הרחקת יונים ממחסן

הרחקת יונים ממחסן – איך עושים את זה נכון?

איך נדע שהגיע הזמן להרחיק את היונים מהמחסן, מהן הדרכים היעילות ביותר להרחקתן, מי הוא בעל המקצוע המבצע את העבודה וכמה זה עולה? תשובות לשאלות אלו ונוספות, כאן, לפניכם.

היונים אוהבות לקנן במקומות שונים, ובעיקר חמימים וכאלה, שפחות נגישים לבני האדם. יחד עם זאת, נמצא אותן לא אחת גם במחסנים ובהאנגרים, שם הן נהנות מהמרחב הענק ומהיכולת לקנן ולעוף באופן חופשי כמעט. מכיוון שמדובר במבנים שאינם אטומים לגמרי, הסיכוי למצוא בהם יונים גבוה, וגם הנזקים הנלווים לכך עשויים להיות רבים וחמורים. מסיבה זו חשוב ומומלץ מאד לפנות בהקדם אל המומחים, אל מדבירים מקצועיים המציעים שירותי הרחקת יונים ממחסן וגם מהאנגרים. אנחנו, בסטופ יונים, מעמידים לרשותכם מבחר פתרונות של הרחקת היונים בהתאמה מלאה, שיעזרו לכם להיפטר מהן בהצלחה.

 

✔️ הזמינו שירות של הרחקת יונים ממחסנים
✔️ התקנת רשת עם אחריות מחיר הכי זול
✔️ הצבת דוקרנים והדברת קרציוני יונים בהאנגרים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים ממחסן

למה היונים מגיעות דווקא למחסנים ולהאנגרים?

הן נחשבות למכת מדינה ולא בכדי. היונים, שאמנם נראות לא מזיקות, מגיעות למקומות שונים, ואפילו לביתנו הפרטי ויכולות לגרום לנזקים של ממש. בין המקומות האהובים עליהן אפשר למצוא את המחסנים ואת ההאנגרים הענקיים, המשמשים בתי עסק, מפעלים ותעשיות שונות לאחסון ציוד, כלי עבודה ואפילו מוצרי מזון וגם תרופות. היונים נוהגות לקנן במחסן ובהאנגר, ללכלך את המקום בלשלשת, שגורמת ללכלוך רב והן מהוות מפגע תברואתי, העשוי גם לסכן את אותם עובדים שנמצאים במחסן או באנגר באופן יום יומי. בל נשכח את הנזק שהן יכולות לגרום לסחורה עצמה וגם לציוד שבאותו מקום, נזק ששוויו יכול להגיע לסכומי כסף גבוהים. הן המחסנים והן ההנאגרים הם מקומות שאינם סגורים לחלוטין והיונים מוצאות פתחים קטנים וגדולים כאחד להיכנס מהם לשם. מכיוון שמקומות אלה נסתרים ומגנים עליהן מפני מזג האוויר וגם מפני טורפים שונים, הן בוחרות לקנן בהם ולהיות רחוקות מסכנות של ממש. גירוש יונים מהנאגרים וממחסנים היא הכרחית ולו כדי למנוע נזק נוסף.

 

איך מרחיקים יונים ממחסן או האנגר גדול?

תוהים איך להרחיק יונים ממחסן ומהאנגר, הנה:

√ רשת נגד יונים – זוהי, במקרה זה, השיטה היעילה וגם המקובלת ביותר מבין שלוש השיטות שלפניכם. שימוש ברשת נגד יונים, אותן גיליתם במחסן שלכם או בהאנגר, יעזור לכם להרחיק את היונים מהמקום וגם ימנע את ביקורן של הבאות בתור. באמצעות רשת נגד יונים (רשת חזקה ועמידה בפני קרני UV) מונעים את כניסת היונים אל המחסן או אל ההאנגר על ידי כיסוי אותם פתחים מועדים לפורענות. כאן נדרשת מקצועיות רבה שתבטיח כיסוי מרבי וגם עבודה בגובה כדי להגיע למקומות גבוהים, בהם ישנם פתחים נוספים.

√ דוקרנים נגד יונים – כאן מוצעות לכם שתי אפשרויות: דוקרנים מפלסטיק ודוקרנים ממתכת. היתרון בשיטה זו היא שמדובר בשיטה לטווח ארוך המרחיקה את היונים וגם כזו שאיננה מצריכה תחזוקה מיוחדת. מעבר לכך זהו פתרון מתאים למשטחים צרים ושטוחים וגם כזה העמיד בפני פגעי מזג האוויר, לרבות שמש ישירה ואפילו סופות.

√ הדברת יונים – הדבר רלוונטי במקרים בהם זוהה קן של גוזלים, היכן שסביר שיש גם קרציוני יונים. אלו יכולות לסכן את בריאותם של השוהים באותו מרחב, מה שמצריך הליך הדברה יעיל, ההופך את המקום לנקי וגם למחוטא כהלכה.

 

בתמונה – רשת ליונים במחסן

רשת נגד יונים במחסן

 

האם ניתן להרחיק יונים גם באופן עצמאי ממחסן?

מכיוון שמדובר במחסנים ובהאנגרים, משימת סילוק יונים מהאנגרים וגם ממחסנים באופן עצמאי יכולה להיות אתגר של ממש, ולמעשה – כמעט ובלתי אפשרית. יש לזכור שהן המחסנים והן ההאנגרים הם גדולים מאד בדרך כלל וגם גבוהים. הגישה אליהם או אל חלקים מהם לא פשוטה ודורשת מיומנות, מקצועיות וגם היכרות רבה עם אופי המבנה, כמו גם עם בעל החיים עצמו שיש להרחיק, משמע עם היונים ועם דרכי התנהלותן. הרחקת יונים בסנפלינג בגובה היא, כאמור, הכרחית ברוב המקרים וגם שילוב בין פתרונות שונים, כאשר חלק מהם אינם עובדים. רק מרחיקי יונים מקצועיים, המנוסים בהרחקת יונים ממבנים כאלה, יידעו להתמודד עם המשימה ולבצע אותה כנדרש.

 

הרחקת יונים מהאנגר גדול

מי מבצע את עבודת הרחקת היונים מהמחסן?

אם אתם מחפשים פתרון ליונים במחסנים חשוב שתיעזרו במומחים. בין אם זהו מחסן שבו מאוחסן ציוד יקר ערך, מחסן עם מזון או האנגר שבו עורכים אירועים שונים, טיפול ביונים במחסן ובהנאגרים במקרים כאלה דורש ניסיון, מיומנות וגם מכשור מתאים. מדבירים מקצועיים יבצעו עבורכם את עבודת הרחקת היונים ויגיעו אל המקום עצמו. לאחר שאיתרו את אותם פתחים ואותם מקומות בהם היונים מקננות, יוכלו לבחור את שיטת ההרחקה היעילה ביותר, המותאמת אל המקום. יש לוודא שברשותם של המדבירים רישיון רלוונטי לביצוע המשימה ושימוש בפתרונות, המקובלים על פי החוק.

 

כמה עולים שירותי גירוש היונים ממחסנים והאנגרים?

אז, עכשיו כשאתם יודעים מה עושים עם יונים במחסן או בהאנגר, כדאי שתדעו כמה עולה להזמין הרחקת יונים מקצועית. עלות שירותי הרחקת היונים נקבעת בהתאם לאופי המקום, גודל המחסן או ההאנגר וגם מידת מורכבות העבודה. הנה העלות לפי סוג הפתרון המוצע:

הפתרון כמה זה עולה
רשתות נגד יונים מסוג מתכת, ניילון או פילואתילן בין 50 ₪ ל-140 ₪ למ"ר
דוקרנים נגד יונים מסוג מתכת או פלסטיק בין 40 ₪ ל-120 ₪ למטר
הרחקת היונים מאזורים שאינם נגישים/עבודה בגובה בין 500 ₪ ל-1,200 ש"ח

 

זיהיתם יונים במחסן? זה הזמן להיעזר במומחים!

רוצים לדעת איך להבריח יונים ממחסן או מהאנגר באופן יעיל? זה הזמן לפנות אל המומחים, לכתובת מנוסה ומיומנת שתדע איך להתמודד עם האתגר. אנחנו בסטופ יונים נתאים את שיטת ההרחקה אל המקום כדי שתוכלו לשוב לעניינכם מבלי לדאוג לנוכחותן הלא רצויה של היונים. תודות לניסיון הרב שלנו בתחום זה ולאור מגוון הפתרונות המסייעים בהרחקת וגם גירוש יונים מהאנגרים וממחסנים, נוכל לעזור לכם להיפטר מהן אחת ולתמיד.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664