הרחקת יונים ירוקה

הרחקת יונים ירוקה שאינה פוגעת ביונים – רק אצלנו

למה חשוב להרחיק יונים בשיטות ירוקות, איך עושים את זה והאם הרחקת יונים ירוקה עולה יותר? כל התשובות נמצאות כאן.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנוגע לשיטות ירוקות לטיפול ביונים, וזאת לאור העובדה שחלק מהפתרונות האפשריים אינם נחשבים הומאניים כלל – בייחוד כאלה שזמינים לשימוש הקהל הרחב. לפני שנתחיל לדבר על הנושא חשוב לנו מאוד להדגיש – מרחיק יונים מומלץ תמיד עושה הרחקת יונים ירוקה ולא משתמש בשיטות שפוגעות ביונים או שמציבות להן סכנה. אנחנו בחברת סטופ יונים לוקחים את הנושא הזה ברצינות רבה, וממליצים לכם להתעניין בנוגע לשיטות ירוקות להרחקת ציפורים לפני שתזמינו איש מקצוע – זאת על מנת לוודא שהוא אכן פועל כהלכה. תוכלו להרים אלינו טלפון עם כל שאלה שיש לכם ונשמח לענות לכם עליה, כמו גם לספק לכם הצעת מחיר על המקום לכל שיטת הרחקה ירוקה שקיימת.

 

✔️ הזמינו הרחקה של יונים בשיטה ירוקה
✔️ הרחקת יונים ידידותית מחיר הכי זול – בהתחייבות!
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ אחריות על כל עבודה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים ירוקה

החשיבות של מציאת פתרון ידידותי נגד יונים

לעבודתנו כמרחיקי יונים יש שתי מטרות: האחת היא למנוע אפשרות שהיונים יחדרו לסביבתכם ויקננו בה, והשנייה היא להרחיק אותן באופן פעיל בעזרת כלים כאלה ואחרים שעומדים לרשותנו. אין שום צורך לפגוע ביונים כדי להשלים את המטרות האלה, וניתן להשיג אותן בדרכים הומאניות שלא פחות יעילות משיטות אחרות ומסוכנות.

 

הרחקת יונים ידידותית – איך עושים את זה?

יש לנו 3 אסטרטגיות להרחקת היונים בשיטות שאינן מזיקות להן:

1. חסימה – אם היונים חודרות לאזור מסוים שהן לא אמורות להיות בו, למשל למסתור כביסה או לתוך עליית גג, אנחנו חוסמים את האפשרות שלהן לעשות זאת בשלל דרכים – בהתאם למקום שבו מטפלים. לדוגמה אפשר להתקין מסרק מתחת לגג רעפים על מנת שלא יחדרו אליו יונים, או רשת מול מסתור כביסה כדי שהיונים לא יחדרו לשם. חשוב לציין עם זאת שלא כל רשת נחשבת ידידותית לציפורים, ורשתות פלסטיק זולות עלולות לגרום להן להיתקע, לכן אנחנו משתמשים רק ברשתות איכותיות שעשויות מפוליאתילן או פלדה.

2. צמצום אזורי נחיתה – אם מדובר באזור מישורי או משופע שעליו נוחתות הציפורים, כמו גג, מעקה, אדן חלון או שלט, אפשר למנוע מהיונים לנחות עליו בעזרת אמצעים שהופכים את הנחיתה ללא נוחה. לשם כך משתמשים חוט רטט, דוקרנים להרחקת יונים, סליל קפיצי או פס הלם חשמלי, ועל אף שחלק מהפתרונות האלה נשמעים לא הומניים, אפילו ארגון אנונימוס מעיד כי הדוקרנים אינם פוצעים את הציפורים, אלא רק גורמים להן להעדיף שלא לנחות עליהם עקב חוסר נוחות. אותו הדבר תקף גם בנוגע לפס ההלם החשמלי, שאינו פוגע ביונים בשום צורה ורק מרתיע אותן מלנחות עליו.

3. הפחדה – השיטה השלישית שלנו מתבססת על הרתעה, וניתן להשיג זאת בשני דרכים. הראשונה היא הצבת דחליל שנראה כמו עוף דורס באזור שבו נוחתות היונים, אולם אפשרות זו פחות מומלצת, מאחר שהיא יעילה רק לטווח קצר. מהר מאוד היונים מבינות שאין להן מה לפחד מהדחליל. דרך אחרת להרתיע את היונים היא בעזרת מכשיר אולטראסוני שמייצר צלילים שאינם נעימים ליונים אך לא נשמעים לאוזני אדם – זוהי שיטת הרחקה ירוקה מומלצת הרבה יותר.

 

האם הרחקת יונים ירוקה עולה יותר כסף?

ההיגיון שלכם יספר לכם שהרחקה ירוקה תעלה יותר, אך למעשה, כל השיטות שצוינו כאן הן השיטות הבלעדיות שבהן אנחנו משתמשים. מסיבה זו אתם לא תשלמו יותר, אלא מחיר סטנדרטי על שירות של הרחקת יונים מקצועית. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? חייגו אלינו ונשמח להעניק לכם אותה – ללא התחייבות!

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664