הרחקת יונים ממעקה

הרחקת יונים ממעקה – ליונה שלום

השקעתם במעקה מעוצב במרפסת השמש כדי שתוכלו לאחוז בו ולהשקיף על הנוף שמולכם. במקום זה המעקה שלכם מכוסה בצואת יונים, ואתם אפילו לא מסוגלים להתקרב אליו. מהן השיטות של הרחקת יונים ממעקה, ולמה כדאי לכם להזמין מרחיק יונים מקצועי? בדקו עכשיו.

 

רוצים לגרש יונים ממעקה?
הזמינו מרחיק יונים עם ניסיון עשיר
✔️ פתרונות יעילים כולל רשת, דוקרנים ופס חשמלי
✔️ הגעה מהירה בהתראה קצרה
✔️ בזמינות גבוהה בכל הארץ

 

להזמנת המרחיק חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים ממעקה

 

מה עושים אם יש יונים על המעקה? 3 דברים שכדאי לדעת

1. להבין את התנהגות היונה – עבור היונה המעקה משמש כתחנת עצירה נוחה וזמינה, ממנה היא נהנית להשקיף על הנוף. בדרך כלל היא תנחת על מעקה במקום גבוה ונגיש, כך שבמקרה של איום היא תוכל לעוף משם.

2. גרימת נזקים – גם אם היונה רק עומדת על המעקה, היא עדיין תעשה את צרכיה במקום. במקרה כזה המעקה והרצפה מתחת יהיו מלאים בלשלשת יונים, הגורמים לנזק סביבתי רב, מחלות ולכלוך.

3. טיפול באופן מיידי – ברגע שהיונים איתרו את המעקה שלכם, סביר להניח שהן יחזרו לשם מספר פעמים וימשיכו להזיק לסביבה. כדאי להזמין מרחיק יונים מקצועי באופן מיידי, ולא לחכות שיעופו מיוזמתן.

 

איך להרחיק יונים מהמעקה לבד? נסו זאת בעצמכם

חפשו את הניצוץ – יונים נרתעות מחפצים נוצצים ומהאפקט שנוצר, כך שזה הזמן לחפש בבית חפצים כמו דיסקים, פחיות, מראות או חפצים מאלומיניום, ולהניח אותם בקרבת המעקה במרפסת.

פעמוני רוח – עבורנו פעמוני רוח משרים אווירה של רוגע ושלווה, ואילו ליונים הם זועקים – סכנה! אפשר לתלות את הפעמונים במרפסת או על אדן החלון, ולקוות שהצורות והצלילים ירתיעו את היונים.

לא להתייאש – השיטות הביתיות לא תמיד מספקות תוצאות, וגם אם כן, זה לא בהכרח יעבוד על כל היונים שבסביבה. אם אף אחת מהשיטות לא עבדה, כדאי לפנות למקצוענים שעובדים בשיטות מוצלחות באופן מוכח.

 

שיטות להרחקת יונים ממעקה – כך עושים זאת המקצוענים

סילוק יונים ממעקה היא משימה מורכבת הדורשת מיומנות, הבנה וכלים מתאימים. אלו רק חלק מהטכניקות שמדבירים נוקטים:

√ התקנת רשת – רשת היא אחד האמצעים הבטוחים להרחקת יונים מהאזור. התקנת רשת במסתור כביסה, מרפסת שמש או מסביב למעקה בחלון מונעת את חדירת היונים באופן מוחלט.

√ פס חשמלי – הרחקת יונים באמצעות הדבקת פס חשמלי לאורך המעקה תמנע מהיונים לנחות במקום, מאחר והן וירגישו רטט חשמלי בעוצמה חלשה שירתיע אותן. זהו פתרון אסתטי ומתאים גם למקומות צרים.

√ סליל קפיצי – ברגע שהיונה תנחת על הסליל הקפיצי היא תרגיש מחסום שימנע ממה לשבת, והיא תעדיף לבחור במקום אחר. הסליל הוא פתרון מצוין למעקה, אך אינו משתלב בצורה אסתטית בכל מקום.

 

צרה גדולה – מה עושים במקרה של מעקה צר?

אם המעקה שלכם צר, סביר להניח שלא תוכלו להשתמש בכל השיטות להרחקת יונים באופן ישיר, כמו הנחת דוקרנים במקום. מה כן תוכלו לעשות? הזמינו מרחיק יונים מיומן שידע להתאים את השיטה שתסייע לכם באופן אופטימלי.

אם מדובר במעקה צר במיוחד, שימוש במדבקות עם פס חשמלי יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. שיטה נוספת שתסייע לכם להיפטר מיונים בכל סביבת המקום היא ע"י התקנת רשת, כך שזה לא רק ימנע מהיונה לשבת על המעקה, אלא ימנע מלהיכנס לאותו אזור באופן מוחלט.

 

עופי יונה – כמה עולה להרחיק יונים ממעקה?

אופן גירוש היונים ממעקה טווח מחירים ממוצע
הרחקת יונים באמצעות התקנת רשת במסתור הכביסה או מסביב למעקה בחלון 50-140 ₪ למ"ר 
הרחקת יונים מהמעקה במרפסת באמצעות חוט רטט 50-120 ₪ למ"א
הרחקת יונים באמצעות פס הלם חשמלי על המעקה 110-200 ₪ למ"א
הרחקת יונים עם סליל קפיץ למעקה צר 70-170 ₪ למ"א
הרחקת יונים הדורשת טיפוס עם סנפלינג כשאין דרכי גישה זמינים למעקה 500-1,200 ₪

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664