הרחקת יונים ממפעל

הרחקת יונים ממפעל – לא נעצור עד שהבעיה תיפטר במלואה

אילו נזקים עלולות לעשות יונים במפעלים, איך מבריחים אותן ומונעים מהן להגיע בשנית, מה עושים אם היונים מסרבות להתפנות, איך בוחרים את שיטת ההרחקה היעילה ביותר וכמה עולה הרחקת יונים ממפעל? כל התשובות מחכות לכם כאן.

לא קל להיפטר מיונים באופן עצמאי, במיוחד כשמדובר במפעל גדול. שתי יונים מספיקות כדי להתרבות וליצור בעיה גדולה, כשהן יקימו קן, יטילו ביצים, ילכלכו וייצרו הרבה בלגן, כולל פגיעה אפשרית במוצר שמיוצר במפעל. כדי לטפל ביונים האלה ולהרחיק אותן עליכם להזמין מרחיק יונים מומלץ, ואנחנו חברת סטופ יונים נשמח לספק לכם שירותי הרחקת יונים ממפעל במחיר זול. כדי לקבל הצעת מחיר אתם רק צריכים להרים אלינו טלפון, וכבר היום נוכל להגיע אליכם כדי להתחיל בסילוק היונים ובהרחקתן.

 

✔️ הרחקת יונים ממפעלים עם 100% הצלחה
✔️ אחריות ל-5 שנים על התקנת רשתות נגד יונים במפעל
✔️ מחיר משתלם שחבל לפספס
✔️ מגוון שיטות הרחקה יעילות
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים ממפעל

 

למה חשוב למצוא פתרון ליונים במפעל?

יונים נחשבות למזיק נפוץ מאוד במבנים מכל הסוגים, ומפעלים הם לא יוצאי דופן. הן עלולות לעשות נזקים שיעלו לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים, ואלו הן הבעיות העיקריות שהן יוצרות במפעל שלכם:

√ היונים והלשלשת שלהן עלולים לפגוע ברושם שהמפעל שלכם יוצר ובמראה שלו – מפעל מלוכלך מלשלשת ושמתעופפות בו יונים משדר רושם רע.

√ הלכלוך שהיונים מביאות איתן עלול לחסום תעלות ומרזבים, מה שיפגע בתפקוד השוטף של המפעל ויצריך תחזוקה קבועה.

√ יונים עלולות לעשות נזק רב למערכות מיזוג ומכשירים מכאניים אחרים שמצויים במפעל שלכם.

√ לשלשת היונים עלולה להיות מסוכנת משלל סיבות, כשהיא מקור למחלות ומובילה גם לסכנות החלקה במפעל.

כשתתקשרו אלינו, ספרו לנו באיזו בעיה נתקלתם בעקבות הגעתן של היונים, ואנחנו נדאג לפתרון היעיל ביותר עבורכם.

 

התקנת רשת נגד יונים במפעל אריזה

רשת נגד יונים במפעל

 

איך להבריח יונים ממפעל ולמנוע את הופעתן?

יונים מחפשות מקום שבו יוכלו לקנן בנוחות, ואזורים גבוהים מושלמים עבורן לשם כך. סביר להניח שבמפעל שלכם לא חסרים מקומות אטרקטיביים שכאלה ליונים ואף מקורות מזון שמושכים אותן. כדי למנוע את הופעתן עליכם לדאוג לדברים הבאים:

1. מניעת גישה למזון: הדבר הראשון שעליכם לעשות זה למנוע את הגישה שיש ליונים למקורות מזון שיכולים להיות מזמינים עבורן. שמרו על המפעל נקי ואל תשאירו מצרכי מזון חשופים.

2. יישום פתרונות הרחקה: רשתות, דוקרנים, חוטי רטט ועוד – מטרתם של כל אלה היא למנוע את היכולת של היונים לנחות באזורים שאינכם מעוניינים שהן יגיעו אליהם.

3. תיקונים ושיפוץ: אם יש חורים בגג או בקירות של המפעל שלכם ועוד לא אטמתם או חסמתם אותם, יתכן שהיונים יחדרו דרכם. אטמו את הפתחים האלה כדי לצמצם את הדרכים שבהן יונים יכולות לחדור למפעל.

 

רשת נגד יונים לחזית של מפעל

רשת נגד יונים לחזית של מפעל

 

סוף לבעיית היונים – התקנת דוקרנים נגד יונים במפעל

דוקרנים נגד יונים זו שיטה פשוטה עם יעילות מוכחת. התקנת הדוקרנים מונעת מהיונים את האפשרות לקונן באותו האזור. במפעלים אפשר להתקין דוקרנים על משטחים שונים, כולל גגות ומעקות המפעל.

יש דוקרנים מפלסטיק, ודוקרנים מנירוסטה. דוקרני פלסטיק זולים יותר, אך יעילותם מוגבלת. ההמלצה הגורפת היא להתקין דוקרנים מנירוסטה, שנשמרים גם בחשיפה לטמפרטורות גבוהות.

 

ראש בראש: פס חשמלי או דוקרנים נגד יונים בגג של מפעל

כדי להרחיק יונים מגג המפעל, כדאי לבחור באחת משתי השיטות הבאות:

1. דוקרנים: היתרונות ברורים של דוקרנים ברורה – התקנה פשוטה, יעילות לטווח ארוך ומחיר זול. החיסרון העיקרי של דוקרנים הוא שלא בכל משטח אפשר להתקין אותם.

2. פס חשמלי: אחד מהפתרונות החדישים ביותר בתחום הרחקת היונים הוא פס חשמלי. הפס משחרר זרם חשמלי קטן אחת לכמה שניות. היונים שחוטפות את הזרם לומדות לא לחזור לאזור. היתרון העיקרי של פס חשמלי טמון ביכולתו להרחיק לא רק יונים, אלא ציפורים מכל הסוגים, כולל מיינות ועורבים.

 

התקנת רשת יונים בתקרה של מפעל

 

מה עושים עם יונים במפעל שלא מסתלקות?

לעיתים יהיה קשה מאוד לסלק את היונים שכבר הגיעו למפעל, ולפעמים גם לא ניתן יהיה ליישם שיטות הרחקת יונים בכל אזור ומשטח בו. לעיתים נדרשת לכידה ולפעמים היא אף תהיה הצעד הראשון – עוד לפני יישום פתרונות ההרחקה. כשכמות היונים היא גדולה מאוד, הלכידה יכולה לצמצם את מספרן כך שניתן יהיה להתקין את פתרונות ההרחקה האחרים באופן מיטבי ועם יעילות מקסימלית.

כדי שהמלכודת תהיה יעילה צריך לבחור את האחת הנכונה, ליצור תוכנית לכידה (כולל מה לעשות עם היונה שנלכדה או עם פגרי יונים שנמצאו) וכן להחליט כיצד למנוע את הגעת היונים בשנית לאחר הלכידה. טיפול ביונים במפעל בדרך שכזו יכול לקחת הרבה זמן ומאמצים והוא דורש מספר ביקורים. אנחנו דואגים לפנות את היונים שנלכדו כך שלא יחזרו לעולם למפעל, אולם יונים אחרות תמיד יוכלו להגיע, ולכן נדרשת גם הרתעה ומניעה בעזרת פתרונות ההרחקה שלנו.

 

סרטון הרחקת יונים ממפעל גדול באמצעות התקנת רשת 

איך להרחיק יונים ממפעל לצמיתות?

אחרי שטיפלנו בבעיית היונים הקיימת, אנחנו יכולים להתחיל במניעתה על ידי הרתעה והרחקה. ברשותנו שלל מוצרים וכלים שעוזרים לנו לעשות זאת, ביניהם רשת נגד יונים, מסרקים, פסי הלם חשמליים, דוקרנים, סלילים קפיציים וחוטי רטט. אנחנו בוחרים אמצעי סילוק יונים ממפעלים על פי המשטח עצמו שעליו אנחנו עובדים וכמות היונים שמגיעה אליו:

איפה יש יונים במפעל? איך מרחיקים יונים מהמשטח?
יונים על גג מפעל

הנגיעות היא לרוב ברמה בינונית – היונים בדרך כלל לא מקננות שם.

פס הלם חשמלי או דוקרנים.
יונים על מעקות צרים (פחות מ-15 ס"מ)

הנגיעות יכולה להיות גבוהה או בינונית, והיונים יכולות לקנן שם.

פס הלם חשמלי או דוקרנים.
יונים על מעקות רחבים (יותר מ-15 ס"מ)

בדרך כלל סובלים מנגיעות כבדה או בינונית, וניתן למצוא עליהם קנים.

רשת או דוקרנים.
יונים על צינורות

הנגיעות יכולה להיות קלה עד קשה.

חוט רטט או דוקרנים.
יונים על משטחים מישוריים

הנגיעות היא לרוב בינונית, והפתרון נבחר על פי גודל השטח שצריך לכסות בעזרתו.

דוקרנים, פס הלם חשמלי או רשת.
יונים על שלטים

עלולים לסבול מנגיעות כבדה או בינונית.

רשת, חוט רטט או דוקרנים.
יונים בתוך פתחים

הנגיעות יכולה להיות קלה, בינונית או קשה, אולם הפתרון הוא תמיד אותו פתרון – מניעת האפשרות שהיונים יחדרו לפתח.

רשת או מסרק.

 

מניעת כניסת יונים למפעל

 

איך לנקות קקי של יונים במפעל באופן מקצועי?

צואת יונים במפעל היא מפגע תברואתי של ממש:

√ לשלשת היונים חושפת אתכם ל-60 סוגים של מחלות.

√ בנוסף לכל הצרות, צואת היונים חומצית מאוד – עד כי קילופים בצבע והתפתחות חלודה.

√ ניקוי הלשלשת עלול להיות מאתגר בידיים לא מקצועיות, ולכן עדיף שתפנו אלינו. לרשותנו עומדים חומרי ניקוי חזקים שלא נמכרים לקהל הרחב.

√ אם רצפת המפעל עשויה מבטון, נדרשת התייחסות מיוחדת. לשלשת היונים נספגת בעומק הבטון, וכדי לנקות אותו לחלוטין יש צורך במכונה מיוחדת שפועלת בלחץ מים גבוה ומסירה את הצואה באופן מלא.

 

כמה עולה הרחקת יונים ממפעל?

מאחר שניתן ליישם כמעט כל פתרון הרחקה ליונים, המחירים יכולים להשתנות מקצה לקצה – מעשרות ₪ למ"ר ועד למעלה ממאה. יחד עם זאת, מאותה סיבה אנחנו יכולים להציע לכם מחירים זולים לכל מ"ר, מאחר שככל שהשטח שבו אנחנו עובדים גדול יותר, אנחנו נותנים הצעת מחיר משתלמת יותר לשירות של הרחקת יונים מקצועית. טווח המחירים הכולל של כל פתרונות ההרחקה שלנו נע בין 50-170 ₪ למ"ר או מטר אורך, ואם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מדויקת, תוכלו להרים אלינו טלפון ונשמח לתת לכם אותה כבר במעמד השיחה – ללא התחייבות.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664