רשת יונים שקופה

רשת יונים שקופה כולל התקנה עם אחריות!

רשת נגד יונים שקופה היא פתרון אסתטי, הומני, ועמיד מאוד להרחקת יונים. באיזה מקרים כדאי להשתמש ברשת שכזו, מתי היא פחות מתאימה, מה היתרונות של רשת שקופה נגד יונים וכמה עולה ההתקנה? המשיכו לקרוא כדי לגלות את כל התשובות לשאלות אלה ועוד!

 

✔️ הזמינו רשת שקופה ליונים – פתרון אסתטי לטווח ארוך
✔️ מחיר הכי זול שתמצאו
✔️ אפשרות להתקין רשת לגג, מרפסת שירות, בניין ועוד
✔️ התקנת רשתות שקופות – עבודה בכל גובה
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

רשת יונים שקופה

מה זה רשת להרחקת יונים שקופה ומתי כדאי להשתמש בה?

קיימות מגוון דרכים לבצע הרחקת יונים מקצועית, ואחת היעילות שבהן היא רשת להרחקת יונים. אנו משתמשים במגוון סוגי רשתות שונים, אבל השימוש של כולן זהה: הרשת נמתחת מול האזור שעליו אתם רוצים להגן, שהוא בדרך כלל החלון של מרפסת שירות, וכך יוצרת מחסום שהיונים לא יכולות לעבור דרכו.

בנוסף למסתור כביסה, אפשר כמובן להשתמש ברשת עבור אזורים נוספים כמו גגות, פתחי אוורור, ומרפסות וחלונות בשאר חלקי הבית. כמובן, כדי לשמור על מראה אסתטי של המקום, מומלץ להשתמש ברשת השקופה.

 

 

רשת שכזו להרחקת יונים מתאימה לשימוש בכמה מקרים, שבהם פתרונות אחרים להרחקת יונים לא יהיו יעילים עבורכם. אם השטח שעליו אתם רוצים להגן הוא גדול, כמו הרצפה שמתחת לחבלי הכביסה שלכם, דוקרנים לדוגמה הם לא פתרון מוצלח כי תצטרכו כמות גדולה מאוד מהם – וסביר להניח שהיונים עדיין ימצאו דרך לבקר את הכביסה שלכם בדרך אחרת. רשת להרחקת יונים שקופה, לעומת זאת, תבטיח שהכביסה שלכם מוגנת מהיונים והפגעים שלהן.

 

רשת יונים שקופה בפיר של בניין

 

יתרונות וחסרונות של רשת שקופה ליונים מול רשת שחורה

בשוק יש כמה סוגים של רשתות להרחקת יונים, כל אחת עשויה מחומרים קצת שונים ובעלת מראה שונה, ולכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. מבין כל הסוגים, לרשת שקופה להרחקת יונים יש כמה יתרונות בולטים.

היתרון הכי גדול של רשת שקופה הוא מן הסתם הנראות. הרשת השקופה היא בעלת מראה אסתטי, בגלל שהיא עשויה מחוטי ניילון דקים, ולא תפריע לכם ליהנות מהנוף של החלון שלכם. בנוסף, הרשת הזו יכולה גם לכסות שטחים גדולים מאוד.

מצד שני, לרשת השקופה חסרון בולט והוא העמידות. בגלל שמדובר ברשת שמיועדת לדיג במקור, היא לא עמידה כמו רשתות אחרות, שמיוצרות מחומרים חזקים יותר ומחוטים עבים יותר, ויכולה להתבלות אם היא חשופה לשמש לאורך זמן רב.

הרשת הנוספת שמומלץ להשתמש בה היא רשת שחורה, שנחשבת לחזקה ועמידה יותר, ותפתור את בעיית היונים שלכם לאורך זמן רב. החיסרון הבולט של רשת זו הוא כמובן הנראות – קשה להתעלם מרשת שחורה.

אנו עושים שימוש במגוון סוגי רשתות, ומתאימים עבור כל לקוח באופן אישי את הפתרון המושלם, בהתחשב בגורמים החשובים כמו עמידות, מחיר, נראות וכדומה.

 

רשת שקופה מעל תריס גלילה

 

רשת יונים שקופה מחיר – במה הוא תלוי?

העלות של התקנת רשת להרחקת יונים מורכבת משני גורמים:

1. עלות הרשת שאתם בוחרים.

2. עלות ההתקנה שלה.

המחיר של כל רשת מתומחר לפי מ"ר, ולכן ככל שתצטרכו לכסות שטח גדול יותר, העלות תהיה גדולה יותר. בנוסף, אם מדובר בעבודה בגובה רב, תצטרכו לשלם קצת יותר מאחר ונדרש להשתמש במכשירים מכניים או בציוד סנפלינג כדי לבצע את העבודה.

המחיר של רשת יונים שקופה הוא זול באופן יחסי לעומת הרשתות האחרות, ונע בין 15 ש"ח ל-25 ש"ח למטר רבוע. לשם ההשוואה, השימוש ברשת שחורה יכול לעלות פי שלוש או ארבע יותר.

 

רשת שקופה נגד יונים

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664