הרחקת יונים בתל אביב

הרחקת יונים בתל אביב במחיר משתלם – כולל אחריות

האם הרחקת יונים בתל אביב תמיד מצליחה, למה חשוב לעשות זאת בשיטה ירוקה, אילו דוקרנים ורשתות הם המומלצים ביותר, מתי כדאי לפנות את הקן, האם ההרחקה כוללת גם ניקוי והדברה וכמה עולה להרחיק את היונים? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

ככל שהעיר גדולה וצפופה יותר, כך סביר יותר להניח שיימצאו בה כמויות גבוהות מאוד של יונים. הציפורים האלה מהוות מטרד לכל התושבים והסוחרים, אך למרבה המזל ניתן לטפל בהן ולוודא שלא יגיעו להטריד אתכם עוד בעתיד. אנחנו בחברת סטופ יונים מבטיחים לספק לכם פתרונות הרחקת יונים בתל אביב יעילים, ירוקים והומאניים, וזאת במחיר המשתלם ביותר שיש, שכולל אחריות. הרימו אלינו טלפון וגלו כבר עכשיו כמה יעלה לכם להרחיק יונים איתנו.

 

✔️ הרחקת יונים בתל אביב לצמיתות בשיטות יעילות
✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים בתל אביב ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בתל אביב

הרחקת יונים בתל אביב עם 100% הצלחה

הדבר העיקרי שאתם רוצים לוודא זה שהעבודה תיעשה כמו שצריך – שהיונים פשוט יפסיקו להגיע לאזורכם. את זה אנחנו יכולים להבטיח לכם במאה אחוז, מכיוון שהשיטות שלנו להרחקת יונים הן המומלצות ביותר שיש – ולא רק בארץ, אלא בעולם כולו. הציוד האיכותי ובעל תו התקן האירופאי שברשותנו מאפשר לנו לבצע הרחקת יונים לצמיתות בתל אביב ללא כישלון, כשכל אחד מפתרונות ההרחקה שלנו מחזיק לאורך שנים מבלי לאבד את יעילותו אפילו במעט. תקבלו מאיתנו עד 10 שנות אחריות על התקנת אמצעים להרחקת יונים.

 

התקנת רשת נגד יונים בתל אביב במרפסת של מסעדה

התקנת רשת נגד יונים במסעדה בתל אביב

 

החשיבות של הרחקת יונים ירוקה בתל אביב

אם ההרחקה מזיקה ליונים בדרך כלשהי, זה אומר שמרחיק היונים נכשל. זאת מכיוון שיונה שנתקעת ברשת למשל תהווה בעיה חדשה, כשצריך יהיה לשחרר אותה ולתקן את הרשת או אפילו להחליף את כולה. שום חברת הרחקת יונים בתל אביב שמכבדת את עצמה לא תשתמש באמצעי הרחקה שעלולים לפגוע ביונים בדרך כלשהי. המטרה שלנו היא הרחקת יונים ירוקה ולא הריגה, ואותה אנחנו שואפים להשיג בכל דרך אפשרית, כל עוד היא אינה פוגעת באדם, ביונים או בסביבה.

 

גירוש יונים בתל אביב עם דוקרנים – מומלץ לחנויות

נמאס לכם שהיונים מקננות דווקא מעל שלט החנות שלכם? חשבתם שנידונתם לסבול מלשלשת יונים על השלט ומול הכניסה לחנות? חשבו שנית, כי אנחנו בדיוק חברת ההרחקה שאתם צריכים. אחד הפתרונות היעילים ביותר בארגז הכלים של מרחיק יונים בתל אביב הוא דוקרנים להרחקת יונים, אותם ניתן להציב לא רק על אדני חלונות ומעקים, אלא גם על שלטים בכל צורה וגודל!

אך אל תסמכו על דוקרני הפלסטיק הזולים ובחרו אך ורק בדוקרני נירוסטה איכותיים. ההבדל במחיר אינו משמעותי כלל כשתבינו שדוקרני הפלסטיק פשוט לא יעשו את העבודה. הן יצריכו מכם להזמין שוב מרחיק ליונים שיעשה עבודה טובה יותר עם דוקרנים איכותיים.

 

המלצות על רשת יונים לבניין בתל אביב

בחנויות שונות תוכלו למצוא רשתות פלסטיק, שרבים משערים שיכולות לשמש להרחקת יונים עצמאית, אך במהרה מגלים שהפתרון הזה מביא רק צרות. רשתות שכאלה נוטות להתפורר תחת השמש החמה של ישראל, מה שגורם בסופו של דבר ליונים להיתקע בהן כשינסו לעוף דרכן. זכרו – התקנת רשת נגד יונים בתל אביב עושים אך ורק עם מרחיק יונים מקצועי שבבעלותו ציוד איכותי ואמין. אנחנו משתמשים ברשתות פוליאתילן שאינן מתבלות בשמש ולא נקרעות, ואיתן מגיעה לכם אחריות למשך 10 שנים.

 

סרטון הרחקת יונים בתל אביב בפלורנטין באמצעות רשת שקופה

פינוי קן יונים בתל אביב – מתי כדאי לפנות?

לעיתים קרובות לוקח לאנשים זמן עד שהם מבחינים בכך שיונה מתחילה לקנן בסביבתם – על אדן החלון, במסתור הכביסה או במרפסת. אם מצאתם זרדים באזורים אלו ואינכם יכולים להסביר מאיפה הגיעו, סביר להניח שיונה מתחילה לבנות שם קן, לכן כדאי להזמין במהרה לוכד יונים בתל אביב. אם כבר איחרתם את המועד ויש ביצים בקן, ניתן להרחיק את היונה ולפנות את הקן, אך אם הגוזלים כבר בקעו, יתכן שתבחרו לתת להם להתעופף מהקן לפני שנעשה זאת – זה ייקח כ-4 שבועות. עם זאת חשוב שתדעו שאחרי שהתעופפו הגוזלים, ככל הנראה יהיו בסביבת הקן קרציוני יונים, ולכן תידרש לא רק הרחקת יונים, אלא גם ביצוע הדברה מקצועית.

 

סילוק יונים בתל אביב כולל הדברה וניקוי

אם היונים כבר עשו לכלוך שעולה על גדותיו – לשלשת, זרדים, נוצות וכדומה – חובה לנקות את האזור שבו קיננו, מפני שהוא יהיה מוצף גם בחיידקים ובמזיקים. ביניהם חיידקי אי קולי וסלמונה בלשלשת וקרציוני יונים ופרעושים באזורי הקינון. מדביר יונים בתל אביב שנתקל בדבר כשזה ימליץ לכם גם לנקות ולהדביר את השטחים המלוכלכים האלה, ויעשה זאת כחלק משירות ההרחקה שהוא מספק לכם. כך למעשה מובטח לכם שמסתור הכביסה, הגג, החלון או המרפסת יהיו נקיים לחלוטין כאילו לא היו בהם יונים מעולם, וגם שלא יהיו בהם עוד יונים בזכות שיטת ההרחקה שנבחרה.

 

התקנת רשת יונים במסתור כביסה בתל אביב

התקנת רשת יונים בתל אביב

כמה עולה להזמין מרחיק יונים בתל אביב?

אם תתקשרו אלינו או תשאירו את הפרטים שלכם כאן באתר, נוכל לספק לכם הצעת מחיר טלפונית לפי המקרה הפרטני שלכם. בחרנו להציג בפניכם גם כמה מפתרונות ההרחקה שלנו על מנת שתוכלו לדעת מה טווחי המחירים שלהם תוכלו לצפות – אצלנו הם הזולים ביותר שיש!

שיטות הרחקה מומלצות כמה זה עולה?
כמה עולה להרחיק יונים עם דוקרנים בחנות בתל אביב?

את הדוקרנים ניתן להתקין על כל שטח מישורי וגם על שלטים.

120 – 40 ₪ למטר אורך
מה מחיר הרחקת יונים עם קפיץ על גדר בתל אביב?

ניתן להתקין סליל קפיצי באזורים שבהם תהיו מעוניינים שלא להתקין דוקרנים.

170 – 70 ₪ למטר אורך
מה מחיר הרחקת יונים עם חוט רטט במרפסת בתל אביב

היונים אינן יכולות לעמוד על חוט הרטט, שאותו אנו מקימים מעל למעקה המרפסת.

120 – 50 ₪ למטר אורך
מה עלות הרחקת יונים עם רשת במסתור כביסה בתל אביב?

אנחנו משתמשים ברשתות בעלות תו תקן אירופאי ושעשויות מפוליאתילן.

140 – 50 ₪ למ"ר

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664