תיקון רשת יונים

תיקון רשת יונים לפי סוג החומר ממנו עשויה הרשת – רק אצלנו!

בניינים רבים בוחרים להתקין רשת יונים על האזור של מרפסת השמש ומסתור הכביסה ולא בכדי. רשת היונים היא ללא ספק הפתרון היעיל ביותר כנגד יונים באזור זה. לעיתים אזורים נקודתיים או אזורים נרחבים ברשת מקבלים בלאי סביר ונפערים בהם חורים המאפשרים כניסת יונים. תיקון רשת יונים יאפשר לכם להמשיך וליהנות מיתרונות הרשת ולמנוע כניסה של יונים לאזור זה.

 

✔️ תיקון כל סוגי הרשתות ליונים עם 100% הצלחה
✔️ מחיר הכי זול בישראל
✔️ אפשרות לתקן את כל הרשת או לבצע תיקון נקודתי
✔️ עבודה בכל גובה באמצעות סנפלינג
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

תיקון רשת יונים

איך מבצעים תיקון רשת במסתור כביסה?

כיום יש שני סוגים עיקריים של רשתות יונים. הסוג הראשון הוא רשת העשויה מפלסטיק והסוג השני זו הרשת העשויה ממתכת. רוב מרחיקי היונים המקצועיים יציעו לכם תחילה את רשת המתכת שהינה חזקה יותר ואיכותית יותר, אך כאשר מחפשים פתרון זול יותר, רשת הפלסטיק היא הפתרון שיוצע. בשני סוגי הרשתות עשויים להיות חורים וקרעים עם הזמן ולכל אחת מהן קיימת דרך תיקון רשתות יונים המותאמת לסוג החומר.

בכל תיקון רשת יונים במסתור הכביסה יצטרך מרחיק היונים לעבוד בצורה כזו או אחרת בגובה. במידה ומדובר ברשת הפרוסה לאורך כל מסתורי הכביסה של כל דיירי הבניין, עבודה זו תתבצע באמצעות ציוד סנפלינג. במידה ועבודת התיקון היא במסתור כביסה של דירה ספציפית, מרחיק היונים יוכל לעבוד על התיקון מתוך הדירה, כאשר הוא יורד לאזור של מסתור הכביסה.

 

תיקון של רשת היונים העשויה ממתכת

רשתות ממתכת נחשבות לרשתות איכותיות מאוד ולכן, לרוב, אנו נראה אזורים נקודתיים שבהם יש חורים וקרעים ופחות אזורים נרחבים. תיקון נקודתי לרשת יונים ממתכת זו פעולה דיי פשוטה כאשר מגיעים אל האזור המדובר בעזרת ציוד הסנפלינג או מתוך הדירה ומזהים את מה שיש לתקן. חוטי המתכת גמישים ומאפשרים לחבר אליהם חוטים נוספים על ידי ליפוף של ריבוע רשת נוסף. ריבוע זה סוגר את החורים וגם מחזק את האזור הקרוע.

 

תיקון אזור נרחב של רשת היונים העשויה מפלסטיק

רשתות פלסטיק נחשבות לפתרון הזול יותר מבין השניים ויש להן נטייה להיקרע בצורה נרחבת עקב שהיית הפלסטיק בשמש או להיות רופפות עם הזמן. מרחיק היונים שיגיע לבצע תיקון ומתיחת רשת נגד יונים, יבצע זאת בעזרת רשת נוספת, רחבה שתוצמד על גבי הרשת הישנה וכך תסגור את החורים בצורה טובה וחזקה. לפעמים, כאשר יש חורים לאורך כל הרשת בצורה נרחבת מאוד, יכול להיות שכדאי לכם לשקול החלפה של כל הרשת בחדשה.

 

כמה עולה תיקון של רשת יונים?

עלות התיקון של רשת היונים נקבעת על פי מורכבות העבודה וסוג חומר הגלם. ככל שיש יותר חורים שיש לסגור לאורך כל הרשת, העבודה תתארך והעלות שלה תהיה גבוה יותר. למחיר העבודה מתווספת עלות למטר עבור הרשת. כאשר מדובר ברשת מתכת ואזורים נקודתיים, עלות רשת המתכת היא גבוהה יותר, אך בשל מעט חורים, העלות הופכת מאוד משתלמת. כאשר מדובר ברשת פלסטיק, העלות של הרשת למטר נמוכה יותר, אך החורים בדרך כלל נרחבים. טווח המחירים לעבודת תיקון רשתות נעה בין 350 שקלים ל-1,200 שקלים בהתאם לגודל הרשת שיש לתקן.

 

האם מומלץ לבצע תיקון של רשת יונים באופן עצמאי?

עבודת תיקון הרשת היא עבודה בגובה, ולכן עלולה להיות מסוכנת מאוד. מרחיקי יונים מקצועיים מבצעים עבודה זו עם הציוד המתאים, בזהירות יתרה ועם הידע והניסיון שצברו. לא מומלץ לבצע עבודה זו לבד, כמו שגם לא מומלץ לנסות להתקין אמצעים שונים לביצוע הרחקת יונים ללא עזרה של חברה מקצועית, בשל הסיכון הקיים וגם בשל העובדה כי התקנה או תיקונים של רשת ליונים שמונעת באמת כניסה של יונים, מצריכה עבודה יסודית, חזקה וצמודה. כאשר עושים זאת באופן עצמאי, פעמים רבות הרשת מעט משוחררת, המטרה מתפספסת והיונים ממשיכות להיכנס אל מסתורי הכביסה.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664