הרחקת יונים חשמלית

הרחקת יונים חשמלית בשיטה החדשנית

מה זה פס נגד יונים חשמלי, האם הוא פוגע ביונים בצורה כלשהי, מה היתרונות והחסרונות שלו, איך מתקינים אותו וכמה עולה הרחקת יונים חשמלית? המשיכו לקרוא ותגלו את כל התשובות לשאלות האלה.

כל פתרון הרחקה נגד יונים יכול להיות יעיל מאוד, זאת כמובן אם משתמשים בו במקום הנכון ומתקינים אותו כמו שצריך. אך לפעמים הפתרונות האלה מהווים בעיה בפני עצמם לאנשים מסוימים, וזאת מכיוון שלא כולם אסתטיים במיוחד. כמובן שתמיד עדיף להתקין פתרונות הרחקה על פני האפשרות שהיונים ישלשלו על אדן החלון או יקימו קן מלוכלך במסתור הכביסה, אך בכל זאת, אם אתם מעוניינים בפתרון אמין ואסתטי, השיטה המומלצת ביותר היא הרחקת יונים חשמלית. הרחקה שכזו נחשבת ליעילה מאוד והיא אפשרית בשלל משטחים ואזורים, כך שאם חיפשתם פתרון ליונים שלא מפריע בעיניים, זה האחד בשבילכם. אנחנו בחברת סטופ יונים נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא וגם לתת לכם הצעת מחיר משתלמת להרחקה חשמלית.

 

✔️ מרחיקים יונים בשיטה חשמלית מחיר הכי זול
✔️ גירוש יונים אלקטרוני ללא פגיעה בציפורים

✔️ התקנת פס חשמלי על ברזל, בטון, שיש, עץ ועוד
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים חשמלית

הכירו אותו – פס חשמלי נגד יונים

הפס החשמלי הזה הוא אחד הפתרונות החדשניים ביותר בתחום הרחקת יונים, ועד היום הוא הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד – לא פחות, ואף יותר, מפתרונות הרחקה אחרים. בפס עובר זרם חשמלי קצר במתח נמוך כל מספר שניות, אשר נותן מכת הלם לכל יונה שנוחתת עליו. כך לאורך הזמן היונה לומדת שלא לנחות באזור שבו הציבו את הפס, והיא תימנע ממנו מאחר שתעדיף שלא לחוות את התחושה הלא נעימה שההלם יוצר.

ניתן להציב פס חשמלי נגד יונים כמעט בכל אזור שבו עלולות לנחות היונים, כמו גגות, מעקים, פתחים בקירות, שלטים, עמודים ולמעשה כל משטח שטוח או מעוקל. שלא כמו דוקרנים, הפס הזה יעיל כנגד כל סוגי הציפורים – מהקטנטנות ביותר כמו הדרורים ועד לגדולות כמו העורבים. הוא לא אוגר לכלוך, לא רגיש לגשמים ומהווה פתרון יעיל ומושלם לטווח ארוך.

 

האם הרחקת יונים חשמלית פוגעת ביונים?

השימוש בשיטות חשמליות להרחקת יונים אינו פוגע בהן בשום צורה. למעשה, כל שיטות ההרחקה שאנחנו מיישמים הן שיטות הומאניות לחלוטין שמטרתן היא אך ורק להרחיק את הציפורים ולמנוע מהן לנחות באזורים לא רצויים, וכמובן שלא לפגוע בהן – לא באופן ישיר ולא באופן עקיף. בסופו של דבר התוצאה היא זהה – היונים יורחקו ולא ינחתו בסביבתכם, והדרך להשגת המטרה הזו לעולם לא תהיה כזו שעלולה לפגוע בהן.

ביחס לירי ביונים או שימוש במלכודות, הרחקה אלקטרונית שכזו לא גורמת ליונים לסבול. הן פשוט יבינו שאין להן סיבה לנחות במקום שגורם להן לחוש אי נוחות. במקום שכזה הן לא יקימו קן, לא ישאירו לשלשת שמלכלכת ולא יזמינו אליו חיידקים ומזיקים נוספים שעלולים להצריך טיפול בעצמם על ידי הדברה וחיטוי.

 

יתרונות וחסרונות של פס חשמל להרחקת יונים

בהשוואה לשיטות ההרחקה האחרות שאנחנו מיישמים, להצבת פסים חשמליים יש את היחס הגדול ביותר בין יתרונות לחסרונות, כלומר הרבה מאוד יתרונות ומעט מאוד חסרונות. מדובר בפתרון אסתטי שמתאים לשימוש בשטחים ביתיים או מסחריים, עם מערכת שמיועדת לעמוד בפני תנאי כל מזג האוויר ועובדת היטב לטווח ארוך במיוחד. ניתן להתקין את הפס על רעפים, ברזל, פלדה, אלומיניום, שיש, PVC, עץ, בטון, אבן טבעית ועוד…

החיסרון היחידי הוא שהפס הזה דורש תחזוקה מינימלית מסוימת, כשעליכם לוודא מדי פעם שהוא עדיין עובד כמו שצריך. נציין גם כי פתרונות אחרים נגד יונים, כמו רשתות להרחקת יונים למשל, מצריכים אף הם תחזוקה וניקיון, כך שהחיסרון הזה למעשה קיים גם בפתרונות ההרחקה האחרים שיכולים להחליף את השיטה החשמלית. ביחס אליהם, אין ספק שהפס החשמלי הוא שיטת ההרחקה המנצחת, כשכמעט ולא ניתן להבחין בו, אך להשפעה שלו בהרחקת היונים אתם בהחלט תשימו לב.

 

איך מתקינים פס דריכה להרחקת יונים?

תהליך ההתקנה הוא כלל לא ארוך או מסובך, אך כן נדרש ידע וניסיון כדי לבצע אותו כמו שצריך. ראשית אנחנו מנקים היטב את השטח ומודדים את המשטח שעליו עלינו להתקין את פס ההלם, ולאחר מכן אנחנו חותכים את הפס לפי המידות הנדרשות. אם יש להציב אותו על פינות, נחתוך את הקצוות שלו בזווית של 45 כך שיותקן באופן רציף לכל אורך המשטח. החלקים הנפרדים מוצמדים בעזרת קליפס ייעודי, ואת הפס מדביקים למשטח המיועד כפי שהוא – ללא צורך בדבק נוסף.

לעיתים נדאג להשאיר מקומות מסוימים לאורך הפס שאינם דבוקים במלואם למשטח עצמו, אלא לפינים שידבקו אליו, וזאת על מנת לוודא שיהיו נקודות ניקוז אפשריות בין המשטח לפס ההלם. את הפס מחברים לבסוף לספק כוח. אם מדובר במקום שיש אליו גישה לאנשים, נדביק מדבקות צהובות שיזהירו מפני הפס, כך שאיש לא יבוא איתו בטעות במגע.

 

הרחקת יונים חשמלית מחיר למטר

העלות של התקנת פס ההלם נעה בין 110-200 ₪ למטר אורך, כשמה שמשפיע על עלות העבודה זה בעיקר האזור שבו צריך להתקין את פס ההלם. אם מדובר בעבודה בגובה או במקומות שאליהם הגישה אינה נוחה, המחיר יעלה, אולם אם צריך להציב את הפס החשמלי על אדן החלון למשל, תוכלו לצפות לשלם את הסכום המינימלי האפשרי.

ראוי לציין שביחס לפתרונות הרחקה אחרים כמו דוקרנים נגד יונים למשל, מדובר בפתרון יקר יחסית, אך הוא מספק לכם שקט מוחלט מהיונים והוא לא דורש הרבה תחזוקה כלל וכלל. אתם גם מקבלים מאיתנו אחריות על העבודה, כך שאם נגרם נזק כלשהו לפס, אנחנו נחזור לתקן או להחליף אותו ללא שום תוספת תשלום.