הרחקת יונים באשדוד

הרחקת יונים באשדוד במגוון שיטות בטוחות ויעילות

חברת סטופ יונים היא החברה מספר 1 בארץ לפתרונות להרחקת יונים. עם ביקוש גבוה ביותר ואחוזי הצלחה מרקיעי שחקים – אם יש לכם צורך בשירות הרחקת יונים לצמיתות באשדוד, אנחנו הפתרון עבורכם.

הימצאות יונים בסביבתכם יכולה לגרום לנזקים של ממש: קודם כל, הן מטרידות ומפריעות להתנהלות היומיומית, הן יוצרות רעש ולכלוך, ובנוסף לכך, מעבר ללכלוך שנגרם כתוצאה מהלשלשת שלהן, הלשלשת יכולה לגרום לנזקים בריאותיים – זאת מכיוון שיש בה חיידקים שיכולים לגרום לזיהום של ממש ולהשלכות בריאותיות. אין ספק, הימצאות של יונים היא עניין הכרחי שדורש טיפול, ורצוי להיעזר בשירותיה המקצועיים של חברת הרחקת יונים באשדוד.

קיימות שיטות רבות לצורך הרחקת יונים. חשוב להשתמש בשיטות ההרחקה בצורה כזו שלא ייגרמו נזקים בלתי הפיכים לסביבה, לבריאות שלכם, וליונים עצמן. לכן, החברה שלנו שמה דגש על הרחקת יונים ירוקה באשדוד. מרחיק מטעמנו יידע להתאים עבורכם את השיטה הנכונה ביותר, שתעזור לכם להתמודד עם בעיית היונים שהתעוררה בסביבתכם.

 

✔️ הרחקת יונים באשדוד לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים באשדוד ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים באשדוד

פינוי קן יונים באשדוד – איך עושים זאת?

1. הצעד הראשון שיש לעשות ברגע שמצאתם קן יונים בסביבתכם, הוא לבדוק האם הוא ריק ונטוש, או שיש בו גוזלים או ביצים. יש לשים לב שגם הימצאות של ביצים בלבד יכולה לסמן שהקן פעיל, ויכול להיות שהיונים עוד יחזרו אליו בהמשך.

2. הצעד השני שיש לבצע הוא להזיז את הקן – אך זו פעולה שיכולה להתבצע רק על ידי מרחיק יונים באשדוד שיוכל לפנות את הקן ואת היונים שבו, וגם ידאג לחיטוי והדברה של האזור שבו היה מונח הקן.

3. מרחיק היונים ייקח את הגוזלים לחוות גידול, כך שאין מקום לדאגה לשלומם של הגוזלים. בנוסף, המדביר מטעמנו ידאג גם לניקוי צואת יונים מפני חיידקים או טפילים מזיקים אחרים, וגם מפני לכלוך – כך שבסיום התהליך, לא יישאר זכר למטרד וללכלוך שייצר קן היונים.

פינוי קן לצמיתות ייעשה רק על ידי התקנה של אמצעי הרחקה מקצועיים ועמידים לאורך זמן. עלויות פינוי הקן משתנות בהתאם לסוג המקום שבו נמצא הקן, בגלל שיש מקומות מסוימים שדורשים עבודה קשה ומסובכת יותר, ולכן הם עלולים לייקר קצת את המחיר, שבאופן כללי סובב סביב 250-500 שקלים.

 

התקנה רשת במרפסת של בית פרטי באשדוד

התקנת רשת נגד יונים באשדוד

 

התקנת רשת נגד יונים באשדוד – מה מומלץ?

כיום, אנו מציעים לכם מגוון סוגי רשתות שמטרתן הרחקת יונים באשדוד:

√ רשת פוליאתילן נגד יונים – רשת שמיועדת באופן בלעדי למסתורי כביסה והרחקת היונים משם, היא עמידה מפני נזקים שונים, זולה ומוכחת כיעילה ביותר.

רשת יונים שקופה – הרשת עשויה מחוטי ניילון דקים כמעט בלתי נראים. היא אסתטית מאוד, אך לא עמידה ביחס לרשתות האחרות ולכן מעט פחות מומלצת.

√ רשת ברזל צפופה – רשת שמונעת בצורה טובה מאוד חדירה של יונים לשטח החסום, אך היא מתלכלכת בקלות מלשלשת ולכלוכים אחרים, ולכן היא פחות מומלצת.

√ רשת מגולוונת נגד יונים – הרשת העמידה והחזקה ביותר, שעשויה משתי וערב של חוטי ברזל שמחוברים על ידי הלחמה.

פתרון התקנת רשת הוא הפתרון המומלץ ביותר עבור סילוק יונים באשדוד, בעיקר כאשר מדובר במסתורי כביסה. מדובר בפתרון אסתטי, בעל עמידות גבוהה, ובנוסף לכך הוא הומני ומתחשב בסביבה וביונים עצמן. הרשתות שעליהן ימליץ לכם מדביר יונים באשדוד הן בעיקר רשת הפוליאתילן הרשת המגולוונת, זאת תוך שקלול של עמידות, תחזוקה, יעילות וכמובן גם תמורה טובה למחיר. המחיר נמדד לפי גודל הרשת במ"ר (החל מ-15 שקלים למ"ר עבור רשת פלסטיק ועד 60 שקלים למ"ר עבור רשת מגולוונת), ובנוסף תיתכן עלייה במחיר בהתאם לאופן התקנתה (שימוש בציוד סנפלינג, שימוש במנוף הרמה…).

 

רשת יונים למסתור כביסה באשדוד

רשת יונים באשדוד

 

רשת יונים לבניין באשדוד – האם זה יעיל?

רשת היא פתרון מצוין לבעיה של הימצאות יונים בקרבת בניינים, מהסיבה הפשוטה שהרשת מונעת מהיונים את האפשרות לנחות על הבניין. עבור כל בניין, יש לזהות את האזורים שיש לחסום, בגלל שסביר ביותר שבאזורים אלה יונים ירצו לנחות.

התקנת הרשת היא תהליך מסודר מאוד, כאשר תחילה נבקש מכם את פרטי המיקום שבו תרצו להתקין את הרשת, ולאחר שנבחר עבורכם את הרשת המתאימה ביותר, לוכד יונים באשדוד יקדח חורים בקירות, יתלה את הרשת, ולבסוף יהדק וימתח אותה כך שתהיה הכי יציבה שאפשר.

מקומות נפוצים בבניין מהם תצטרכו לגרש את היונים:

√ הרחקת יונים ממחסנים

√ ממרזבים

√ מגגות רעפים

√ ממרפסות שמש

√ מפאנלים סולאריים.

 

התקנת דוקרנים להרחקת יונים – פתרון זול ופשוט

שיטה נוספת שבה אנחנו משתמשים היא התקנת דוקרנים. לא מדובר בפתרון חדשני להרחקת יונים שמחזיק לאורך שנים, אלא בפתרון שקיים כבר שנים רבות ומוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. פתרון התקנת הדוקרנים הוא פתרון יעיל, שמונע מהיונים את האפשרות לנחיתה על משטחים. אנחנו נוכל להתקין עבורכם דוקרנים להרחקת יונים בצורה מקצועית ועמידה לאורך שנים, ועם מחירים משתלמים וזולים, שמספקים את התמורה הנדרשת עבורכם.

דוקרנים מפלסטיק ומנירוסטה הם שני הסוגים הרווחים של דוקרנים להרחקת יונים. חומר הפלסטיק הוא זול יותר מנירוסטה, ועל כן המחירים ייקבעו בהתאם, והאחריות גם היא משתנה בהתאם לסוג החומר.

למרות שהדוקרנים הם פתרון פשוט וזול יחסית, לא כדאי לכם להסתפק בהתקנה עצמית שלהם, ומומלץ מאוד להיעזר במתקינים מוסמכים מטעמנו. כך תהיו שקטים ובטוחים שעבודת ההתקנה נעשתה על הצד הטוב ביותר, עם אחריות בצידה.

פרמטרים להשוואה דוקרני פלסטיק דוקרני נירוסטה
המחיר שאנחנו מציעים להתקנה זולים יותר מכיוון שהפלסטיק הוא חומר זול יותר מנירוסטה יקרים יותר ביחס לדוקרני הפלסטיק
האחריות שאנחנו מספקים חמש שנות אחריות עשר שנות אחריות
יעילות הדוקרנים פחות עמידים וכתוצאה מכך גם פחות יעילים להרחקת יונים עמידים, עושים את העבודה ויעילים ביותר להרחקת יונים

 

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר: פס הלם חשמלי להרחקת יונים באשדוד

בעוד שאת הרשת והדוקרנים אפשר לראות, פס ההלם הוא מעין פתרון הרחקה בלתי נראה שלא מאפשר ליונים לנחות במקום שבו הוא מונח. הפס מעביר זרם חשמלי ליונה ברגע שהיא באה איתו במגע, והזרם הזה לא מזיק בשום צורה, אך אינו נעים לה.

הפתרון הזה מתאים במיוחד לאזורים כמו:

מבנים היסטוריים שבהם ישנה חשיבות לשמירה על האסתטיקה.

שלטי חוצות למניעת לשלשת יונים על השלטים.

גגות ומעקים, במיוחד במבנים עם חזית יוקרתית, למשל מזכוכית.

 

פס רטט נגד יונים – פתרון אסתטי ויעיל

פתרון נוסף שכמעט בלתי נראה הוא פס רטט, שהוא למעשה פס דק שנמתח לאורך המשטח שעליו נוטות היונים לנחות, והוא לא מאפשר להן לעשות זאת. הפס הזה לא דורש תחזוקה והוא אסתטי ונסתר יותר מפתרונות אחרים.

מומלץ להשתמש בו במקומות כמו:

מעקות ומרזבים שבהם יש צורך לשמור על אסתטיקה.

מבנים היסטוריים שבהם ישנה חשיבות לשמירה על הארכיטקטורה המקורית של המבנה.

אדני חלונות ומעקות מרפסות במבני מגורים או מסחר.

 

איך לתחזק את פתרונות ההרחקה ליונים?

היעילות של פתרון ההרחקה תלויה לא רק באיכות ההתקנה או החומרים שבהם משתמשים, אלא גם בתחזוקה שתספקו להם. כמו מכונה שצריך לשמן מפעם לפעם, עליכם לבדוק את אמצעי ההרחקה שהתקנו ולוודא שהם עדיין יכולים לבצע את תפקידם, ואם לא, מומלץ לטפל בהם או להזמין אותנו כדי לעשות זאת.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתחזק את אמצעי ההרחקה שלנו:

דוקרנים: בדקו אותם באופן קבוע והסירו מהם לכלוך או פסולת. יתכן שהיונים ינסו להביא אליהם חומרים לקינון, אך ספק שיצליחו להקים שם קן. אם הצליחו זה מעיד על התקנה רשלנית.

רשתות: בדקו שאין קרעים ושהרשת צמודה ומהודקת כמו שצריך למבנה. יתכן שיהיה לכלוך כמו נוצות, אך חשוב לוודא שלא נתקעה יונה ברשת, במיוחד אם זו רשת זולה מפלסטיק (איננו משתמשים ברשתות כאלה).

פס הלם: בדקו מפעם לפעם שהפס מקבל חשמל כמו שצריך. אם הפס מותקן על גג רעפים ויש לכם שם מכרסמים, הם עלולים לכרסם את הכבלים.

פס רטט: ודאו שהפס מתוח כמו שצריך, ואם לא, הזמינו אותנו מיד כדי שנוכל לטפל בו.

 

למה להזמין הרחקת יונים באשדוד דרכנו?

לסיום, אם תצטרכו אי פעם גירוש יונים באשדוד שיתבצע בצורה מקצועית, אדיבה, ועם אחריות – חברת סטופ יונים היא הפתרון בשבילכם! מזה 15 שנים שהחברה מספקת פתרונות הרחקה ברמה גבוהה ועם שימוש באמצעי הרחקה איכותיים ועמידים לאורך שנים.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664