הרחקת יונים בבאר שבע

הרחקת יונים בבאר שבע – פתרונות אסתטיים ויעילים במחיר משתלם

למה כל כך הרבה מרחיקי יונים בוחרים להשתמש דווקא בדוקרנים, איפה רשתות יכולות לעזור להרחיק יונים, האם באמת צריך לרסס ולחטא אזור שפינו ממנו קן יונים עם גוזלים, למי צריך לקרוא לפינוי יונה תקועה או מתה וכמה זמן לוקח להתקין פתרונות הרחקת יונים בבאר שבע? את כל התשובות תמצאו כאן.

דבר אחד זה להרחיק יונים, ודבר אחר זה לעשות זאת מבלי לפגום במראה של המבנה שממנו מרחיקים את הציפורים האלה. רבים משערים שפתרונות ההרחקה הקיימים פוגעים במראה המבנה, אך כיום יש פתרונות רבים שכמעט ולא ניתן להבחין בהם ממרחק. אם זו הרחקת יונים בבאר שבע ממבנה גבוה על אחת כמה וכמה הפתרונות האלה יהיו כמעט בלתי נראים, ואנחנו בחברת סטופ יונים מבטיחים לכם הרחקה יעילה ואסתטית שלא מכערת את המבנה. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר לפתרון ההרחקה הנדרש לכם או האחד שאתם מעוניינים בו, ונוכל להיות אצלכם כבר היום להתקנתו.

 

✔️ הרחקת יונים בבאר שבע לצמיתות עם 100% הצלחה
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בבאר שבע ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בבאר שבע

הרחקת יונים בבאר שבע בחלון – למה דוקרנים?

אדני חלונות הם צרים, אך היונים עומדות עליהם בנוחות ויכולות אף להקים בהם קנים אם הן החליטו שזה מקום ראוי לכך. השיטה הזולה והיעילה ביותר של הרחקת יונים לצמיתות בבאר שבע באדני חלונות היא בעזרת הצבת דוקרנים, שמגיעים בתצורות שונות, כך שהם מתאימים לכל רוחב של אדן חלון שקיים.

כל עוד מתקינים את הדוקרנים כמו שצריך הם מונעים מהיונים את היכולת לנחות על אדן החלון. אך אם עושים זאת לא נכון והן אכן מצליחות לנחות, הדוקרנים למעשה יהוו מקום מושלם להקמת קן. הן בעצם יספקו ליונה מקום שירגיש לה בטוח ומוגן, ולכן חובה להיעזר במרחיק יונים מקצועי שידע כיצד ליישם את הפתרון הזה בדרך שלא תיכשל.

מחיר התקנת דוקרנים על אדן החלון: 120 – 40 ₪ למטר.

 

סרטון הרחקת יונים מבניין בבאר שבע באמצעות דוקרנים ורשת שקופה 

איפה מתקינים רשת יונים לבניין בבאר שבע?

הרשת היא פתרון שאפשר להשתמש בו כמעט בכל מקום. עם זאת, מאחר שהתקנת הרשת יקרה ביחס לפתרונות ההרחקה האחרים, אנחנו נעדיף לצמצם את השימוש ברשתות כדי לחסוך לכם כמה שיותר במחיר. אז איפה נבחר נשתמש ברשתות? במסתורי כביסה, מרפסות ולעיתים רחוקות מול חלונות. התקנת רשת נגד יונים מספקת לכם הגנה מפני חדירת יונים לכל האזור המרושת, ואתם מקבלים מאיתנו אחריות למשך עד 10 שנים.

התקנת רשת נגד יונים בבאר שבע תיעשה בעזרת רשת פוליאתילן, ואם היא שקופה היא תהיה עשויה מניילון (מונופיל). שתי הרשתות יעילות ומחזיקות מעמד היטב למשך שנים, ובמקרה הנדיר שבו הן נקרעות, אנחנו באים לתקן ולהחליף אותן בחינם, כל עוד לא נגמרה תקופת האחריות שניתנה לכם עליהן.

עלות הרחקת יונים ממרפסת שירות עם רשת: 140 – 50 ₪ למ"ר.

 

רשת נגד יונים במסתור כביסה בדירה בבאר שבע בשכונת סיגליות

רשת להרחקת יונים בבאר שבע

 

מרססים ומחטאים לאחר פינוי קן יונים בבאר שבע

היונים הן לא המזיקים היחידים שאיתם עליכם להתמודד כשאתם מזמינים לכידה והרחקה. אם הוקם קן ובקעו מהביצים שבו גוזלים, יהיו בו ובסביבתו גם כיני יונים ואף מזיקים אחרים, כמו למשל פרעושים. המזיקים האלה מוצצים את דמם את הגוזלים, ואחרי שאנחנו מפנים את הקן הם יחפשו מקור מזון אחר. כך למעשה הם יגיעו לתוך ביתכם ויתחילו לנשוך אתכם, זאת על אף שהם לא יכולים לשרוד למשך זמן רב על ידי צריכת דם אדם.

אף על פי כן עדיין צריך לרסס אותם כדי לוודא שלא תסבלו מכך, מאחר שייקח מספר שבועות עד שתפסיקו לסבול מהעקיצות. לכן לאחר סילוק יונים בבאר שבע אנחנו מנקים היטב את כל השטח שבו קיננו היונים, מחטאים אותו מפני חיידקים ופטריות שקיימים בלשלשת ומדבירים את המזיקים שהזכרנו.

 

רשת להרחקת יונים במסתור כביסה בבאר שבע

התקנת רשת נגד יונים בבאר שבע

 

הרחקת יונים ירוקה בבאר שבע – יש דבר כזה

חשוב לנו מאוד לוודא שלא ייגרם שום נזק ליונים שאנחנו מרחיקים. זאת מאחר שהמטרה שלנו היא לא לבצע הדברת יונים ולחסל אותן, אלא רק לוודא שלא יחדרו לשטח שלכם ולא ילכלכו אותו או יקננו בו. אף מדביר יונים בבאר שבע בעל המלצות לא ישתמש למשל ברשתות זולות או דוקרני פלסטיק כדי לטפל בבעיית היונים שפקדה אתכם, מאחר שהפתרונות האלה לא יעילים ולעיתים אף מסוכנים ליונים. השיטות הירוקות לטיפול ביונים, שאף מומלצות על ידי עמותת אנונימוס, הם דוקרני מתכת, סלילים קפיציים, חוטי רטט ורשתות חזקות ועמידות שלא מתפוררות בשמש.

 

יונה נתקעה? הזמינו לוכד יונים בבאר שבע

יונים עלולות להיתקע בשלל מקומות וממגוון סיבות. הסיבה העיקרית שבגללה מזעיקים אותנו לפינוי יונים היא יונה שנתקעה ברשת פלסטיק זולה שהתפוררה אט אט עקב חשיפה לקרינת UV. לכן רשתות שכאלה אינן מומלצות כלל על ידי אף חברת הרחקת יונים בבאר שבע, ועדיף להתקין רשת חזקה שעמידה בפני קרני השמש.

מקרים אחרים שבהם נתקלנו ביונה שהצריכה לכידה ופינוי הם לדוגמה יונה שפלשה לתוך בית וסירבה להתעופף ממנו, או יונה שנתקעה בפתח אוורור מחוץ או בתוך הבית. לעיתים אפילו יהיה פגר של יונה שיצריך פינוי, ואנחנו יכולים לסייע לכם גם במקרה שכזה, כולל חיטוי לאזור שבו שהה הפגר.

 

הזמינו עכשיו גירוש יונים בבאר שבע מהיום להיום

נכנסה לכם יונה לתוך הבית? עומד להגיע אורח או מבקר חשוב שאינכם רוצים שיראה חזית מבנה מלוכלכת מלשלשת ונוצות? לא משנה מה הסיבה, תוכלו להזמין דרכנו מרחיק יונים בבאר שבע בכל יום ושעה, כשאנחנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה ומגיעים באופן מידי להרחקת יונים, ניקוי וריסוס תוך פחות משעה.

גם העבודה עצמה מתבצעת מהר מאוד, וכבר באותו יום תוכלו להגיד שלום ולא להתראות לבעיית היונים שפקדה אתכם עד עכשיו. ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך הטופס שכאן באתר, ותקבלו מענה מידי ויחס חם. נשמח לעמוד לשירותכם ולפתור אתכם מהציפורים המציקות האלה בדרכים יעילות ובמחיר משתלם.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664