איך להפחיד יונים

איך להפחיד יונים – אילו שיטות עובדות ואילו לא?

האם שיטות ביתיות להפחדת יונים עובדות, איך להפחיד יונים בדרכים יעילות יותר ומה שיטת הפחדת היונים היעילה ביותר מבין כולן? את כל זה תגלו כבר עכשיו.

היונים הן מפגע עירוני שקיים כמעט בכל מקום בעולם. הן משאירות את הלשלשת שלהן בגג, מקננות במרפסות שירות, מושכות כיני יונים למרפסות ובאופן כללי מרעישות ומעצבנות. כולם רוצים להרחיק יונים מביתם, אך לאו דווקא יודעים איך להפחיד יונים ביעילות. אנחנו בחברת סטופ יונים נעזור לכם להיפטר מהיונים בעזרת שלל שיטות הפחדה הומאניות שאינן פוגעות בהן בשום צורה, ונסייע לכם גם לדעת אילו שיטות עובדות טוב יותר ואילו פחות, על מנת שתוכלו להשקיע את הכסף והמאמצים שלכם במקומות הנכונים.

 

✔️ לא יודעים איך להפחיד את היונים? פנו אלינו!
✔️ הרחקת יונים מקצועית בשיטות יעילות

✔️ אפשרות להזמין מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

איך להפחיד יונים

איך להפחיד יונים במרפסת בשיטות ביתיות?

לא חסר מידע מטעה ברשת שמבטיח הצלחה של שיטות הרחקה ביתיות, אך חשוב שתדעו שלא כל פתרון שכזה עובד כפי שמובטח לכם. יחד עם זאת, אם היונים כבר החליטו לקנן בסביבתכם, שום אמצעי שכזה לא ירחיק אותן ויהיה צריך להזמין לוכד יונים שיבצע הרחקת יונים לצמיתות. הנה כמה שיטות הפחדת יונים ביתיות שלא באמת עובדות.

1. דברים מבריקים ומנצנצים – ממליצים לתלות רצועות של נייר כסף או דיסקים על חוט במרפסת, אך זה רק מונע מהיונים לנחות שם בשעות ספציפיות ביום – לפי מיקום השמש – וזה לא באמת עובד לאורך זמן.

2. בלונים עם עיניים – בשיטה זו אתם כבייכול תייצרו לעצמכם דחליל מאולתר, בעזרת בלונים שתציירו עליהם עיניים. המחשבה היא שהיונים יראו את העיניים ויחשבו שמדובר בעוף דורס, אך זה לא באמת עובד, אפילו לא לזמן קצר.

3. תבלינים וריחות – יש אנשים שטוענים שפלפל ושמנים אתריים מסוימים דוחים יונים, אך כדי שזה יעבוד עליכם לדאוג לפזר את הריחות האלה בסביבתכם כל הזמן – ללא הפסקה.

 

איך להפחיד יונים בעזרת דחליל?

אם החלטתם להשקיע קצת יותר כסף, יתכן שתעדיפו לרכוש דחליל נגד יונים. הדחלילים מגיעים בשלל סוגים, כשהם נראים כמו עוף דורס, מה שאמור להרתיע את היונים מלנחות בסביבתם. חלקם גם מייצרים רעשים של עופות דורסים, אך יתכן שפתרון שכזה דווקא יפריע לכם יותר מהיונים עצמן.

כך או כך, הדחליל הוא אינו פתרון מומלץ לטעמנו מאחר שהוא עובד לטווח קצר. מהר מאוד היונים מבינות שהן לא צריכות לחשוש מפני פסל הציפור, ומכיוון שאנחנו מעדיפים פתרונות לטווח ארוך, איננו יכולים להמליץ על רכישת דחליל ליונים.

 

איך מפחידים יונה עם מכשיר אולטראסוני?

המכשיר האולטראסוני מייצר תדרים שהאוזן של האדם אינה יכולה לשמוע, אך ליונה הם מפריעים מאוד. הציפורים יעדיפו להימנע מלהתקרב לאזור שבו נשמעים הצלילים האלה, ולכן מומלץ להציב מכשיר שכזה על הגג.

עם זאת, גם הרחקת יונים בשיטה זו אינה מובטחת, מאחר שלעיתים קרובות היונים מתרגלות לצלילים ומעדיפות בכל זאת לקנן באזורים שבהם הם קיימים. במכשיר אולטראסוני עדיף להשתמש בשילוב עם שיטות נוספות של הרחקת יונים, כך שאם יונה בכל זאת תנחת באזור, היא תימנע ממנו מסיבה נוספת.

 

איך להפחיד יונים על הגג עם לייזר?

גם את מכשיר הלייזר אפשר להציב על הגג, והוא מכוון אל היונים קרן לייזר שמרתיע אותם ומונעת מהם להתקרב לאזור. כשהיונים רואות את קרן הלייזר הן חשות שמתקרב איום לכיוונן ומשנות כיוון תעופה או מתרחקות מהאזור.

הפתרון הזה גם כן יעיל לזמן מה ובדרך כלל לטווח מעט ארוך יותר מזה של המכשיר האולטראסוני, אך הוא יקר מאוד ובסופו של דבר גם הוא סובל מירידה ביעילותו לאורך הזמן. היונים מתרגלות לנוכחותו ומבינות שקרן הלייזר לא באמת מאיימת עליהן בשום צורה, לכן גם אותו יש לשלב עם פתרונות אחרים.

 

איך להפחיד יונים בבניין עם פס הלם?

הפתרון הזה אמנם נראה פשוט ביחס לאחרים שברשימה זו פרט לדחליל, אך הוא גם היעיל ביותר. את פס ההלם מציבים על משטחים צרים בבניין או על גגות, וכל יונה שתנחת עליו תקבל הלם חשמלי קטן שירתיע אותה. זוהי שיטת הרחקת יונים מבניין הומאנית לחלוטין, שכן ההלם אינו מכאיב ליונה אלא רק גורם לה לחוש אי נוחות רגעית.

פס ההלם הוא למעשה גם תחליף לדוקרנים נגד יונים, שבעקבות התקנה לא נכונה יכולים להיות לא יעילים כלל. חשוב עם זאת להזמין מרחיק יונים מומלץ שיתקין את הפס כמו בצורה בטוחה ויעילה. אם תרצו תוכלו להתקשר אלינו עכשיו ולקבל הצעת מחיר להתקנת פס חשמלי נגד יונים.