ניקוי גגות רעפים

ניקוי גגות רעפים מצואת יונים ולכלוך – שירות בפריסה ארצית רחבה

האם צואת יונים מזיקה לגג, למרזבים או לפאנלים סולריים, איך מנקים את הגג והאלמנטים השונים שעליו מלשלשת של יונים וכמה עולה ניקוי גגות מצואת יונים? המשיכו לקרוא וגלו כבר עכשיו את כל התשובות.

אם יש לכם גג משופע שניתן לראות מכל אזור בשכונה או גג בטון שבו אתם נוהגים לערוך אירועים, אין דבר מביך יותר שיכול להיות עליו מאשר לשלשת של יונים. זה מגעיל, מלוכלך ואף מסוכן לבריאות, אך אתם לא חייבים לסבול מזה למשך כל החיים. כל מה שצריך לעשות זה להתקין אמצעי להרחקת יונים מהגג והבעיה תיפטר לעולם, אך עוד לפני זה נדרש גם ניקוי גגות מצואת יונים. תוכלו לקבל מאיתנו – חברת סטופ יונים – שירות משולב של ניקוי והרחקה או שירות זול של ניקוי בלבד לגג, כשכל שעליכם לעשות זה להרים אלינו טלפון לספר לנו מה השירות נדרש לכם ותקבלו מיד הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לפספס.

 

✔️ ניקוי גגות רעפים מלשלשת יונים כולל חיטוי והדברה
✔️ מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ פתרון מלא לבעיית היונים והלכלוך שהן משאירות
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

ניקוי גגות מצואת יונים

ניקוי גג מצואת יונים – למה צריך את זה?

מאחר שיונים אינן מטילות שתן, הן משחררות חומצה אורית דרך הצואה. החומצה הזו מאכלת אספלט ולכן היא פוגעת גם ברעפי שינגלס, שלמעשה עשויים מהחומר הזה. פגיעה בשינגלס גורמת לנזילות בגג, מצב שכמובן תרצו להימנע ממנו, אך זו לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להזמין שירותי ניקוי גג רעפים מצואת יונים ואף שירות של הרחקת יונים בזמן.

אם תסתכלו טוב על הלשלשת תוכלו לראות שהיא מורכבת מחומר לבן ונוזלי – זה החומצה האורית – ושאריות חומות שאינן נוזליות, ואלו הן למעשה זרעים שהיונים אכלו. אם הזרעים עדיין שלמים הם יכולים לנבוט אם יגיעו למרזב שיש בו הצטברות של עלים ונוזלים, והצמח שיגדל יחסום אותו לאורך הזמן. אם כל זה לא היה מספיק, בצואה של היונים יש חיידקים ופטריות שמהווים סכנה לכל המשפחה, והם עלולים לחדור לביתכם דרך תעלות האוורור, הארובה או עליית הגג.

 

איך מתבצע ניקוי גגות מלשלשת יונים?

לפני שאנחנו מתחילים עם ניקוי לשלשת יונים, אנו עוטים על עצמנו סרבל חד פעמי, כפפות, מסכה ומשקפי מגן שישמרו עלינו מפני מגע מסוכן עם החיידקים שמצויים בלשלשת היונים. לאחר מכן אנחנו שוטפים את הגג בלחץ מים חלש על מנת שלא לפגוע בו אם זה גג רעפים, וזה אמור לעזור להיפטר מרוב הלכלוך. אם זה גג בטון אין בעיה להשתמש בלחץ מים גבוה שיסייע להיפטר מהלכלוך בקלות רבה יותר.

סביר מאוד להניח שבעיית היונים היא מתמשכת ולכן תהיה לשלשת ישנה שתישאר תקועה, ואותה אנחנו מסירים עם מכונה ייעודית לביצוע ניקוי גג מלשלשת יונים או על ידי שטיפה ידנית – בהתאם לרמת הלכלוך. לאחר מכן אנחנו מחטאים את הגג ובעיקר את הפתחים שמובילים ממנו לתוך הבית, ואם מצאנו סימנים ליונים מקננות, נבצע גם הדברה כדי למנוע חדירה לבית של פרעושים וכיני יונים. בסוף התהליך הגג יהיה נקי כמו חדש, ואם תהיו מעוניינים נוכל ליישם פתרונות הרחקה לגג שיסייעו למנוע את האפשרות שהבעיה הזו תחזור על עצמה בשנית.

 

ניקוי גג רעפים מצואת יונים – לפני ואחרי

ניקוי גג רעפים מצואת יונים

 

ניקוי גגות רעפים מלשלשת יונים – גם פאנלים סולריים

דווקא בתקופת החורף – מתי שאתם הכי צריכים את הפאנל הסולרי שלכם – יונים נוטות להתמקם דווקא בסביבתו ואף עליו. הסיבה לכך היא שהפאנלים האלה מספקים ליונים מקום מחסה חמים שבו הן מוגנות מפני רוח וגשם, וזה למעשה מקום מושלם להקים בו קן ולגדל בו גוזלים בבטחה. בסופו של דבר האזור כולו נהיה מלוכלך והיונים עלולות לפגוע בחיווט של הפאנל הסולרי. הן אף עומדות על הפאנל עצמו ומלכלכות אותו בלשלשת, מה שפוגע ביעילותו לאורך הזמן. אנחנו מנקים לכם גם את הפאנלים הסולריים בשיטות עדינות, ומחזירים להם את יעילותם שאבדה עקב הצטברות הלשלשת עליהם.

 

ניקוי גג מצואת יונים מחיר מומלץ

אנחנו גובים את המחירים הזולים ביותר שיש לניקוי גגות עם לשלשת, כשהעלות של השירות שלנו מתחילה ב-150 ₪, זאת במידה ומצוותים את הניקוי להרחקת יונים מגגות. בכל מקרה אחר שבו מתבצע ניקוי בלבד, הכולל חיטוי והדברה, תשלמו החל מ-300 ₪, בהתאם לסוג הגג, גודלו, רמת הלכלוך שקיימת עליו ומידת הנגישות אליו.

 

קבלו על ניקוי גג רעפים מחיר משתלם כבר עכשיו!

כדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת שתסייע לכם להשוות מחירים בין נותני השירות השונים, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון ולקבל כבר עכשיו את הצעת המחיר שלנו. תארו לנו את מצב הגג או שלחו לנו תמונה כך שנדע בדיוק מה כמות העבודה הנדרשת, ותקבלו על המקום הצעת מחיר ניקוי גג זולה. אנחנו יכולים להבטיח לכם שהצעה משתלמת כמו שלנו לא תמצאו אצל אף אחד אחר, וזאת מבלי שתצטרכו להתפשר על איכות התוצאות – איתנו הגג שלכם יהיה מבריק כמו חדש.

 

ניקוי בגובה זה עבודה עבור מנקה גגות מקצועי

מעטים האנשים שמעדיפים לעלות לגג הרעפים בעצמם ולנקות אותו ללא שום עזרה של איש מקצוע, אך נזהיר אתכם אם אתם ביניהם – אל תנסו את זה בבית! ניקיון לגג הרעפים עלול להיות מסוכן מאוד אם מבצעים אותו ללא הציוד המקצועי הנדרש וללא הידע והניסיון שיכולים למנוע תאונות מצערות. מנקה גגות מקצועי ידע כיצד לגשת לעבודה הזו מבלי לסכן את עצמו, וגם יוכל לספק לכם תוצאות טובות יותר מאלו שאי פעם תוכלו להגיע אליהן לבד. את תיקחו את הסיכון הזה – יש מי שיעשה זאת עבורכם במחיר שהרבה יותר שווה לכם לשלם.

 

שאלות ותשובות

icon

לא, אנחנו מנקים את הגג שלכם באופן מוחלט מכל לכלוך שיש עליו, מכיוון שחלקו עלול למשוך יונים שיחפשו חומרים לקינון.

icon

השקיעו באמצעי הרחקה כמו פס הלם חשמלי, שהוכיח את עצמו אינספור פעמים כפתרון האולטימטיבי נגד ציפורים על גגות רעפים.

icon

כן, ולכן לא מומלץ לעשות זאת לבד. אנחנו משתמשים בציוד מקצועי שמאפשר לנו להשלים את העבודה בבטחה.

icon

אנחנו מפנים את הקן לפני שאנחנו מנקים את הגג, ולאחר מכן דואגים גם להדביר את האזור כדי לחסל את כיני היונים שהיו בקן.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664