הרחקת יונים מחלון עם סורגים

הפתרון שיעיף אתכם – הרחקת יונים מחלון עם סורגים

הסורגים מחוץ לחלון נועדו להגן עליכם מפני כניסה של פולשים לא רצויים אל תוך הבית. אך מה עושים במקרה שהיונים אימצו את הסורגים לחיקם והחליטו להתנחל שם? איך ניתן להרחיק יונים מחלון עם סורגים, מדוע זו פעולה מורכבת ואיך עושים זאת המומחים? כל מה שצריך לדעת על הפתרון שיעיף את היונים מהחלון.

 

✔️ איך להרחיק יונים מחלונות עם סורגים?
✔️ הזמינו מרחיק יונים מיומן
✔️ התקנת רשת, הנחת דוקרנים ופס חשמלי
✔️ מניעה מוחלטת של נחיתת היונים על החלון
✔️ עובדים בכל הארץ – זמינות מידית

 

לפרטים נוספים חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים מחלון עם סורגים

 

צאו אל החלון – איך להרחיק יונים מחלון עם סורגים?

הציבו דוקרנים – דוקרנים נועדו למנוע מהיונה לנחות על הקרקע ולהישאר שם, הציבו את הדוקרנים מתוך שטח הבית על אדן החלון, המעקה או משטח ישר.

הניחו סלילים – היונים לא נמצאות רק על המשטח הישר או על אדן החלון, אלא גם על הסורגים עצמם. הניחו סלילים קפיציים לאורך הסורגים עצמם, ואלו ימנעו מהיונה לשבת עליהם.

פס הלם חשמלי – אם אתם מחפשים פתרון אסתטי יותר, פס הלם חשמלי לא יפגע בנראות של הסורגים. כל שעליכם לעשות זה להדביק את המדבקות על הסורגים, וכאשר היונים ינתחו עליהם, הן תרגשנה רטט חשמלי שירתיע אותן.

 

חלון עם סורגים ללא גישה – מה האפשרויות הקיימות?

אם אין לכם דרך להניח מלכודות נגד יונים בגלל הגובה או מפאת חוסר גישה, אין לכם מה לאבד תקווה. הזמינו מרחיק יונים שידע להתאים לכם את השיטה הנכונה, בהתחשב במצב בשטח.

אם היונים התמקמו בחלון עם סורגים בקומה הגבוהה, ניתן להשתמש בציוד סנפלינג להרחקת יונים, המאפשר להגיע בבטחה לכל מקום ולכל קומה.

 

איך מתקינים רשת בחלון עם סורגים? כל מה שצריך לדעת

בחירת הרשת להרחקת יונים –  זה שיש לכם רשת בחלון, זה מצוין, אך זה לא מונע מהיונים להשתכן על אדן החלון שלכם מבחוץ. כדי למנוע את הכניסה המוחלטת שלהן דרך הסורגים, תהיו חייבים להתקין רשת חיצונית שתכסה את הסורגים.

מי מתקין רשתות – את הרשת יתקין מרחיק יונים מקצועי המתמחה בהרחקת יונים מכל מקום ובהתקנת רשת נגד יונים.

סוג הרשת – תוכלו לבחור בסוג הרשת המתאימה לכם, על פי השיקולים האישיים שלכם. הרשת המומלצת לחלון עם סורגים תהיה רשת מונופיל – רשת שקופה שנטמעת היטב עם החלון, לא פוגעת במראה הנוף, עמידה וחסינה מפני אש.

איך מתקינים – מרחיק היונים יקבל מכם את כל הנתונים אודות המיקום שבו צריך להתקין את הרשת, ולפי זה הוא יקבע באיזה שיטה ודרך הוא יתקין את הרשת בצורה בטוחה ויעילה.

 

למה הרחקת יונים מחלון ללא סורגים זה יותר מורכב?

לא כל השיטות מתאימות – להבדיל מחלון ללא סורגים שבו ניתן להניח על המשטח דוקרנים או אמצעים אחרים להרחקת יונים, לא ניתן לעשות זאת עם סורגים, מאחר והיונים יכולות לשבת בכל מקום בסורג, כל עוד יש להן גישה לשם.

צריך למנוע כניסה מוחלטת – כדי למנוע מהיונים להגיע אל הסורגים או אל אדן החלון, צריך לחסום לגמרי את הגישה לסורגים מבחוץ. במקרה כזה רק התקנת רשת העוטפת את הסורגים לגמרי, תמנע את כניסת היונים למקום.

צורת הסורגים – בחלון עם סורגים יש לקחת בחשבון שלא תמיד הסורגים מותקנים בצורה ישרה כמו החלון, אלא בשיפוע. דבר המקשה על תהליך התקנת הרשת או הנחת פס הלם חשמלי, ומצריך התערבות מקצועית והבנה בנושא.

גישה – להבדיל מחלון ללא סורגים, שאליו יש גישה מתוך הבית בכל קומה – לחלון עם סורגים צריך לגשת מבחוץ. כך שאם אתם רוצים להתקין רשת שתמנע את כניסת היונים ואתם גרים בקומה השנייה ומעלה, תצטרכו להיעזר בשירותי סנפלינג או מנוף.

 

כמה עולה הרחקת יונים מחלון עם סורגים?

הרחקת יונים טווח מחירים ממוצע
הנחת סליל קפיץ על סורגים ואדן החלון 70-170 ₪ למטר אורך
הנחת דוקרנים מנירוסטה על אדן החלון 40-420 ₪ למטר אורך
הרחקת יונים עם פס הלם חשמלי שהודבק על הסורגים 110-200 ₪ למטר אורך
רשת שקופה להרחקת יונים 15-25 ₪ למ"ר
התקנת רשת בגובה כולל ציוד סנפלינג 800-1,800 ₪
שימוש במנוף להתקנת רשת 450-800 ₪

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664