם חיית מחמד, לכן חובה להדביר את האזור, ואנחנו מבצעים זאת על המקום כך שלא תצטרכו להתמודד עם מזיקים שכאלה בביתכם.

 

כמה עולה להזמין מדביר יונים בחיפה?

אחרי שהבנתם מה השיטות הירוקות המומלצות של הרחקת יונים הגיע הזמן שתגלו גם כמה כל אחד מפתרונות הרחקת היונים האלה עולה. לפניכם המחירון המעודכן שלנו שיראה לכם מה טווחי המחירים שלנו לעבודות מסוג זה.

הרחקת יונים ירוקה בחיפה – שיטות נבחרות כמה זה עולה?
מה עלות הרחקת יונים עם דוקרנים על אדן חלון בחיפה?

יש להתקין את הדוקרנים כך שלפחות 1 ס"מ מהם יישארו מעבר לקצה של אדן החלון.

120 – 40 ₪ למטר
מה מחיר סילוק יונים עם סליל קפיץ על גדר בחיפה?

הקפיץ בטוח למגע וניתן לנקות אותו – הוא עמיד לאורך עשרות שנים.

170 – 70 ₪ למטר
כמה עולה להרחיק יונים עם חוט רטט ממעקה מרפסת בחיפה?

החוט עשוי מנירוסטה, מצופה ניילון ואינו נראה לעין.

120 – 50 ₪ למטר
מה עלות התקנת רשת יונים במרפסת שירות בחיפה?

יש רשתות עם חורים רחבים או צפופים יותר – ליונים מספיק להשתמש ברשת עם חורים רחבים.

140 – 50 ₪ למ"ר

 

סרטון הרחקת יונים בחיפה לצמיתות מבניין 4 קומות באמצעות רשת 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664