הרחקת יונים מגג רעפים

הרחקת יונים מגג רעפים – פתרון אמיתי לטווח ארוך במחיר משתלם

למה הגיעו יונים לגג שלכם, למה חשוב שתסלקו אותן, האם שיטות ביתיות כאלה ואחרות יעזרו, כיצד מרחיקים את היונים בשיטות אלקטרוניות חדשניות וכמה עולה הרחקת יונים מהגג? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

במדינה קטנה כמו שלנו נראה שיש יונים כמעט בכל מקום שאליו מסתכלים, כולל גגות בתים, בתי עסק, משרדים, מפעלים ועוד, והסיכוי שתיתקלו בהן שם הוא גבוה מאוד. הן רועשות מאוד, עלולות לעשות נזקים לגגות רעפים, משאירות צואה ולכלוך שמושך מחלות, מזיקים ועכברים ומקימות קנים שמושכים כיני יונים. לכן אם אתם שמים לב שיש על הגג שלכם יונים, הזמינו מיד את סטופ יונים לצורך הרחקת יונים מהגג. ברשותנו שלל כלים ואסטרטגיות לסילוק היונים מהגג שלכם, ורק אצלנו תוכלו ליהנות ממחיר הוגן באמת. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ונוכל להיות אצלכם תוך פחות משעה כדי להתחיל בעבודה.

 

✔️ הרחקת יונים מגגות רעפים עם 100% הצלחה
✔️ אחריות ל-5 שנים על התקנת רשתות נגד יונים על הגג
✔️ מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ מגוון שיטות הרחקה יעילות
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים מגג רעפים

למה יש לכם יונים בגג רעפים?

אם הבחנתם בכך שיש על הגג שלכם כמות גדולה מדי של יונים, סביר להניח שהן מצאו בסביבה מקור מזון או שתייה, במקרה שכזה עליכם להזמין שירות הרחקת יונים בהקדם האפשרי. היונים לא מחפשות כמובן את מקורות המזון והשתייה האלה על הגג, אלא בחצר שלכם, אך הן מתמקמות על הגג או מתחתיו ואף מקננות שם בגללם. זה יכול להיות שלוליות, דליי מים מלאים, חרקים, זרעים, פירות או אפילו אוכל של חיית מחמד שאתם מגדלים. אם יש ליונים גישה לעליית הגג שמתחת לרעפים, הן יעדיפו להתמקם שם ואף להקים באזור זה קן, משום שמתחת לגג הן יהיו מוגנות מפני טורפים ויזכו בחום ותנאי טמפרטורה נוחים על מנת להתרבות.

החשיבות של הרחקת יונים מגג רעפים

יונים מעבירות מחלות, כשיש יותר מ-60 סוגי מחלות שיכולות לעבור אליכם עקב חשיפה ללשלשת שלהן, כולל סלמונלה, אי קולי, טוקסופלזמוזיס וקריפטוקוקוזיס. בנוסף, על הלשלשת יכולה לגדול פטריה שגורמת להיסטופלזמוסיס, שהיא מחלת ריאות שעלולה להיות קטלנית. יחד עם כל זאת, היונים מביאות איתן גם מזיקים רבים כמו פרעושים, כינים וקרציות.

אך גם אם לא תחשפו לכל הגורמים האלה, הרחקת יונים מגג רעפים נדרשת על מנת להגן על הגג שלכם מפני נזקים. הלשלשת והקן של היונים יכולים לחסום מרזבים, תעלות אוורור, ארובות ומכשירים אלקטרוניים, כשפגיעה בחוטי חשמל לצד קן של ציפורים שעשוי מזרדים עלולה אף לגרום להצתה ולשריפה. הלשלשת עצמה עלולה לאכל את הרעפים והיונים יכולות לשבור אותן, מה שמוביל לנזילות בעקבות גשמים.

 

התקנת רשת ברזל נגד יונים בגג רעפים

רשת נגד יונים בגג רעפים

 

טיפול ביונים על הגג בשיטה ביתית – זה מומלץ?

יש לא מעט שיטות ביתיות שאמורות לעזור להיפטר מהיונים, אך הן לא באמת עושות את העבודה. תבלינים כמו אבקת צ'ילי או קינמון ידועים שבכך שביכולתם להרחיק ציפורים, אך יש לפזר אותם על הגג באופן קבוע מכיוון שהגשמים והרוח מסירים אותם. כמובן שפיזור אבקות שכאלה כל כמה ימים על הגג זה לא הפתרון האידיאלי. הדברים היחידים שתוכלו לעשות ושיהיו יעילים במידת מה זה איטום לגג, הדברת מזיקים בחצר וקטיפת פירות מהעצים שבגינה ברגע שבו הם בשלים, ובו זמנית עליכם להיפטר מכל פרי שנושר מהעץ לאדמה.

 

האם דחלילים יכולים להעיף ציפורים מהגג?

לעיתים הדחלילים יעילים, אך רק אם משלבים אותם עם עוד כמה שיטות להרחקת יונים. אנחנו לרוב לא עושים טיפול ביונים על הגג עם דחלילים, פשוט מכיוון שמדובר בפתרון לטווח הקצר. בסופו של דבר הציפורים לומדות שהדחלילים האלה לא מסכנים אותן בשום צורה, והם כבר לא מרתיעים אותן – לכן עדיף לבחור בשיטת הרחקה אחרת.

 

איך להרחיק יונים מגג בשיטות אלקטרוניות?

יש שתי שיטות אלקטרוניות שאנחנו ממליצים עליהן כדי להיפטר מהציפורים שעל הגג. הראשונה היא מכשיר אולטראסוני שמשדר גלי קול בתדר שמציק ליונים אך אינו נשמע על ידי האדם. מדובר במכשיר קטן וקומפקטי שאין לו שום השפעה עליכם, והדרך היחידה שבה תדעו שהוא פועל זה האור שדולק בו והעובדה שהיונים כבר לא יתעופפו בסביבת ביתכם.

הדרך השנייה להרחקת היונים בשיטה אלקטרונית היא בעזרת פס הלם חשמלי. איך להבריח יונים מהגג עם פס הלם שכזה? כל מה שצריך לעשות זה להדביק אותו על הגג, וברגע שהיונים ינחתו עליו הן יקבלו הלם שאינו פוגע בהן אך מרתיע אותן. לאורך הזמן היונים לומדות שלא לנחות על הגג, וכך למעשה הן מתרחקות ממנו ולא חוזרות אליו.

 

כמה עולה גירוש יונים מגג רעפים?

עלות הטיפול תהיה תלויה בעיקר בשיטה הנבחרת להרחקה, אך גם בגודל הגג שלכם. ככל שהגג גדול יותר, כך למשל יהיה צריך להשתמש בפס הלם ארוך יותר. הבחירה בשיטת ההרחקה תהיה תלויה בעיקר בכם, כך שאתם תחליטו כמה ברצונכם לשלם על הטיפול, אך אנחנו נמליץ לכם על פתרון ליונים בגג שיעבוד באופן המיטבי על פי ניסיוננו, ומומלץ שנעבוד על פי התוכנית שלנו כדי לוודא שהבעיה באמת תיפתר. אז כמה עולה הרחקת יונים? הנה המחירון שלנו:

שיטות סילוק יונים מגג רעפים כמה זה עולה?
כמה עולה לסלק יונים מגג עם פס הלם חשמלי?

את פס ההלם מדביקים על הגג, וביכולתו גם להידבק ביעילות לרעפים.

200 – 110 ₪ למטר אורך
מה עלות הרחקת היונים עם מכשיר אולטראסוני?

מכשיר שכזה מייצר רעש בלתי נסבל ליונים, אך בני אדם לא יכולים לשמוע אותו.

הצעת מחיר תינתן בטלפון
מה מחיר הרחקת יונים בגג עם רשת?

הרשת תיפרש מעל לגג ותהווה למעשה מעין קירוי שימנע אפשרות של היונים לחדור תחתיו. התקנת רשת נגד יונים זה לא פתרון הכי אסתטי שיש, אך הוא יעיל.

15-25 ₪ למ"ר
כמה עולה להרחיק יונים מגגות עם מסרק?

המסרק הוא מחסום שמציבים מול חורים שקיימים מתחת לגג ושמאפשרים ליונים לחדור לעליית הגג.

170 – 120 ₪ למטר אורך
כמה עולה להרחיק יונים מהגג עם דחליל?

הדחליל נראה כמו עוף דורס, אך היעילות שלו לבדו מוטלת בספק – מומלץ לשלב עם פתרונות אחרים.

350 – 60 ₪

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664