הרחקת יונים בקריות

הרחקת יונים בקריות – 15 שנות הצלחה

יונים הן מטרד של ממש. בנוסף, הן אף פעם לא נעלמות מעצמן סתם כך – אם יונים מלכלכות את מרפסת השמש שלכם, משאירות כתמי לשלשת דוחים על הבגדים שתלויים במסתור הכביסה או נמצאות בעוד מקומות שהן לא אמורות להיות בהם, נדרשת פעולה. סטופ יונים מבצעת הרחקת יונים בקריות באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד כבר 15 שנים, במגוון רחב של שיטות ובהתאמה מלאה לכל מקום ולכל צורך. בנוסף אנחנו מתחייבים למחירים נוחים ול-5 שנות אחריות – כדי שתוכלו לישון בשקט באמת.

 

✔️ הרחקת יונים בקריות לצמיתות בשיטות יעילות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בקריות ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בקריות

השיטות השונות של הרחקת יונים בקריות

הרחקת יונים לצמיתות בקריות אפשרית באמצעות מספר שיטות, כשהאפקטיביות ביותר הן התקנת רשת ודוקרנים. שיטות נוספות הן חוט רטט, קפיצים ופס הלם. רשת שמותקנת באופן מקצועי חוסמת לחלוטין את הגישה של היונים אל אותו מקום שרוצים לשמור עליו נקי. הדוקרנים מונעים מהיונים לעמוד במקומות שבהם הן אוהבות לנחות ולנוח – ובכך גורמות להן להתעופף למקומות אחרים, הרחק מכם. ישנם סוגים שונים של דוקרנים – למשל בצורת האות W או בצורת האות N – ונדרשת בקיאות מקצועית כדי לבחור את הסוג הנכון. חוט רטט, קפיצים ופס הלם פועלים בשיטה דומה לדוקרנים.

השיקול המרכזי בבחירה בין רשת נגד יונים לבין דוקרנים הוא המקום שבו נדרש פתרון. כך למשל במרפסת שמש אין טעם כמובן להתקין רשת שתפגע באסתטיות של המרחב ותחסום את הנוף, ולעומת זאת במסתור כביסה דוקרנים אינם יעילים ואילו רשת כן. בכל מקרה מרחיק יונים בקריות עם ניסיון כפי שיש לנו יבחר תמיד את השיטה המתאימה ביותר ואת הפתרון הספציפי האופטימלי.

 

סוגי רשתות להרחקת יונים

אחת הדרכים הנפוצות ביותר של גירוש יונים בקריות היא כאמור רשת. הבחירה הראשונה היא בין רשתות פלסטיק פשוטות, זולות אבל פחות עמידות לבין רשתות פוליאתילן איכותיות שעמידות גם בפני קרינת UV וגם בפני אש. בחירה נוספת היא לגבי העובי של הרשת, כשהמינימום המומלץ הוא 0.7 מ"מ. כמו כן חשוב להקפיד על גודל חורים שמתאים לסוג הציפורים שאותן רוצים להרחיק, ועוד כדאי לדעת שישנן רשתות שקופות שמספקות אסתטיות מוצלחת במיוחד – רשתות מונופיל. רשתות נגד יונים מתאימות להרחקת יונים ממרפסת שמש, מסתורי כביסה, גגות, ארובות ופתחי אוורור.

 

התקנת רשת יונים במסתור כביסה בקריות

רשת יונים בקריות

 

התקנת רשת באופן מקצועי ובטוח בקריות

דגש חשוב נוסף לגבי סילוק יונים בקריות באמצעות רשת הוא התקנה מקצועית שלה, כך שהיא תעוגן היטב למבנה. בנוסף הרשת חייבת להיות מתוחה כדי שתוכל להוות מחסום בפני היונים. חברת סטופ יונים מבצעת התקנת רשת נגד יונים בקריות במיומנות גבוהה ובאחריות. כשההתקנה מתבצעת בגובה, נשתמש בסנפלינג, וכמובן שלא כדאי לנסות זאת בעצמכם.

 

הרחקת יונים מבניין שלם בקריות – איך עושים את זה?

כדי להגן על בניין רב קומות מפני יונים וכל הנזקים שהן מביאות איתן, חשוב לפנות אל חברת הרחקת יונים בקריות עם ניסיון רלוונטי. החברה שלנו מסייעת למי שמתמודד עם הבעיה הזו כבר יותר מ-15 שנים, והניסיון הרב שהצטבר אצלנו בא לידי ביטוי במציאת המענה המדויק ביותר לכל בניין בהתאם למאפיינים הספציפיים שלו.

הבסיס להרחקתן של היונים מהבניין הוא רשת שתיפרס לאורך כל מסתורי הכביסה. בדרך זו נשמרת גם האסתטיות של המבנה. מומלץ לבחור רשת יונים לבניין בקריות עמידה במיוחד, כלומר כזו שעשויה מפוליאתילן. רשת מסוג זה תמלא את ייעודה במשך שנים רבות, גם אם הבניין חשוף לרוחות עזות, ואין סכנת קריעה. ההתקנה תתבצע באמצעות סנפלינג, כך שגם בבניינים גבוהים במיוחד ניתן לסיים את העבודה בזמן קצר.

מקום נוסף שדרוש בו אמצעי הגנה מפני יונים הוא הגג. בפרט חשוב למנוע מהיונים לנצל פתחי אוורור כדי לחדור לאזורים שבהן הן עלולות לבנות קן. המומחים שלנו ימצאו את הפתרונות הנכונים גם עבור הרחקת יונים מגג רעפים, וביניהם רשת פלדה שמתאימה לחסימת שטח קטן יחסית.

 

באילו מקרים יש צורך להזמין לכידת יונים בקריות?

יש מצבים שבהם עוד לפני הרחקת היונים, נדרשת לכידה של יונה שחדרה לבית או לעסק ולא רוצה או לא מצליחה לצאת. במקרה כזה אתם זקוקים כמובן לשירות של לוכד יונים בקריות, ואנחנו עושים זאת באמצעות כלובים גדולים שלא פוגעים ביונה. בנוסף נשאיר בתוך הכלוב מים ומזון, וכמובן שנגיע אליכם לאחר שהציפור נכנסת לכלוב כדי לקחת אותה ולשחרר אותה הרחק מכם.

בנוסף נבצע גם הדברה ייעודית. מדביר יונים בקריות הוא למעשה שירות שכולל הדברה נגד קרציוני יונים וחרקים אחרים שעלולים להישאר במקום שבו הייתה יונה. לאחר מכן, במידת הצורך, נעזור לכם לחסום את הפתח שדרכו נכנסה אליכם היונה שלכדנו.

 

מה כולל פינוי קן יונים בקריות?

קן יונים הוא מצד אחד מקום שמתפתחים בו חיים ומצד שני מקום שמושך אליו מזיקים רבים ועלול להפיץ חיידקים ומחלות. סכנה נוספת היא התלקחות של שריפה בגלל שהקן מורכב מזרדים יבשים. סטופ יונים מפנה קינים מבתים, משרדים ומפעלים בזמינות גבוהה ותוך התנהלות אחראית.

כשיש בקן ביצים, ההחלטה היא כמובן שלכם אם לפנות את הקן או להמתין – אנחנו כמובן נמלא כל בקשה. אם כבר בקעו גוזלים, נעביר אותם לחוות גידול שתטפל בהם עד שיעמדו ברשות עצמם ויצאו לחיים מלאים. בכל מקרה פינוי קן יונים בקריות כולל גם ניקוי יסודי של האזור וחיטוי מלא. הסיבה לכך היא החשש מפני קרציוני יונים (סוג של כינים שמוצצות דם מהגוזלים, וכשאין גוזלים – מבני אדם) ומזיקים אחרים. לאחר השלמת הפינוי נספק לכם המלצות שיעזרו לכם למנוע מיונים נוספות להקים קן דווקא אצלכם.

 

פעולה מהירה, אפקטיבית והומנית – גירוש יונים בקריות ללא פגיעה

חשוב להדגיש כי הפתרונות השונים שלנו להרחקת יונים לא פוגעים ביונים וגם לא כוללים שימוש בכימיקלים בעייתיים – כך שניתן לומר שאנחנו מבצעים הרחקת יונים ירוקה בקריות. התחייבויות נוספות שלנו הן לעבודה יעילה שמושלמת תוך זמן קצר ככל האפשר, הגעה בדיוק במועד שנקבע, ייעוץ מקצועי וסבלני כולל הסברים ברורים לגבי האפשרויות השונות הרלוונטיות ועבורכם, מחירים נוחים, והכי חשוב – סילוק כל היונים, לצמיתות ובאחריות.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664