ריסוס נגד יונים

האם יש דבר כזה ריסוס נגד יונים?

אנשים רבים מעוניינים להרחיק את היונים מסביבת הבית שלהם, ואפשר להבין אותם. יונים מייצרות המון לכלוך ורעש, מעבירות מחלות ונושאות טפילים. כחלק מפתרונות ההדברה העצמית המוצעים בשוק, יתכן ששמעתם על תרסיס נגד יונים. אז מה זה בעצם תרסיס נגד יונים, איך משתמשים בו והאם זה בכלל עובד?

 

✔️ האם כדאי לרסס יונים כדאי לגרש אותן?
✔️ ייעוץ עם מרחיק יונים מקצועי

✔️ אמצעי הרחקה מתקדמים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לבירורים נוספים חייגו לטלפון:
053-3525-198

ריסוס נגד יונים

 

ריסוס ליונים למה לא עושים אותו

בואו ניגש לעיקר: האם ריסוס נגד יונים זה כלי אפקטיבי? למרבה הצער, התשובה היא לא.

תרסיסים להרחקת יונים פועלים על שני מנגנונים:

1. ריח רע: התרסיס מייצר ריח לא נעים ליונים, שאמור לגרום להן לעזוב את המקום.

2. סביבה דביקה: התרסיס מייצר שכבה עבה ודביקה, שהופכת את הסביבה ללא נוחה לקינון.

אז איפה הבעיה? ריסוס נגד יונים פועל לטווח קצר בלבד. היונים אולי יתרחקו לזמן מה, אבל הן יחזרו במהרה, ואתם תצטרכו לרסס שוב ושוב. לכן, אם תשאלו מומחים להרחקת יונים האם הם ממליצים על שימוש בריסוס נגד יונים, התשובה היא גורפת תהיה לא. במקום זאת מומלץ להשתמש באמצעים להרחקת יונים שעובדים לטווח ארוך.

 

פתרונות אפשריים לגירוש יונים במקום תרסיס

ריסוס נגד יונים הוא לא פתרון יעיל, אבל יש פתרונות אחרים שיעילותם מוכחת בכל פעם מחדש. בין הפתרונות האפשריים ניתן למנות רשת להרחקת יונים, דוקרנים להרחקת יונים, סלילי קפיץ, חוטי רטט ופסי הלם. לפני שמיישמים את הפתרונות הללו חשוב לפנות את קן היונים מהסביבה, אם יש כזה.

בנוסף, חשוב מאד לנקות היטב ולחטא את האזור כולו, ובמקביל לרסס חומר הדברה שיהרוג את כיני היונים ושאר הטפילים שהן נושאות איתן. כשאתם בוחרים בחברה להרחקת יונים, שימו לב שאתם בוחרים במרחיק יונים שמספק את כל השירותים הללו במסגרת עבודתו.

 

נוזל ריסוס נגד יונים – למה זה לא באמת עוזר?

ריסוס נגד יונים הוא פתרון לא אפקטיבי מכמה סיבות:

1. מוגבל בזמן: ספריי דוחה יונים פועל לזמן קצר בלבד, ואינו מספק פתרון לטווח ארוך.

2. יעילות מוגבלת: גם אם תרססו היטב, עדיין יישארו מקומות נקיים שהיונים יכולות לקונן בהם.

3. חומר רעיל: תרסיס נגד יונים הוא תרסיס כימי, ושאיפתו עלולה לסכן חיות מחמד וילדים.

4. מייצר לכלוך: דבר אחד שהספריי מצליח לעשות היטב, זה לייצר סביבה דביקה. יותר מדי דביקה. על השכבה הדביקה הזו מצטבר לכלוך רב, ונדבקים אליו חרקים קטנים, זחלים, עלים ושאר לכלוכים. כדי להסיר את הספריי תצטרכו להשתמש בשפכטל ובחומרים כימיים חזקים כמו טרפנטין.

 

איך להיפטר מיונים ללא ריסוס בקלות וביעילות

חשוב לציין שאין שום חומר הדברה נגד יונים שמאושר לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה. למעשה, אין שום צורך לחסל את היונים או לפגוע בהן בכל צורה שהיא. במקום זאת משתמשים באמצעים שונים להרחקת יונים. כשמדברים על הדברת יונים, הכוונה להדברה שנעשית לאחר שמרחיקים את היונים. ההדברה הזו לא מכוונת נגד היונים עצמן אלא, אלא נגד קרציוני היונים ושאר החיידקים שהן משאירות אחריהן.

 

15 שנות ניסיון ומחירים שוברי שוק – למה סטופ יונים?

אנחנו בחברת סטופ יונים מתמחים בהרחקת יונים במגוון שיטות ובכלים מתקדמים. בתום העבודה אנחנו דואגים לניקיון וחיטוי האזור כולו, כולל הדברה נגד קרציוני יונים. השירות הזה כלול במחיר, ואם תבדקו – תגלו שאנחנו מציעים מחירים משתלמים ללא תחרות. אנחנו פועלים בפריסה ארצית, בזמינות גבוהה ותוך הקפדה על סטנדרט שירות גבוה. אז למה אתם מחכים? התקשרו ונעזור לכם להיפטר מהיונים אחת ולתמיד.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664