רשת יונים לבניין

הרחקת יונים מבניין – מספקים הגנה מקסימלית במחיר מינימלי

מתי משתמשים בדוקרנים, פס הלם חשמלי, רשת גמישה או רשת פלדה להרחקת יונים בבניינים, על אילו פתרונות ממליצים מרחיקי יונים מקצועיים וכמה עולה הרחקת יונים מבניין? כל התשובות נמצאות כאן.

במקום לחיות על עצים כמו שאר הציפורים בטבע, בעיר היונים בוחרות פעמים רבות להתמקם על בניינים, ולא חסר להן מקומות נוחים ומוגנים להקים בהם קן על כל בניין סטנדרטי. הרחקת יונים מבניין אולי נראית לכם כמו משימה בלתי אפשרית, אך לא כשמדובר בנו – חברת סטופ יונים. ברשותנו ניסיון של למעלה מ-10 שנים בהרחקת יונים מכל סוג של בניין, מגורים או מסחרי, ואנחנו מתגאים במחירים הזולים שלנו ובפתרונות שאנחנו מספקים ללקוחותינו, שעובדים ב-200%. השאירו פרטים כאן באתר או הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ותגלו כמה אפשר לחסוך כשמזמינים אותנו להרחיק יונים.

 

✔️ הזמינו רשת יונים לבניין מגורים או משרדים
✔️מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ אפשרות לעבודה בגובה בעזרת סולם או סנפלינג

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ אחריות על כל עבודה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים מבניין

הרחקת יונים מהבניין עם דוקרנים – מתי כדאי?

בדוקרנים משתמשים להרחקת יונים מזה שנים רבות ועם מידה מסוימת של הצלחה. הטריק הוא לדעת איפה הפתרון הזה יהיה יעיל ואיפה לא, וזה מה שמבדיל בין מרחיק יונים מומלץ לבין חובבן. הדוקרנים לא יעבדו באזורים רחבים מדי, וכל חלק מישורי וחשוף של המבנה שלא יהיו עליו דוקרנים למעשה עדיין יהווה מקום נחיתה פוטנציאלי ליונים.

עדיף להציב דוקרנים על אדני חלונות צרים, על שולי המרפסות או על שלטים שתלויים על הבניין. כל מקום אחר יצריך פתרון שונה ויעיל יותר. חשוב לציין שיש הבדל עצום בין דוקרני הפלסטיק והנירוסטה, גם במחיר וגם באיכות, ואנחנו מעדיפים תמיד לעבוד עם דוקרני המתכת. מניסיוננו, היונים לא נרתעות כלל מדוקרני הפלסטיק לאורך הזמן, והן פשוט לא נחשבות לפתרון יעיל לטווח הארוך.

 

 

לפתרון אסתטי לבניין – בחרו פס הלם חשמלי

היונים מלכלות את חזית הבניין ואתם ככל הנראה מעוניינים לטפל בזה, אך יתכן כי דוקרנים יהיו גם כן תוספת שמכערת את המבנה, ואם תעדיפו פתרון אסתטי יותר, העדיפו לבחור בפס הלם חשמלי. גם הפס הזה מתאים לאזורים צרים, אולם הוא משתמש בחשמל כדי לתת הלם קטן ליונה שנוחתת עליו. היונה אינה נפגעת בשום צורה וההלם רק מרתיע אותה וגורם לה להבין לאורך הזמן שלא כדאי לה לנחות באזור הפס.

אמנם מדובר בפתרון יקר יותר, אך הוא יעיל מאוד. חשוב עם זאת לוודא שאתם מזמינים מרחיק יונים מקצועי שיודע כיצד להתקין את הפס בצורה בטוחה, שכן אם מתקינים אותו לא נכון הוא עלול להוות סכנת שריפה.

 

רשת נגד יונים לבניין – מתי זה יעיל?

שלא כמו הפתרונות האחרים שמרתיעים את היונים מלנחות באזורים ספציפיים, הרשת היא פתרון הרחקה שמונע כל אפשרות של נחיתה באזור מסוים בבניין. לרוב זה יהיה מסתור הכביסה, אך למעשה כל נישה שקיימת בבניין יכולה להיחסם בעזרת רשת נגד יונים לבניין.

גם כאן חשוב שתזמינו מרחיק יונים מנוסה, מכיוון שהבחירה ברשת היא מהותית לרמת ההצלחה שלה לאורך זמן. מדובר למעשה בפתרון שמבטיח לכם הגנה מלאה מהיונים, ועליו אנחנו גם נותנים לכם אחריות נרחבת, כך שאנחנו בעצמנו מתחייבים להצלחה מלאה.

 

רשת בפיר בניין

רשת נגד יונים בפיר בניין

 

רשת צפופה לבניין 8 קומות

רשת יונים לבניין 8 קומות

איזו רשת יונים לבניין היא המומלצת ביותר?

הימנעו מרשתות הפלסטיק הזולות והעדיפו שיתקינו לכם רשת שקופה או מפוליאתילן. רשת פלסטיק – שלמעשה כל אחד יכול לרכוש ולהשתמש בה – נוטה להתפורר תחת אור השמש, ועקב כך יונים יכולות לקרוע אותה ולהיתקע בה. אפשרות שכזו לא קיימת ברשתות האחרות והחזקות יותר. במקרים מסוימים ייעשה שימוש גם ברשת פלדה, אך זאת לחסימת שטחים קטנים, כמו למשל פתחי אוורור.

אם אתם חוששים מפני המחיר, דעו לכם כי רשת יונים לבניין זה פתרון זול מאוד שלא צריך לחשוש מהעלות שלו. ביחס לרשת הפלסטיק, מדובר בהבדל מזערי במחיר, לכן תמיד כדאי להזמין התקנת רשת איכותית נגד יונים שתעשה את העבודה כמו שצריך ושמגיעה עם אחריות.

 

התקנת רשתות יונים לבניינים גבוהים באמצעות גלישת סנפלינג

רשתות יונים לבניין

 

רשת נגד יונים למגדל של 18 קומות 4 צדדים

רשת יונים למגדל 18 קומות 4 צדדים

 

רשת לבניין 4 קומות למניעת נחיתת וכניסת היונים

רשת יונים לבניין 4 קומות

 

האם רשת נגד יונים לבניין מתאימה לגג?

אם הגג שבבניין שלכם משמש את האנשים ששוהים או עובדים בו, חשוב שתרחיקו את היונים גם ממנו. אפשר להשתמש באמצעים אלקטרוניים להרחקת יונים מגגות, אך דרך אחרת לטפל ביונים היא בעזרת רשת, שתחפה על הגג ולא תאפשר ליונים לנחות עליו.

זה מומלץ במיוחד אם יש הרבה פתחי אוורור בגג שדרכם יכולות לחדור יונים לאזורים לא רצויים ולהקים שם קנים. אם אתם מחפשים פתרונות נוספים לגג שלכם, צרו איתנו קשר ונוכל להמליץ לכם כל הדרכים היעילות להרחקת יונים מהגג.

 

סרטון התקנת רשת יונים לבניין מגורים בבאר שבע

כמה עולה הרחקת יונים מבניינים?

אצלנו תמצאו את המחירים הזולים ביותר להרחקות יונים, כשברשותנו כל השיטות להרחקת יונים – מהזולות והפשוטות ועד ליקרות והאיכותיות – ובמקרים רבים אתם תהיו אלו שתבחרו מה יהיה פתרון ההרחקה שנדרש לכם. כך למעשה שירותי ההרחקה שלנו גמישים מאוד במחיריהם, ואם אתם מעוניינים להרחיק את היונים מהבניין בזול, זה בהחלט אפשרי איתנו. לפניכם הפתרונות שאנחנו מציעים לטיפול ביונים בבניין, יחד עם טווחי המחירים של כל אחד מהם:

שיטות הרחקת יונים מבניינים כמה זה עולה?
כמה עולה להרחיק יונים מבניין עם דוקרנים?

הבחירה היא בין דוקרני פלסטיק לבין דוקרני נירוסטה, כשדוקרני המתכת איכותיים ויעילים הרבה יותר.

120 – 40 ₪ למטר אורך
מה מחיר התקנת פס הלם חשמלי נגד יונים בבניין?

צריך לחבר את הפס לחשמל – הפס מגיע עם ספק כוח.

200 – 110 ₪ למטר אורך
מה עלות הרחקה ליונים מבניין עם רשת?

הבחירה היא בין רשת פוליאתילן לרשת שקופה, ושתיהן יעילות באותה מידה. במקרים מסוימים ייעשה שימוש ברשת פלדה.

140 – 50 ₪ למ"ר

 

רשת לבניין 4 צדדים

רשת לבניין נגד יונים

 

רשת יונים לבניין ישן

 

רשת בניין שקופה

 

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664