פינוי קן יונים

פינוי קן יונים עם או בלי ביצים וגוזלים – תוך שעה אנחנו אצלכם

מה עושים כשמוצאים קן של יונה, האם מותר לפנות את הקן כשיש בו ביצים או גוזלים, איך מפנים את הקן, כמה עולה פינוי קן יונים ואיך אפשר לוודא שלא יוקם קן חדש בעתיד? כל התשובות נמצאות כאן.

קן יונים הוא סימן להרבה צרות. תצפו לראות סביבו הרבה לכלוך ולשלשת של יונים, הוא מושך אליו לא מעט סוגים שונים של מזיקים ואף מהווה סכנת שריפה בגלל הזרדים היבשים שמהם הוא עשוי. אך אתם לא חייבים לסבול מכל אלה, כי אפשר פשוט להזמין את חברת סטופ יונים שתסייע לכם עם פינוי קן יונים בלי שתצטרכו לחכות. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ונוכל להיות אצלכם תוך שעה אחת בלבד כדי לפנות את הקן שצץ בסביבתכם.

 

✔️ איך לפנות קן יונים עם או בלי גוזלים?
✔️ פינוי יונים עם גוזלים לטבע בצורה הומאנית
✔️ פנו אלינו! הזזת קן יונים מחלון, גג, ונטה ועוד

✔️ פינוי יונים + חיטוי + ניקוי צואת יונים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

פינוי קן יונים

מה עושים עם קן יונים?

מצאתם קן יונים? הדבר הראשון שעליכם לעשות זה לוודא האם יש בו פעילות. אם יש בקן ביצים או גוזלים, שקלו האם תעדיפו לחכות עד שיתעופפו מהקן לפני שתפנו אותו. שימו לב שקן שיש בו ביצים אולם לא נראה כי מגיעות אליו יונים לא מסמל על כך שהקן נטוש. יתכן שההורים יצאו למצוא מזון או שהם פשוט אפשרו לביצים להתקרר מעט.

אז מה לעשות עם קן יונים? מומלץ להזיז אותו אחרי שעונת הקינון מסתיימת, כשהיא יכולה להתרחש בכל עונה בשנה, אולם היא נמצאת בשיאה באביב ובסתיו. כדי להזיז את הקן עליכם להזמין מרחיק יונים מומלץ שיסייע לכם לעשות זאת בזהירות, וכן יוכל לפנות את היונים המקננות, ינקה את אזור הקן ויחטא וידביר אותו. נציין כי ניתן להזיז את הקן בכל עת, כך שאם אתם צריכים לפנות אותו בדחיפות, נוכל לעזור לכם בכך.

 

בתמונה – קן של יונים בוונטה (לפני ואחרי)

קן יונים בוונטה - לפני ואחרי

 

סרטון פינוי קן יונים עם גוזלים מגג רעפים 

מומלץ לפנות קן יונים על החלון כמה שיותר מהר

אם מצאתם קן של יונה על אדן החלון שלכם, מומלץ שתפנו אותו משם כמה שיותר מהר. לא רק שהיונים ישאירו לכלוך רב על אדן החלון שלכם, אלא שאחרי שיבקעו הגוזלים יתחילו להגיע גם כיני היונים. הכינים האלה לא אמורות להיות מטרד כל עוד הגוזלים בקן, אך ברגע שהם יתעופפו הן יחפשו מקור מזון אחר, ויעשו זאת בתוך הבית שלכם.

על אף שכיני היונים צריכות למצוץ דם של גוזלים של יונה בחלון כדי לשרוד, הן ינסו למצוץ גם את דמכם. זה לא יסייע להן להתפתח, אך זה בהחלט יציק לכם למשך מספר רב של שבועות, עד שכל הכינים ייעלמו לחלוטין. תוכלו להימנע מהצרה הזו אם רק תדאגו לפנות את הקן בזמן. אם תפנו אותו אחרי שכבר יש בו גוזלים, צריך יהיה להדביר את החלון והחדר כדי לחסל את כיני היונים שנותרו.

 

תמונה – קן של יונים עם ביצים לפני פינוי, ניקוי וחיטוי

הרחקת קן יונים מהחלון

 

פינוי קן יונים עם גוזלים – האם זה מותר?

אם הקן מהווה מטרד – בין אם בגלל רעש, לכלוך או מזיקים – אין שום דבר שיכול למנוע מכם להזמין מרחיק יונים מקצועי שיפנה אותו. אנחנו ממליצים לפנות את קן היונים בכל שלב שבו מצאתם אותו, ולא משנה אם הוא רק בתהליכי בנייה, עם ביצים, עם גוזלים או אפילו עם יונה שיושבת עליו באופן קבוע.

אם הזזת קן יונים עם גוזלים נראית לכם כמו מעשה לא הומאני, נרגיע אתכם ונספר לכם שאת הגוזלים אנחנו מפנים לטבע. הגוזלים יזכו לגדול ולהתפתח כראוי. בסופו של דבר הבחירה היא שלכם, אך דעו לכם שגם אם תרצו לפנות קן שיש בו גוזלים, אין בכך שום דבר פסול.

 

סרטון הרחקת קן יונים עם ביצים מתקרת גבס 

איך מתבצע פינוי גוזלים בפועל?

כשאנחנו ניגשים לקן עם גוזלים, אנחנו קודם כל מוודאים שהציפור האימא לא נמצאת בסביבה. סביר להניח שהיא כן תהיה שם, ולכן ננסה לאתר אותה כדי לזהות אותה. הסיבה לכך היא שלעיתים קרובות האימא תנסה לתקוף אותנו ובצדק, מכיוון שהיא מנסה להגן על גוזליה. אנחנו משתמשים ברעש חזק כדי להרחיק אותה, בזמן שאנחנו מעבירים את הגוזלים לארגז שישמש אותנו להעברתם לטבע. אם מצאנו ביצים בקן שעוד לא בקעו, ניקח גם אותן איתנו. לאחר מכן ננקה את אזור הקן, נעיף משם את כל הלכלוך, נדביר נגד מזיקים וקרציוני יונים, נחטא וניישם אמצעי הרחקה על מנת שהציפור לא תחזור לקנן שם.

 

האם מותר להזיז קן של יונה עם ביצים?

אין כל חוק שאוסר על הזזת קן היונים – בין אם יש בו ביצים ובין אם יש בו גוזלים. אם אתם מעוניינים לוודא שהביצים לא ייפגעו בשום צורה ושהגוזלים יוכלו לבקוע מהן ולחיות את חייהם, הזמינו אותנו להזזת הקן.

 

פינוי של קן עם ביצים ממסתור כביסה

 

פינוי יונים למקום בטוח – איך מזיזים קן של יונה?

אחרי שהגוזלים עוזבים את הקן הם עדיין יכולים לחזור אליו מספר פעמים, לכן יתכן שתרצו שלא להזיז את הקן שבוע נוסף לאחר שהוא התרוקן. כשנגיע לבצע את העבודה נעטה על עצמנו כפפות וציוד מגן שימנע מאיתנו מגע עם קרציוני יונים, חיידקים או טפילים שמצויים בסביבת הקן. כמעט שלא ניתן יהיה לראות חרקים קטנטנים בין כל הבלגן שבקן, אך תהיו בטוחים שהם שם.

את הקן וכל הלכלוך שבסביבתו אנחנו מפנים לשקיות אשפה ומשאירים את השטח נקי לחלוטין לא רק מהלכלוך שהביאה איתה היונה, אלא מכל לכלוך שקיים – אתם למעשה מקבלים על הדרך שירות ניקוי צואת יונים כולל. לאחר מכן אנחנו שוטפים את האזור, מחטאים אותו מדבירים אותו.

כמה עולה סילוק קן יונים עם גוזלים?

בדרך כלל מה שמשפיע על המחיר זה נוחות הגישה לקן ורמת הבלגן שצריך לפנות, כמו גם האפשרות שיהיו בקן גוזלים, מאחר שצריך יהיה להעביר אותם לטבע. כדי שתוכלו להבין מה הצעת המחיר שתקבלו מאיתנו, הכנו לכם טבלת מחירון עם מספר דוגמאות.

איפה יש קן יונים כמה עולה פינוי יונים
כמה עולה לפנות קן יונים בחלון?

מאחר שהגישה נוחה ואין צורך בניקוי שטח גדול, העלות תהיה זולה במיוחד.

300 – 250 ₪
מה מחיר של הרחקת יונים ממרפסת שמש כולל פינוי קן של יונים במרפסת?

לעיתים אנו נדרשים לפנות קן מעל גגון, מה שעשוי להעלות את המחיר.

500 – 250 ₪
מה עלות פינוי קן יונים מהגג?

אם הגישה לגג בעייתית ונדרשת עבודה בגובה עם סולם, נגבה על כך תוספת תשלום.

600 – 250 ₪
כמה עולה הרחקת קן יונים במסתור כביסה?

הפינוי כולל ניקוי, חיטוי והדברה – כולל ליחידת מזגן חיצונית במידה והקן היה בתוכה.

500 – 250 ₪
מה עלות פינוי יונים מוונטה?

לאחר פינוי הקן חובה להדביר את פתח האוורור כדי שלא יחדרו מזיקים לבית.

400 – 250 ₪
מה פינוי קן יונה במרתף?

פינוי הקן כולל לכידת יונה שמתעופפת במרתף.

500 – 250 ₪
כמה עולה לפנות קן יונה בחנות?

היונים מקננות לרוב על שלטי חנויות – אנו מפנים את הקן ולאחר מכן מנקים את השלט.

500 – 250 ₪

 

איך למנוע אפשרות שיוקם שוב קן יונים עם גוזלים במרפסת?

כדי לוודא שהבעיה לא תחזור על עצמה עליכם להשקיע בשיטות הרחקה נגד היונים שמגיעות למרפסת שלכם. יש ברשותנו שלל עזרים שמסייעים לנו להגיע לתוצאה המתבקשת, ביניהם דוקרנים איכותיים ורשתות, כשכיום קיימות אפילו רשתות שקופות שכמעט ובלתי נראות ומאפשרות לשמור על האסתטיקה של המרפסת. אחרי שניישם את שיטות ההרחקה האלה לא תצטרכו עוד לשבור את הראש על איך להזיז קן יונים ממרפסת שירות ומה לעשות איתו, כי הבעיה הזו לא תתרחש שוב לעולם, וזו הבטחה.

 

פינוי וניקוי קן יונים עם ביצים

 

פינוי קן יונים מחלון או מסתור כביסה לצמיתות – רק איתנו!

הדרך הטובה ביותר לוודא שלא יהיה קן יונים עם גוזלים בבית היא מניעה. מה שעליכם לעשות זה לוודא שלא יהיו פחים פתוחים בסביבת ביתכם או העסק שלכם, שם היונים מחפשות מזון. אנחנו נוכל לעזור לכם על ידי כך שנתקין אמצעים להרחקת יונים, כמו דוקרנים על אדני חלונות או רשת במסתור הכביסה.

חשוב לציין שאמצעי הרחקה ויזואליים, כמו למשל פריטים מנצנצים או מחזירי אור, לא יעזרו לכם להרחיק את היונים לאורך זמן. מספיק שיונה אחת תרגיש בנוח באזור שבו הצבתם את האלמנטים האלה כדי להבטיח לה אזור שלא יתקרבו אליו יונים אחרות. כמובן שיגיעו עוד, עד שיוקם באזור קן, ואז תצטרכו להתמודד שוב עם אותה הבעיה שלשמה קראתם לנו מלכתחילה. הדרך היחידה להרחיק את היונים לצמיתות היא על ידי התקנת אמצעי הרחקה מקצועיים שעמידים לאורך שנים.

 

הרחקת קן יונים ממסתור כביסה אחת ולתמיד

נמאס לכם להוריד את הכביסה התלויה ולגלות עליה לשלשת יונים? אם יש בסביבה קן חשוב לפנות אותו, אך קחו בחשבון שזהו רק פתרון נקודתי. לאחר פינוי הקן חשוב לטפל בבעיה אחת ולתמיד. הדרך היעילה ביותר להרחיק יונים ממסתור כביסה היא באמצעות התקנה של רשת להרחקת יונים. החורים הצפופים של הרשת לא מאפשרים ליונים לחדור למסתור הכביסה שלכם. מדובר בפתרון פשוט, אלגנטי וזול שעובד לטווח ארוך.

 

איך לפנות קן יונים במזגן ולמה חשוב שתעשו זאת בהקדם

אחד ממקומות המסתור החביבים על היונים להקמת קינים, זה המזגן. היונים בונות את הקן במזגן החיצוני או בצינור המזגן, מה שגורר הצטברות של לשלשת ולכלוכים שעלולים לקלקל את המזגן. ואם זה לא מספיק גרוע, החיידקים הרבים בסביבת הקן עוברים דרך המזגן היישר אל תוך הבית והריאות שלכם. במקרה כזה חשוב לפנות את הקן בהקדם, ולאחר מכן להתקין דוקרנים על המזגן שימנעו מהמטרד לחזור על עצמו בעתיד.

 

איך מזיזים קן של יונה והאם אפשר לעשות זאת באופן עצמאי?

אם תרצו לפנות קן של יונה בעצמכם, זה אפשרי אך לא בהכרח מומלץ. במידה ותחליטו להזמין איש מקצוע, הוא ישתמש בציוד איכותי כמו מכונת שטיפה בלחץ גבוה וחומרי הדברה, ולאחר מכן יתקין אמצעי מניעה כדי שהיונים לא ישובו.

אם בכל זאת תרצו לעשות זאת לבד, אלו הם השלבים לפינוי הקן:

1. הצטיידו באמצעי הגנה: עטו כפפות מגן ולבשו חולצה עם שרוולים ארוכים, כדי למנוע מגע עם חיידקים, בקטריות ומזיקים שונים.

2. פינוי הקן: פנו את הקן במהירות לתוך שקית אטומה, אותה יש להשליך מחוץ לבית.

3. ניקוי האזור: השתמשו בשכפטל כדי לנקות את חתיכות הצואה. נקו את הלשלשת עם סקוצ', סבון ומים.

4. חיטוי האזור: השתמשו באקונומיקה כדי לחסל את כיני וקרציוני היונים.

 

איך מפנים קן יונים עם ביצים

פינוי קן עם ביצי יונים או גוזלים זו פעולה מעט יותר מורכבת. בשלב הראשון יש לאסוף את הקן לתוך קופסה. לאחר מכן, ההמלצה היא להזיז את הקן למקום אחר, קרוב יחסית לאזור המקורי אך לא במקום שיהווה מטרד עבורכם. חשוב לבחור במקום גבוה ומוגן מטורפים, כמו גג הבניין או עץ גבוה. לאחר שהנחתם את הקן במקום החדש, התרחקו במהירות – היונה האם עלולה לתקוף.

 

פינוי קן של יונה עם ביצים מבוידעם

פינוי ביצי יונים מבוידעם

 

מה עושים אם יונה מטילה ביצים במרפסת

יונה הטילה ביצים אצלכם במרפסת? אפשרות אחת היא להמתין עד שהביצים יבקעו, ולאחר מכן עד שהגוזלים יעזבו את הקן. מדובר בתהליך שאורך חודש-חודשיים. אפשרות אחרת היא העברת הקן למקום אחר, אך בפועל זה עלול לגרום ליונה האם להפסיק לטפל בגוזלים. לכן, במקרה של קן עם ביצים או גוזלים עדיף לפנות לאיש מקצוע שיפנה את הקן באופן הומני. לאחר פינוי הקן, חשוב לנקוט באמצעי מניעה כגון רשת להרחקת יונים, התקנת דוקרנים או פסי הלם.

 

פינוי גוזלי יונים עם ביצים מהיום להיום – אנחנו כבר בדרך אליכם

לא משנה איזה יום היום, מה השעה או איפה אתם גרים – אל תחששו להרים אלינו טלפון ולהזמין אותנו לפינוי ביצים וגוזלים כולל ניקוי הקן. בין אם יש לכם גוזלים במרפסת שהוריהם עושים רעש ובלגן בסביבתה, ובין אם הגוזלים נמצאים מחוץ לחלון גבוה או אפילו בתוך המזגן החיצוני – אנחנו יכולים לפנות אותם מכל מקום ולעזור לכם גם להרחיק את הוריהם. נגיע אליכם תוך זמן קצר אם תזמינו אותנו כבר עכשיו – תוך פחות משעה!

 

שאלות ותשובות נפוצות

icon

היונים עלולות להעביר מחלות דרך הלשלשת שהן משאירות בסביבת הקן, והגוזלים מושכים לקן גם כיני יונים, שעלולים לעקוץ אתכם.

icon

הגוזלים יעזבו את הקן תוך חודש עד חודש וחצי, ולאורך כל הזמן הזה היונים הבוגרות יחזרו לקן כדי להאכיל את הצאצאים.

icon

הגוזלים לא יחזרו לקן אחרי שהתעופפו ממנו, אולם היונים שהקימו אותו עלולות לנסות להקים קן נוסף באותו אזור.

icon

השקיעו בפתרונות הרחקה כמו רשתות או דוקרנים, בהתאם למקום שבו היונה הקימה את הקן.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664