הרחקת יונים במודיעין

שלום, יונה – מומחה להרחקת יונים במודיעין

כמה פעמים התעוררתם לפנות בוקר כי שמעתם קולות מציקים של יונה הומה להנאתה? ואם זה לא מספיק, גיליתם שהכביסה הנקייה שתליתם אתמול הספיקה להתמלא בלשלשת של יונים, שרצפת המרפסת שלכם מלאה בנוצות, ועוד שאר הפתעות לא נעימות?

אז אמנם יונה היא סמל לשלום, אבל זה בהחלט הזמן לומר לה להתראות. מומחה להרחקת יונים במודיעין זה בדיוק מה שאתם צריכים.

 

✔️ רוצים לגרש יונים במודיעין?
מומחה להרחקת יונים במרחק 5 דקות מכם
✔️ התקנת אמצעיים להרחקת יונים: רשת, דוקרנים…
✔️ סילוק יונים ממרפסות, פרגולה, גג, מסתור כביסה
✔️ זמינות מידית והגעה מהירה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים במודיעין

 

מרחיק יונים במודיעין – סיבות טובות להזמין מרחיק יונים

1. לכלוך והרס בסביבה – יונים לא רק מקננות על אדן החלון ועפות משם, אלא גם משאירות אחריהן שלל של גללים ושאריות צרכים בכל מקום, בין אם זה על חוטי הכביסה, על הכביסה עצמה, על הריהוט במסתור הכביסה, על אדן החלון ועוד.

2. מסוכן לבריאות – לשלשת וכביסה בטח לא נשמעים כמו שילוב בריא, ומה לגבי כיני היונים והחרקים שהיונים נושאות עימן? זה משהו שלא תרצו בסביבה שלכם. יונים יכולות להעביר חיידקים לבני אדם ולפגוע בעיקר באוכלוסיות מוחלשות.

3. גרימת נזק – יונים יכולות לגרום לנזק בתשתיות, כמו שאריות של נוצות, לכלוך וצואה שנתקעים בפתחי האוורור, צנרת, מכונת הכביסה, מסילת החלון ועוד.

4. רעש – יונים נוטות לקונן במשך שעות, ובעיקר בשעות המוקדמות של הבוקר. אם זה לא צליל שעון המעורר המועדף עליכם, חפשו מרחיק יונים מומלץ במודיעין בהקדם.

 

פינוי קן יונים במודיעין – איך מפנים קן בבטחה?

אם יש לכם יונים על אדן החלון, מסתור הכביסה, במרפסת או על המזגן, סביר להניח שתמצאו גם קן יונים בסביבה.

1. אם מצאתם אחד כזה, הזמינו מרחיק יונים מקצועי, שכן פינוי קן יונים עם גוזלים זו מלאכה עדינה וחשובה.

2. מרחיק היונים יבדוק את הסטטוס בקן, האם יש אימא יונה בסביבה, האם יש שם ביצים או שנמצאים שם גוזלים חיים, ובהתאם לזאת יחליט כיצד לפעול.

3. מרחיק היונים כבר מנוסה בתחום, כך שאם יש גוזלים חיים בקן, הוא פשוט יפנה אותם לחוות גידול ייעודית בבטחה.

4. בתום פינוי הגוזלים והקן, המדביר יבצע ניקוי בסביבה, כולל שימוש בחומרי חיטוי לשמירה על סביבה נקייה וסטרילית משאריות של יונים.

 

התקנת רשת נגד יונים במודיעין – למה כדאי?

√ משתלבת בכל מקום – לא רוצים להרוס את הנוף שנשקף מהחלון או המרפסת? התקינו רשת שקופה נגד יונים, שמצד אחד חוסמת את דרכי הגישה, ומצד שני אינה מפריעה לעיצוב, למראה הנוף ולאסתטיקה.

√ חוסמת על בטוח – הדרך היעילה לחסימת גישה לכל בעלי הכנף, מכרסמים, מעופפים, חרקים ועוד. רשת איכותית ועמידה יכולה בהחלט להעניק לכם שקט נפשי מפני יונים.

√ התקנה חד פעמית – אם החלטתם להתקין רשת יונים למסתור כביסה במודיעין, בחרו ברשת מומלצת ואיכותית. ההשקעה של הרכישה וההתקנה אמורה להיות חד פעמית ולשרת אתכם ביעילות למשך שנים רבות.

 

רשת יונים לבניין במודיעין – סוגי רשתות נפוצים

רשת מונופיל שקופה רשת פוליאתילן רשת מפלסטיק רשת ממתכת
שיטה נפוצה להרחקת יונים, עם רשת יונים בבניינים במודיעין.
הרשת השקופה משתלבת נהדר בכל חלון או מרפסת, חזקה ועמידה בפני תנאי מזג האוויר. 
רשת חזקה ועמידה לאורך זמן, עמידה בתנאי חום. התקנה חד פעמית תשרת אתכם למשך שנים. פחות משתלבת יפה במרפסות עם נוף או בחלונות בחדרי הבית.  פתרון זול יותר ומתאים לדירות שכורות, או שלא רוצים ויכולים להשקיע יותר מדיי. הרשת עלולה להתייבש לאחר חשיפה ממושכת לשמש ולהישבר. פתרון מצוין לסגירת הגישה לתוך חללים קטנים כמו ארובה, פיר, עליית גג וכד'. אינה משתלבת יפה במקומות שרוצים לשמור על המראה האסתטי.

 

מה עושים עם יונים שנתקעו במסתור כביסה?

אל תנסו להבריח אותן או לחלץ אותן בעצמכם. ייתכן והן פצועות וזה עלול להחמיר את המצב, לגרום לבהלה או לגרום לכך שיסתתרו במקום עמוק ומסובך יותר.
גם אם הן ייבהלו ויצליחו להשתחרר ולעוף, רוב הסיכויים שהן יחזרו מאוחר יותר ולא עשיתם בזה דבר.

התקשרו למרחיק יונים מקצועי מחברת סטופ יונים, שידע להעריך את המצב בשטח ולבחון באיזה שיטה ניתן לשחרר את היונים בעדינות, ולא פחות חשוב מזה, לחסום את דרכי הגישה למקרה שישובו.

 

האם יש דבר כזה הדברת יונים?

אין דבר כזה הדברת יונים, חומרי הדברה אינם מתאימים לסילוק יונים ועלולים לפגוע בהן או בחיות אחרות, בצורה חמורה ואכזרית, ואף להרוג אותן.

יונים לא מדבירים אלא מרחיקים. חומרי הדברה אינם יעילים ואינם מתאימים לבעלי הכנף, ולכן כדאי להשתמש בשיטות להרחקת יונים בלבד, ולהזמין מדביר יונים מקצועי.

חשוב לזכור שאם לא תחסמו את דרכי הגישה מפני היונים, גם אם סילקתם בהצלחה יונה אחת, מחר תבוא אחרת.

 

חברת הרחקת יונים במודיעין – איך בוחרים חברה מומלצת?

* מקצועיות וניסיון – בדקו את הרזומה של מרחיק היונים, כמה שנות ניסיון יש לו, באילו אמצעים ושיטות הוא משתמש ומה מספרים סיפורי ההצלחה באתר שלו.

* שיטות להרחקת יונים – שאלו את המרחיק באילו שיטות הוא משתמש, ככל שהוא מתקדם יותר ומשתמש באמצעים יעילים, כך תדעו שיש סיכוי גדול יותר להצלחה.

* עבודה נקייה – הרחקת יונים לא מסתכמת רק בגירוש שלהן, אלא גם בחיטוי וניקוי המקום. בדקו שהחברה אכן מטפלת בסביבת היונים ומשאירה אותה נקייה וסטרילית.

 

סילוק יונים במודיעין – הכירו את השיטות הנפוצות

סילוק יונים במודיעין כך זה עובד
פס הלם חשמלי מדביקים את פסי ההלם החשמלי לאורך הדפנות של החלון, על עמודי המרפסת או בכל מקום שהיונה נוהגת לנחות ולשהות בו. ברגע שכף רגלה תיגע בפס, היא תרגיש זרם חשמלי עדין אך מספיק מרתיע.
רשתות נגד יונים השיטה מתאימה לחסימה מוחלטת של דרכי הגישה של יונים למסתור כביסה, חלונות, מרפסות ובחדרים, נדרשת התקנה אך יעילה למשך שנים.
דוקרנים שיטה טובה אם מחפשים איך לסלק יונים מגג רעפים, פשוט מניחים את הדוקרנים במקום בו היונים מתכוונות לנחות, והדבר מונע מהן נחיתה רכה. פחות מתאים כאשר צריך לחסום גישה לחללים גדולים.

 

יתרונות וחסרונות של השיטות לסילוק יונים

1. פס הלם חשמלי – היתרונות העיקריים שזה משתלב בכל מקום וקל לשימוש. אינו פוגע במראה העיצובי ומתאים לשימוש בחדרי הילדים, שינה, מרפסת וכד'.
החסרונות הבולטים הם – פס חשמלי לא מתאים לכיסוי שטח נרחב ואינו עמיד לאורך זמן.

2. רשתות נגד יונים – ככל הנראה מדובר בשיטה היעילה ביותר לחסימת דרכי הגישה לאורך זמן, והעלות מצדיקה את המוצר. הפתרון הזה מתאים לחדרים, מרפסות, מסתור כביסה, פתחים קטנים וכד. החיסרון העיקרי – פחות מתאים לשימוש בגגות הבניין, לכיסוי שטח פתוח ורחב מדיי כמו מסביב לפרגולה.

3. דוקרנים – היתרון הגדול של הצבת דוקרני יונים הוא המחיר הנוח. ניתן לרכוש מספר דוקרנים, להשתמש בהם שצריך, ולהסיר אותם כשאין צורך. עמידים בפני תנאי מזג האוויר.
חיסרון – אינם יעילים כמו שאר הפתרונות, בעיקר במצבים בהם היונים פשוט יכולות לעוף מעל הדוקרנים.

 

הרחקת יונים במודיעין – טווח מחירים ממוצע

סוג העבודה כמה זה עולה
הרחקת יונים במודיעין במסתור כביסה  500-1,400 ₪
הרחקת יונים מגג הבניין באמצעות שימוש בדוקרנים ופסים חשמליים 100-2,500 ₪
הרחקת יונים מחלון חדר הילדים 100-400 ₪
התקנת רשת להרחקת יונים  40-140 ₪ למ"ר
הרחקת יונים ממרפסת עם פס הלם חשמלי 110-200 ₪ למ"ר