הרחקת יונים מפרגולה

הרחקת יונים מפרגולה – איך עושים את זה נכון?

מדוע חשוב ואף מומלץ מאד להרחיק את היונים, אילו שיטות יכולות לסייע בהרחקת היונים מהפרגולה ולמי פונים שיבצע זאת? תשובות לשאלות אלו ונוספות, כאן, לפניכם.

היונים הן מכת מדינה, וזה ברור לכולנו מזה לא מעט שנים. כשהן רחוקות הן חביבות ולא מזיקות, אך כשהן נמצאות בסמוך לבתנו הפרטי, או בפרגולה שלנו, הן יכולות לגרום לנזק של ממש וגם למפגע תברואתי. לא פשוט להרחיק את היונים, ולמעשה מדובר באתגר אמיתי. יחד עם זאת, אם נעזרים במומחים ובוחרים בשיטות מתאימות של הרחקת יונים מפרגולה אפשר להיפטר מהן (לרוב) אחת ולתמיד! סטופ יונים, המתמחה בהרחקת יונים, תשמח להציע לכם את שירותיה המקצועיים ושיטות מתאימות להרחקתן. כי על איכות – לא מתפשרים.

 

✔️ הזמינו שירות של הרחקת יונים מפרגולה – לצמיתות
✔️ התקנת רשת נגד יונים מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ אחריות ל-5 שנים על התקנת רשתות ליונים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים מפרגולה

מדוע חשוב להרחיק את היונים מפרגולות?

המראה האצילי שלהן והיותן ידועות כסמל השלום לא מונעים מהן לגרום לנזקים קשים ולהיות מטרד אמיתי עבור רבים מאתנו. את היונים אפשר למצוא במקומות רבים, כאשר הפרגולות הן אחד האהובים עליהן. גירוש יונים מפרגולה, כמו גם ממקומות נוספים, הוא הכרחי וכדאי לדאוג לעשותו בהקדם באמצעות שיטות הרחקה מתאימות ובעיקר גם יעילות. הלכלוך שהן מותירות אחריהן, הלשלשת שלהן והחיידקים הרבים שנלווים לכך, הרעש שהן עושות שמציק לא מעט ובאופן כללי הנוכחות שלהן יכולה להפריע כשהן צמודות למרפסת או לחצר שלכם כולל הפרגולה היפה, שהשקעתם בה רבות, כל אלו ועוד הן בהחלט סיבות מוצדקות לפעול ולהזמין הרחקת יונים מקצועית, ומוטב כמה שיותר מהר.

 

היכן נמצאות היונים בפרגולה ומדוע דווקא שם?

יש, כאמור, לא מעט מקומות אליהם נמשכות היונים. לעיתים אלה יהיו מקומות גלויים לעין ולעיתים פחות. לעיתים הם יהיו בגובה ולעיתים באזור שהוא נמוך יותר. כך או כך, מכל מקום שהן תהיינה בו, כדאי לדאוג להרחיקן (אלא אם כן זה בטבע). הפרגולה היא יעד אהוב על היונים ולא בכדי. לפרגולות ישנו חלק מיוחד בשם סנטף, חלק גלי עשוי פלסטיק, המונע כניסה של גשם לאותה מרפסת או אזור מקורה שעליו הן בנויות. אותו סנטף משמש, עבור היונים, כמקום קינון מושלם וזו גם הסיבה מדוע הן נוטות לחזור אליו לעיתים שוב ושוב אם לא דואגים להרחיקן. אגב, בשל המבנה המיוחד של החלק, כמו גם של הפרגולה עצמה, לא פשוט להגיע לשם ולהרחיק את היונים בצורה יעילה. הדבר דורש ידע, ניסיון וגם היכרות עם שיטות מתאימות של הרחקת יונים.

 

איך מרחיקים יונים מפרגולה – שיטות שונות

רוצים לדעת איך להרחיק יונים מפרגולה? אם כן, יש כיום מספר שיטות שונות להרחקת יונים מפרגולה, הנבדלות אלו מאלו בציוד שבו משתמשים לשם כך וגם במידת היעילות של אותה שיטה ואף ייעודה. הנה סקירה קצרה על השיטות הבולטות והמוכרות כיום:

√ דוקרנים נגד יונים – זוהי, אולי, אחת השיטות הוותיקות להרחקת יונים, זו המלווה אותנו מזה לא מעט שנים. את הדוקרנים הללו ניתן למקם בנקודות תורפה, כמו מעקים וגם חלונות ואם זיהינו את היונים בפרגולות, אפשר להתקינם גם שם ובמקומות הסמוכים להן. יחד עם זאת, לעיתים היונים מתרגלות לאותם דוקרנות ולא רואות בהן מטרד או סכנה. ולכן, לא תמיד הם יהוו הפתרון המתאים. כדאי לבחון זאת ולבדוק האם ועד כמה שיטה זו היא אכן המתאימה.

√ רשתות מיוחדות – שימוש ברשת ידוע גם הוא כשיטה להרחקת יונים, וכאן הדבר מהווה כחסימה של ממש לאותן יונים לא רצויות. ניתן להתקין רשת נגד יונים בגגות, בפרגולות, במרפסות ובמסתורי כביסה ולמנוע את הגעת היונים לאותו מקום.

√ מכשיר אולטראסוני – כאן מדובר בפיתוח טכנולוגי חדשני, שהצטרף גם הוא לרשימה וידוע כאחד היעילים (ולא רק נגד יונים). מכשיר ייחודי זה משחרר לאוויר צלילים בתדירים, הנשמעים על ידי היונים בלבד (אינם נשמעים באוזנינו, בני האדם), מה שמוביל להרחקתן (מדובר בצליל שצורם ולא נעים להן).

 

סרטון הרחקת יונים מפרגולה של פנטהאוז בנתניה באמצעות רשת 

כיצד נקבעת עלות הרחקת יונים מפרגולה?

אז, מה עושים עם יונים בפרגולה? מזמינים את המומחים, המציעים שיטות שונות להרחקתן באופן יעיל. עלות שירותי טיפול ביונים בפרגולה נקבעת בהתאם לפרמטרים הבאים:

1. שיטת ההרחקה – רשת או דוקרנים, למשל. ואם רשת – באיזה גודל של רשת מדובר, האם ישנה גישה קלה לאותה פרגולה או גג לצורך התקנתה ועוד.

2. צואה במקום – האם ישנה בפרגולה או בסביבתה הקרובה צואת יונים שיש לנקות לפני ההתקנה. אם כן, הדבר מצריך זמן עבודה נוסף.

3. חיטוי והדברה – לעיתים יש צורך בחיטוי והדברה הן כדי למנוע את חזרתן של היונים והן כדי לחטא את אותו מקום שבו הן ביקרו, שהו זמן רב וגרמו לנזקים וסימנים לא רצויים.

4. המקום עצמו – סילוק יונים מפרגולה הוא הליך לא פשוט, שכן מדובר בהרחקה בגובה, שאיננה סטנדרטית. כאן נדרשת רמת מיומנות גבוהה מאד ומקצועיות רבה כדי לבצע זאת כהלכה וגם בצורה בטוחה.

 

רוצים להרחיק את היונים מהפרגולה שלכם? פנו אל המומחים

לא פשוט להיפטר מיונים, ועל אחת כמה וכמה כשהן בפרגולה עצמה. כדי לדעת איך להבריח יונים מפרגולה, יש צורך בניסיון וגם בידע שכן מדובר באתגר אמיתי המצריך, כאמור, סיוע של מומחים. בסטופ יונים ישמחו לספק לכם פתרון ליונים בפרגולה, תוך התאמת שיטת ההרחקה המדויקת והנכונה לאותו מרחב. לחברה ניסיון של שנים והיא מוכרת כאחת המובילות בתחומה. צוות החברה יגיע אליכם, יבחן את הפרגולה וגם את הסביבה הקרובה ובהתאם יציע לכם את המענה המקצועי הרלוונטי. כי רק כך מרחיקים יונים!

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664