ניקוי מסתור כביסה

ניקוי מסתור כביסה כולל הרחקה, חיטוי והדברה – שירות בפריסה ארצית רחבה

למה חובה לנקות לשלשת של יונים במסתור הכביסה, איזה עוד לכלוך מביאות איתן יונים, איך מנקים מסתורי כביסה באופן מקצועי, למה כדאי להתקין רשת לאחר ניקוי מסתור כביסה וכמה כל זה אמור לעלות? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

כמה פעמים יצא שבאתם להוריד כביסה מהחבל וגיליתם שחלק מהבגדים מלוכלכים מלשלשת של יונים? כדי לוודא שתוכלו לתלות את הכביסה שלכם על חבל נקי, מומלץ מאוד להזמין מפעם לפעם ניקוי מסתור כביסה – על אחת כמה וכמה אם אין שום אמצעי הרחקה שמסלק את היונים. אצלנו בחברת סטופ יונים תוכלו להזמין מרחיק יונים מומלץ שינקה את מסתור הכביסה שלכם, ובמידת הצורך גם יתקין רשת שתמנע מיונים נוספות ללכלך שם. הרימו אלינו טלפון ותקבלו מיד הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לפספס.

 

✔️ ניקוי מרפסת שירות מצואת יונים עם 100% הצלחה
✔️ מחיר הכי זול
✔️ אפשרות להזמין הרחקת יונים ממסתור כביסה + ניקוי
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

ניקוי מסתור כביסה מצואת יונים

החשיבות של ניקוי מרפסת שירות עם לשלשת

לשלשת היונים היא כר פורה לחיידקים וטפילים. לא רק שהיא הורסת אט אט את חלקי המבנה שעליהם היא נמצאת, אלא שהחיידקים שחיים בה יכול לפגוע רבות בבריאות האדם. ככל שתיחשפו ליותר לשלשת היונים ותנשמו את האוויר המזוהם שבסביבתה, כך יעלו הסיכויים שלכם להידבק במחלות מסוכנות, כמו סלמונה או אי קולי.

פרט לכך, ניקוי מרפסת שירות נדרש במיוחד לפני תקופת הגשמים, מכיוון שאז עלולה להתרחש הצפה שמקורה בלכלוך שנתקע בניקוז. תוכלו למנוע זאת מראש אם רק תזמינו שירותי ניקיון, שיחסכו לכם הרבה הוצאות בהמשך על טיפול בנזקי הרטיבות. אם כבר נוצרה הצפה במרפסת השירות, תשמחו לשמוע שאנחנו נוכל לטפל גם בה כחלק משירותי הניקיון שלנו. אנחנו שואבים את המים ופותחים את הסתימה שנוצרה בניקוז, ולאחר מכן ממשיכים בניקיון כרגיל.

 

 

ניקוי מסתור כביסה מלשלשת כולל חיטוי

ניקוי מסתור כביסה לפני ואחרי

 

ניקוי מסתור כביסה צר

ניקוי מסתור כביסה – מה מנקים?

אם מסתור הכביסה שלכם אירח יונים למשך תקופה ארוכה, ייתכן שמצאתם שם כל מיני סוגי לכלוך פרט ללשלשת. הלכלוך העיקרי שיהיה שם הוא זרדים שהיונים הביאו לצורך הקמת קן ונוצות שנשרו להן, ואת כולם אנחנו מפנים מהאזור ומשאירים אותו אחרינו מצוחצח ונקי. חשוב שתבינו שכל הלכלוך הזה הוא מה שמאפשר לחיידקים ומזיקים לשגשג במסתור הכביסה שלכם, ולכן מומלץ להשאיר את העבודה הזו למקצוענים, על מנת שלא תסתכנו במגע איתם.

פרט לכך, כדי לבצע את העבודה כהלכה נדרש לעיתים מכשור ניקוי מיוחד ויקר שסביר מאוד להניח שלא קיים ברשותכם, אך אנחנו נעזרים בו לניקוי מקצועי ויעיל של כל הלכלוך שנמצא במסתור הכביסה – גם זה שמקורו אינו מיונים. השימוש במכשור מיוחד שכזה לא מייקר את עלות הניקוי – אנחנו עושים כל מה שצריך כדי שאתם תישארו עם מסתור כביסה נקי ומצוחצח.

 

לפני ואחרי ניקיון כולל קיטור

מסתור כביסה מלוכלך לפני ואחרי

מסתור כביסה מלוכלך לפני ואחרי


ניקוי של מרפסת שירות קטנה כולל שטיפה בגרניק וחיטוי

ניקוי מרפסת שירות קטנה

 

איך לנקות מסתור כביסה מלשלשת יונים?

אתם אולי מסתכלים על הלשלשת והלכלוך שבמסתור הכביסה וחושבים לעצמכם איפה בכלל צריך להתחיל בניקיון. ובכן, בהחלט צריך לעבוד בשיטה מסוימת כדי לייעל את העבודה, והיא כוללת מספר שלבים, אך חלקם לא תמיד נדרשים. אז איך לנקות קקי של יונים ממסתור כביסה? כך אנחנו עושים את זה ב-4 שלבים:

1. לכידה / הרחקה – עוד לפני שאנחנו מתחילים בניקיון עלינו לבצע הרחקת יונים שנמצאות במסתור הכביסה ולוודא שהבעיה לא תחזור על עצמה בהמשך. כמובן שאתם לא חייבים להרחיק יונים ממסתור הכביסה שלכם, אך אם נתקין לכם רשת נוכל לדאוג שזה יהיה הניקיון האחרון שתצטרכו להזמין.

2. שאיבה – במידה ויש הצפה של מים במסתור הכביסה אנחנו שואבים את כל המים. לאחר מכן בשלב הניקוי אנחנו נוודא גם שהניקוז יישאר נקי מלכלוך.

3. ניקוי בעזרת לחץ מים גבוה וחומרי ניקוי – אנחנו "מגרדים" בעזרת לחץ המים הגבוה את כל הלכלוך והלשלשת שנתקעו ברצפת וקירות מסתור הכביסה, ואלו שלא ניתן להסיר כך אנחנו מנקים בעזרת מכונה מיוחדת וחומרי ניקוי. לעיתים נשתמש גם בקיטור לצורך הניקוי.

4. חיטוי והדברה – לאחר שהמסתור נותר נקי אנחנו מדבירים אותו על ידי ריסוס נגד פרעושים, קרציוני יונים ועוד…

 

ניקוי רטוב למסתור כביסה באמצעות לחץ מים גבוה

ניקוי רטוב למסתור כביסה בלחץ מים

 

ניקוי רטוב של מרפסת שירות מלשלשת יונים באמצעות גרניק

ניקוי מרפסת שירות מצואת יונים

 

ניקוי מרפסת שירות מצואת יונים כולל התקנת רשת

ניקוי למרפסת השירות לא תמיד מספיק כדי לטפל בבעיה באופן יעיל. כן, תהיה לכם מרפסת נקיה, אך למשך כמה זמן? יכול מאוד להיות שתבואו במגע ישיר עם לשלשת שתצוץ על הכביסה שלכם ולא שמתם לב אליה וכמובן שהיונים יחזרו לקנן בדיוק כמו בעבר. לכן חשוב מאוד לנקות את המסתור, אך חשוב לא פחות גם לחסום את אפשרות שיחדרו אליו יונים, ואת זה עושים בעזרת רשת נגד יונים.

עוד לפני שנתחיל עם ניקוי וחיטוי מסתור כביסה מצואת יונים נציע לכם פתרון הרחקה שיעזור לוודא שהניקוי יהיה חד פעמי ולא תצטרכו להזמין אותו בשנית. נוכל להתקין לכם רשת שקופה או מפוליאתילן, ולא משנה במה תבחרו – היא תסייע לשמור על מסתור הכביסה שלכם נקי למשך עשרות שנים.

 

צואת יונים במרפסת שירות לפני ביצוע ניקיון

ניקיון מרפסת שירות

 

ניקוי מסתור כביסה מחיר מומלץ

בהתאם לגודל מסתור הכביסה שלכם ונוחות הגישה אליו, תשלמו אצלנו מחיר שמתחיל ב-150 ₪ על ניקוי צואת יונים. זה כולל את כל שלבי הניקוי למעט שלב ההרחקה או הלכידה, ועליהם תידרשו לשלם יותר, לפי המקרה הספציפי שלכם. לתוספת של התקנת רשת להרחקת יונים למשל תשלמו החל מ-50 ₪ למ"ר – המחיר הזול ביותר בארץ. על הרשת תקבלו אחריות עד 5 שנים, ואנחנו מתחייבים שלא תצטרכו עוד להתמודד עם לכלוך במסתור הכביסה שלכם אחרי הטיפול והניקיון שלנו.

 

ניקוי מסתור כביסה מלשלשת יונים כולל חיטוי והדברה – לפני ואחרי

ניקוי מסתור כביסה מקקי של יונים

 

סרטון ניקוי לשלשת יונים במרפסת שירות כולל ריסוס נגד כיני יונים

סרטון לפני ואחרי – ניקוי מרפסת שירות מקקי של יונים לאחר הצפה 

 

ניקוי וחיטוי מרפסת שירות

שאלות ותשובות לפני שתזמינו מנקה למסתור כביסה שלכם

icon

תלוי בכמות הצואה שיש, עושים שימוש בקיטור, חומרי חיטוי וניקיון, ובמידת הצורך שטיפה בלחץ מים גבוה.

icon

אם מדובר על מסתור מוצף עם צואת יונים, יש צורך לשאוב את המים ואז לנקות ולחטא, המחיר מתחיל ב 800 שח במקרה כזה.

icon

כן. במידה והלקוח מבקש זמינים בהתראה קצרה מאוד.

icon

מומלץ להתקין רשת דרכנו או דרך חברה אחרת כדי למנוע כניסת יונים.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664