ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים מכל אזור ומשטח – כולל חיטוי, הדברה והרחקה

האם לשלשת של יונים מסוכנת? איך מנקים אותה מרכב, מבטון ומעץ, איך למנוע את הופעתה בשנית, האם חובה להדביר אחרי הניקוי וכמה עולה ניקוי צואת יונים? כל התשובות מחכות לכם כאן.

אנשים אומרים שקקי של יונים מביא מזל טוב, אך אנחנו מעולם לא נתקלנו באדם שהיה שמח לראות מרפסת שירות מוצפת בלשלשת יונים או רכב שהתקלף לו הצבע בגלל הצואה הזו. למעשה מדובר בגורם העיקרי שבגללו אנשים מעוניינים להרחיק יונים כמה שיותר מסביבתם, אך לא כולם ששים לנקות אותו בעצמם. זה מובן וברור, הרי מדובר בחומר מסוכן שעלול לפגוע בבריאותכם, לכן הגיוני שתזמינו שירותי ניקוי צואת יונים, ועדיף שתעשו זאת דרכנו – סטופ יונים. אנחנו דואגים לכם למחירים הזולים ביותר ונוכל גם לוודא שלא תצטרכו עוד להזמין בעתיד שירותי ניקיון, פשוט מכיוון שנספק לכם פתרונות הרחקה יעילים ומשתלמים. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ותראו כמה זול לעשות זאת איתנו.

 

✔️ ניקוי לשלשת יונים כולל הדברת קרציוני יונים וחיטוי
✔️ מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ אפשרות להזמין ניקוי צואת יונים מהיום להיום
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ ניקוי יסודי למסתור כביסה, מרפסת, גג ועוד

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

ניקוי צואת יונים

האם צואה של יונים מסוכנת לאדם?

רבים חושבים שהצואה של היונים פשוט מגעילה כי היא מלכלכת, אך למעשה – כמו צואה של כל יצור חי אחר – היא עלולה להוות מקור לשלל סוגים שונים של חיידקים ופטריות שעלולים לפגוע קשות בבריאותכם ולהעביר לכם מחלות. מדובר במחלות כמו היסטופלסמוזיס שהיא פטריה שגורמת למחלה בריאות, קנדידיאזיס שזו פטרת מסוג קנדידה, סלמנולוזיס שבה נוצרת דלקת בדרכי העיכול ואי קולי שפוגע גם הוא בתהליכי העיכול.

כל אלה יכולים לעבור אליכם לא רק במגע ישיר עם הלשלשת, אלא גם על ידי נשימת האוויר שהיא נמצאת בסביבתו, וזה מסוכן במיוחד אם היונים עושות את צרכיהן על מרכיבים שקשורים למערכת הקירור או החימום הביתית. מסיבה זו אנחנו גם לא ממליצים לכם לנסות לנקות את הצואה הזו בעצמכם, מכיוון שאתם למעשה תציבו את עצמכם בסכנה לחלות באחת המחלות שציינו או אחרות.

 

ניקיון לשלשת של יונים במרפאת שיניים

 

ניקוי של צואת יונים כולל חיטוי והדברה

ניקוי צואת יונים במסתור כביסה

 

פינוי לשלשת ולכלוך

 

האם קקי של יונים במרפסת פוגע במבנה?

פרט לסכנה הברורה לבריאות האדם, הצואה של היונים מהווה סכנות נוספות ואחרות שלא קשורות לבריאותכם. מאחר שהיא חומצית, הצואה מאכלת כל דבר שהיא מצויה עליו, וזה כולל גם את חזית הבית שלכם, כך שהיא לא רק מכערת את המבנה, אלא גם ממש פוגעת בו לאורך הזמן.

יחד עם זאת, כמעט בכל מקום שבו יש לשלשת יונים תוכלו למצוא גם לכלוך מסוג נוסף, והוא זרדים שמשמשים לבניית קן ונוצות. הבעיה היא שהיונים לא תמיד בוחרות מקום בטוח להתמקם בו, והקן עלול להיבנות באזור שבו יש ציוד חשמלי, מה שמהווה סכנת שריפה חמורה. למעשה אם תזמינו ניקוי קקי של יונים, כשנגיע אליכם נוכל לאתר עבורכם קן נסתר שלא ידעתם על קיומו, וכמובן שנוכל גם לפנות אותו עבורכם.

 

ניקוי צואת יונים מבוידעם – לפני ואחרי

ניקוי צואת יונים מבוידעם

 

איך למנוע לשלשת יונים?

הדרך היחידה לוודא שמרפסת השירות, הגג, המרפסת או אדן החלון שלכם יהיו נקיים לחלוטין מצואת יונים היא ליישם פתרונות שיסייעו להרחיק אותן. קיימות שיטות שונות להרחקת יונים, ואלו יכולים להיות דוקרנים או רשתות למשל, ומטרתם היא לוודא שהיונים לא יוכלו לנחות על משטחים או לחדור לחללים מסוימים. עדיף להתקין את פתרון ההרחקה בסמוך לתהליך ניקוי צואה של יונים, מאחר שהם מצריכים שהשטח יהיה נקי לחלוטין לפני שניתן יהיה להתקין עליו אמצעי הרחקת יונים.

אם כבר קיים אמצעי הרחקה שלא עובד, למשל דוקרני פלסטיק או רשת פלסטיק, כמובן שנוכל לנקות אותם, אך נציע לכם להחליף אותם בפתרונות אחרים שעובדים טוב יותר, כמו דוקרני מתכת או רשת פוליאתילן. למעשה, העובדה שהם מלוכלכים מעידה על כך שהם לא עושים את העבודה כמו שצריך, לכן אם אתם מעוניינים להימנע מהצורך להזמין שירותי ניקיון שכאלה בשנית, העדיפו לשדרג את אמצעי החסימה וההרחקה שלכם.

 

ניקוי מחסן מצואת יונים – לפני ואחרי

ניקוי מחסן מצואת יונים

 

תוצאות של ניקוי מזגן מלשלשת יונים

ניקוי צואת יונים ממזגן

 

איך מנקים קקי של יונים מרכב?

הידעתם שלשלשת של יונים מהווה את הגורם מספר אחד לנזקים לצבע של הרכב? רמת החומציות הממוצעת של לשלשת היונים היא 3, והיא עלולה אפילו לקלף את הצבע לאחר ששוטפים אותה. לכן מומלץ לנקות את הקקי במהירות ועוד לפני שהוא עושה נזקים.

שמענו מלקוחות רבים שהם ניסו שיטות שונות ומשונות להסרת הצואה, כמו למשל לשפוך עליה קולה, שעלולה בעצמה לפגוע בצבע, לכן אם אתם לא יודעים באמת איך מנקים לשלשת יונים ממכונית, השאירו את זה למקצוענים. אנחנו משתמשים בשמנים וחומרי ניקוי מיוחדים ועדינים שמסירים לשלשת מבלי לפגוע בצבע של הרכב, והעבודה מתבצעת בעדינות רבה, כשבסופה תזכו ברכב נקי כחדש. רק אל תחנו אותו שוב מתחת לאותו העץ שממנו הוא ספג את מכת הלשלשת.

 

ניקוי צואת יונים מבטון – איך זה מתבצע?

אין כל בעיה לשטוף את לשלשת היונים מבטון, אך בצער רב זה לא תמיד יעזור להסיר את הכתמים שנותרו אחריה. הלשלשת נספגת בבטון ומשאירה כתמים לבנים או בצבעים אחרים (בהתאם לתזונה של היונה) שקשה מאוד להסיר, אך אל דאגה – אצלנו זה אפשרי. אנחנו משתמשים בחומר ניקוי ייעודי שמיושם בעזרת מכונה עוצמתית שכל מטרתה היא ניקוי יעיל ועמוק לבטון.

אם אין באפשרותנו להשתמש במכונה עקב גישה בעייתית לאזור שמצריך ניקוי, נצטרך ליישם פתרון אחר. איך לנקות קקי של יונים במקרה שכזה? אנחנו משתמשים בתערובת שמשלבת אמוניה עם מי חמצן, ובעזרתה אנחנו משפשפים את הכתמים לאחר השרייה קצרה. בסופו של התהליך תזכו לראות את הבטון שלכם נקי ממש כמו שהיה פעם – כאילו מעולם לא היה מוצף בלשלשת יונים.

 

צואת יונים על בטון לפני ניקיון

צואת יונים על בטון

איך מנקים קקי של יונים מדק עץ?

אנחנו תמיד מעדיפים לעבוד עם כמה שפחות חומרי ניקוי כשזה נוגע לעץ, מכיוון שלא כל העצים מגיבים בצורה טובה לחומרי ניקוי עוצמתיים. לכן הניקוי הראשוני יעשה בעזרת צינור מים רגיל, והכתמים הנותרים יקבלו טיפול בעזרת לחץ מים גבוה.

לאחר מכן אם יישארו כתמים נוספים, אנחנו נטפל בהם באופן פרטני אחד-אחד. איך מורידים קקי של יונים שהשאיר כתם על עץ? זה פשוט! אנחנו מדללים את חומרי הניקוי שלנו במים ביחס שאינו פוגע בעץ, ובמקרים רבים אנחנו משלבים בניקוי גם חומר חיטוי שמסייע לחסל פטריות ונגיפים שעלולים להתפתח בעץ. במקרים נדירים יהיה צריך לשייף את העץ כדי להחזיר לו את המראה המקורי שלו, אך זאת רק אם הזנחתם אותו למשך תקופה ארוכה והצואה נספגה בו באופן חמור.

 

ניקוי לשלשת יונים כולל חיטוי והדברה

הטיפול בלשלשת היונים לא מסתכם רק בניקיון, אלא גם בהכחדת כל גורם מסכן שעלול להימצא באזור עקב הלשלשת. מדובר בפתוגנים מסוכנים ובמזיקים, שכל אחד מהם מצריך יחס פרטני ושלב עבודה נוסף לאחר ניקוי לשלשת יונים. את החיידקים, הנגיפים והפטריות אנחנו מחסלים על ידי חיטוי עם קיטור וחומר חיטוי ייעודי, ואילו את המזיקים אנחנו מדבירים על ידי ריסוס, בהתאם לסוג המזיקים שנמצא.

שימו לב שייתכן כי המזיקים הספיקו לחדור לתוך ביתכם, לכן אנחנו נחפש גם סימנים להימצאותם בבית, ובמידת הצורך נדביר גם בפנים. החיטוי ואף הדברת יונים ומזיקים הם שירותים שניתנים לכם על ידינו בכל ניקוי שאנחנו מבצעים, והם כבר כלולים בהצעת המחיר שתקבלו מאיתנו.

 

ניקוי לשלשת על גג של מפעל

ניקוי לשלשת על גג מפעל

 

ניקוי מסתור כביסה יונים

 

ניקוי לשלשת יונים במסתור כביסה

 

ניקוי והרחקת יונים – שירות משולב

אז ניקינו, חיטאנו והדברנו – אך האם סיימנו? במקרים רבים התשובה היא לא. עד שלא נספק לכם פתרון הרחקה יעיל והולם, היונים ימשיכו להגיע וללכלך את סביבתכם. במקום לשלם פעם אחר פעם על ניקוי לאורך שנים, למה שלא תחסמו את האפשרות שהיונים יחזרו ולא תצטרכו לדאוג עוד בנוגע ללכלוך ולשלשת?

החסימה יכולה להתבצע בעזרת התקנת רשת נגד יונים, או שניישם פתרונות הרחקה אחרים, כמו למשל דוקרנים, סליל קפיצי וכדומה. כל פתרון הרחקה שכזה מתאים לאזור אחר, ואם אתם רוצים לדעת כמה כל אחד מהם יעלה לכם, תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר בטלפון כבר עכשיו לניקוי הלשלשת + הרחקת היונים.

 

תמונה לאחר ניקוי לשלשת עם כולל מי גשם שהצטברו וגרמו לסתימה

לאחר ניקוי קקי של יונים


פינוי לשלשת של יונים כולל פינוי זבל – לפני ואחרי

פינוי לשלשת יונים לפני ואחרי

 

התוצאה של ניקוי לשלשת מדוד חשמלי

ניקוי קקי של יונים מדוד חשמלי

 

ניקוי קקי של יונים – האם לנקות לבד?

* בצואת יונים יש ברוב המקרים חיידקים, וירוסים וטפילים. ניקיון לא מקצועי, ללא ציוד מגן, חושף אתכם לכל המזיקים האלה.

* בקקי של יונים יש חומרים חומציים, שעלולים להשאיר כתמים דוחים – ולכן נדרש ניקיון באמצעות חומרים ייעודיים.

* בלי ניסיון קשה מאוד להיפטר מכל הזוהמה ולהשאיר את השטח נקי באמת.

 

קקי של יונים במרפסת – שלבי הניקוי

איסוף הצואה – באמצעות שפכטל או כלים אחרים.

קרצוף המשטחים הנגועים – באופן יסודי במיוחד. מומלץ לחזור על שלב זה פעמיים ואפילו שלוש כדי להגיע לניקיון מלא.

חיטוי – כדי שלא יישארו בשטח מזהמים.

שטיפה אחרונה – אפשר בשלב זה להוסיף עוד קרצוף אחרון, ובכל מקרה להשתמש בכמות גדולה של מים.

 

למה חשוב לחטא ולרסס לאחר ניקוי יונים?

גם אחרי שהצואה עצמה נעלמה, עדיין עלולים להישאר חיידקים, פטריות, וירוסים ושאר מזיקים – ולכן החשיבות הרבה של החיטוי. בנוסף יונים עלולות להשאיר אחריהן עוד מזכרת לא נעימה – קרציוני יונים, ולכן בחלק מהמקרים יתבצע גם ריסוס כחלק מהשירות.

 

ניקוי צואת יונים מחיר מומלץ

מאחר שיש מספר דרכים לנקות את צואת היונים, אשר תלויות בעיקר בסוג המשטח שאותו צריך לנקות, המחיר שאנחנו גובים על השירות שלנו משתנה בהתאם לצרכים שלכם. מחיר ניקוי צואה מתחיל ב-150 ₪ אם משלבים אותו יחד עם הרחקת יונים, ואם לא, העלות שלו היא החל מ-300 ₪. אתם מוזמנים להתרשם מהמחירון שלנו, בו תוכלו להכיר את כמה משיטות ההרחקה שבהן אנחנו עוסקים וכמה עולה ליישם אותן.

 

שאלות ותשובות

icon

כן, החומרים החומציים בצואה עלולים לפגוע בצבע של המעקה.

icon

כן, החיידק שנמצא בביצים ובעוף נמצא לפעמים גם בקקי של יונים.

ניקוי גגות רעפים

ניקוי מסתור כביסה

ניקוי אדן חלון

ניקוי מרפסת שמש

ניקוי בוידעם

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664