הרחקת יונים בנתניה

הרחקת יונים בנתניה – להיפטר מהמטרד, לתמיד!

יונים הן אחד המטרדים הנפוצים ביותר בערים השונות ברחבי הארץ. הן נוהגות להגיע גם לבתים וגם לעסקים, לנחות בהם ולטנף אותם ובנוסף לייצר רעש קולני. נזק נוסף הוא המחלות שמעבירות היונים, ובאופן טבעי אף אחד לא רוצה קן אצלו בבית, במשרד, בחנות וכו'. הדרך הבטוחה ביותר להיפטר מהמטרד, ולתמיד, היא להזמין מומחים בתחום. אנחנו מבצעים הרחקת יונים בנתניה כבר יותר מ-15 שנים, ואת הניסיון הרב שצברנו אנחנו מתרגמים לעבודה יעילה ולעוד ועוד הצלחות.

 

✔️ הרחקת יונים בנתניה לצמיתות בשיטות יעילות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בנתניה ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בנתניה

איך מתבצעת הרחקת יונים בנתניה?

חברת הרחקת יונים בנתניה מספקת את השירות באמצעות מספר שיטות פעולה. הדרכים הנפוצות ביותר הן התקנת רשת, הצבת דוקרנים, פריסת חוט רטט או פס הלם ויש גם מקרים שבהם נדרשת לכידה של יונה.

הרשת, שאותה חובה להתקין באופן מקצועי, חוסמת את הגישה של היונים למקומות כמו מסתור כביסה, גגות, מזגנים וחנויות. דוקרנים מונעים מיונים לעמוד במקומות שבהם לא נרצה שהן יעמדו – מרפסות שמש, מזגנים, שלטים של חנויות, פאנלים סולריים, אדני חלונות ועוד. הסוג האיכותי יותר הוא דוקרני נירוסטה, וישנה בחירה רחבה גם מבחינת צורת הדוקרנים כך שניתן להתאים אותה למיקום הספציפי. גם חוט רטט ופס הלם מונעים מיונים לעמוד במקומות הנ"ל, כשהפתרון הראשון מייצר רטט לא נעים מבחינת היונים והפתרון השני משגר מכת חשמל (קלה, שלא פוגעת ביונה אבל בהחלט מרחיקה אותה)

שירות לוכד יונים בנתניה נדרש כשיש ציפור שכבר חדרה למרחב כזה או אחר, והיא מסרבת לצאת ממנו. בפרט עלולות להימצא יונים בעליות גג, וגם במפעלים גדולים רווחת בעיה זו. הלכידה תתבצע באמצעות מלכודות כלוב גדולות שבתוכן פיתיון שימשוך את היונה.

 

רשת יונים שקופה במסתור כביסה בנתניה בשכונת מכנס

התקנת רשת נגד יונים בנתניה

 

איך לבחור רשת יונים לבניין בנתניה?

גירוש יונים בנתניה מבניין שלם מחייב תכנון מוקפד, שלוקח בחשבון גם את ההיבט האסתטי וגם את העלות הכלכלית. עוד שיקול הוא העמידות לטווח ארוך של הפתרון הנבחר, ולכן כדאי להעדיף רשתות מניילון על פני רשתות פלסטיק שעלולות להתפורר לאחר מספר שנים לא רב. רשתות ניילון עמידות לקרינת שמש ולרוחות עזות, ואם בוחרים ברשת שקופה נשמרת גם האסתטיות של הצד החיצוני של הבניין (זה עם מסתורי הכביסה). במידת הצורך יותקנו גם על הגג רשתות נגד יונים, כשבחלק הזה של הבניין ניתן להשתמש גם ברשתות מתכת.

 

התקנת רשת נגד יונים בנתניה כולל באמצעות סנפלינג

הרחקת יונים לצמיתות בנתניה מתבצעת כאמור במקרים רבים בעזרת רשת. כשמתקינים רשת, חשוב מאוד לוודא שהיא מעוגנת למבנה או להתקן באופן הדוק במיוחד. דגש נוסף הוא מתיחה מלאה של הרשת. רשת רפויה עלולה להוביל לכך שיונה תילכד בה ותיפצע, וזו כמובן לא המטרה. בנוסף, רק מתיחה מלאה ועיגון מוקפד מבטיחים מקסימום עמידות, כך שהרשת תמלא את ייעודה במשך שנים רבות.

אם האזור שאליו חוסמים את הגישה עם הרשת מלוכלך בצואת יונים, השירות של מרחיק יונים בנתניה שמתקין את הרשת יכלול גם ניקוי צואת יונים וחיטוי יסודיים של האזור, עוד לפני הצבת הרשת כמובן.

 

רשת להרחקת יונים בנתניה

רשת להרחקת יונים בנתניה

 

פינוי קן יונים בנתניה – ברגישות ובעדינות

קן יונים הוא ביטוי נרדף לרומנטיקה והרמוניה. היונים אמנם עובדות קשה כדי להקים קן שבו יוכלו להטיל ביצים ולגדל גוזלים, אבל מצד שני כשהקן ממוקם אצלכם בבית, במשרד, בחנות, במפעל או בכל מבנה אחר, ניתן לשקול את פינויו – גם משום שהקן מושך אליו חיידקים וחרקים וגם בגלל סכנת השריפה של הזרדים היבשים שמהם מורכב קן של יונים.

ההמלצה היא לבצע פינוי קן יונים במהירות, עוד לפני שיש בו ביצים. גם אם כבר הוטלו ביצים, רק אתם מחליטים כמובן אם לפנות או לחכות, ועוד כדאי לדעת שאם בקן יונים יש גוזלים, הם יפונו על ידינו לחוות שמגדלת גוזלים ומכינה אותם לחיים עצמאיים.

פינוי הקן כולל גם שירות מדביר יונים בנתניה, מפני שבמקרים רבים נשארים במקום קרציוני יונים – מעין כינים שימצצו דם גם מבני האדם בהיעדר גוזלים. ההדברה מתבצעת באמצעות ריסוס.

 

דוגמאות לעבודות שחברת סטופ יונים ביצעה בנתניה בהצלחה

המקום שבו ביצענו את העבודה מה כלל השירות? מחיר
רשת לבניין של 6 קומות בשכונת קריית נורדאו רשת לאורך מסתורי הכביסה בכל הקומות והגנה על פתחי האוורור בגג 1,800 ש"ח
מזגן חיצוני של דירה בקומה 4 התקנת רשת ניילון חזקה באמצעות סנפלינג 350 ש"ח
פאנלים סולריים במפעל באזור התעשייה של נתניה התקנו דוקרני נירוסטה בצורת האות W על הפאנלים וביניהם 400 ש"ח
חנות ירקות ופירות במרכז נתניה התקנת רשתות על החלונות ואמצעים נוספים 450 ש"ח
פינוי קן יונים מבית פרטי בשכונת נווה איתמר פינוי הקן שהיו בו גוזלים התבצע בעדינות כדי לא לגרום נזק. הגוזלים הועברו לחוות גידול. השירות כלל גם חיטוי וגם ריסוס 300 ש"ח

 

להרחיק את היונים – בלי להזיק להן ובלי לפגוע בסביבה

השירות שלנו הוא למעשה הרחקת יונים ירוקה בנתניה, וזאת מפני שאנחנו מקפידים לא לפגוע ביונים תוך כדי הסילוק שלהן. כך למשל כשיש צורך ללכוד יונה נעשה זאת באמצעות כלוב גדול שיש בתוכו גם מים וגם מזון, ולאחר שהציפור נתפסת בכלוב נשחרר אותה במקום שבו תוכל לחיות את חייה מבלי להפריע לכם. גם כשנבצע ריסוס על מנת למנוע את תופעת קרציוני היונים, נשתמש בחומרים שקיבלו את כל האישורים הנדרשים ושאינם כוללים חומרים רעילים – כדי למנוע פגיעה בכם וגם בסביבה.

 

מתי מרחיקי יונים ממליצים להתקין דוקרנים?

מבחינת היונה, הדוקרנים הם מעין שיח קוצני שגדל במקום שבו נהגה לנוח ולקנן, ומאותו הרגע שבו אנחנו מתקינים אותם, היונים יפסיקו להגיע. הדוקרנים לא מיועדים לדקור את היונה, אלא להפוך את המשטח ללא אפשרי לנחיתה עבורה. אם לא מתקינים כמו שצריך את הדוקרנים, הם עלולים דווקא לעשות את ההפך וליצור מקום מושלם להקמת קן, לכן חובה להיעזר במרחיק יונים מקצועי עם ניסיון וידע שימנעו זאת. אפשר להתקין את הדוקרנים כמעט על כל משטח שקיים, ונהוג להשתמש בהם בעיקר במקרים הבאים:

על משטחים שטוחים וצרים

שלטים של בתי עסק

מעקות גבוהים

אדני חלונות

 

איך עובד פס הלם חשמלי להרחקת יונים?

פס ההלם הוא פתרון אסתטי נהדר שרבים מעדיפים על פני הדוקרנים, והוא הופך לנפוץ יותר ויותר ככל שעוברות השנים. בעזרתו היונים מתרחקות מהאזור ולא מעיזות לחזור אליו, שלא לדבר על לקנן בו, אך הוא דורש אספקת כוח קבועה. גם הפתרון הזה לא פוגע ביונה בשום אופן, וההלם שהיא מקבלת פשוט יוצר אי נעימות קלה שמעודדת את היונה להתרחק ולא לחזור.

איך זה עובד:

היונה נוחתת על הפס ומקבלת הלם חשמלי שמרתיע אותה.

לאחר מספר פעמים היונה מבינה וזוכרת את ההלם שקיבלה, ונמנעת מלחזור לאזור.

התהליך הזה חוזר על עצמו עם כל יונה חדשה שתגיע, והוא לא פוגע ביונים בשום צורה, רק משאיר להן זיכרון לא נעים מהנחיתה באזור.

 

איך חוט רטט עוזר להרחיק יונים?

דמיינו הליכה על חבל דק שלא מתוח כמו שצריך – אי אפשר לעשות את זה, ואפילו יונה שרגילה לעמוד על חוטים של עמודי חשמל לא תצליח לאזן את עצמה על חוט שרוטט. מאחר שהמשטח הזה אינו נוח לה, היא תוותר עליו ותעדיף להתמקם במקום אחר – כזה שירגיש לה יציב ובטוח יותר. ישנה חשיבות לידע וניסיון רבים כדי להתקין את תצורת החוטים כמו שצריך, ואם בוחרים בפתרון הזה, כדאי לוודא שמשתמשים בחומרים עמידים. אנחנו משתמשים בחוטי נירוסטה מצופים בניילון, שעמידים בפני כל תנאי מזג האוויר.

 

ניסיתם להרחיק יונים לבד – למה זה לא עבד?

הרחקה בשיטות ביתיות היא לא כל כך יעילה, וזאת מסיבה אחת פשוטה – היא לא יוצרת מחסום פיזי. כל הפתרונות שלנו, כולל דוקרנים, חוטי רטט, פסי הלם חשמליים, רשתות ועוד, מיועדים שלא לאפשר ליונה לנחות או לחדור לאזור שממנו מרחיקים אותה. הם עושים זאת באופן פיזי, וזאת לעומת פתרונות ביתיים כמו תליית דיסקים, הצבת דחלילים או שימוש במכשירים אולטראסוניים, שיוצרים רק הרתעה ויזואלית או קולית. בסופו של דבר היונים מתרגלות למראות ולצלילים האלה, ולא לוקח זמן רב עד שהן חוזרות לקנן בסביבה.

 

אחריות מלאה על כל הרחקת יונים באזור נתניה – רק אצלנו!

מעבר למקצועיות הגבוהה ולזמינות הרבה לביצוע הרחקת יונים, אנחנו גם מעניקים אחריות מלאה על כל שירות ובפרט סילוק יונים בנתניה – כך שמובטח לכם שקט נפשי אמיתי ולטווח ארוך. מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית אליכם, והסברים מפורטים כיצד נפתור אצלכם את בעיית היונים.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664