פטנט להרחקת יונים

פטנט להרחקת יונים – איך באמת אפשר להיפטר מהן?

המין האנושי אוהב מאוד להמציא פטנטים, ולכן באופן טבעי פותחו במשך השנים יש לא מעט מוצרים להרחקת יונים. כל הרעיונות מעניינים, אבל כשהמטרה היא להיפטר מהמטרד המציק, כדאי כמובן למצוא את הדרך האפקטיבית ביותר. כדי לעזור לכם הכנו סקירה של כמה מהשיטות הנפוצות ביותר וגם המלצה על הפטנט הכי יעיל שיש.

 

✔️ האם יש פטנטים מיוחדים לגירוש יונים?
✔️ בטח! התייעצו עם מרחיק יונים מקצועי

✔️ שיטות ייחודיות לסילוק יונים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לבירורים נוספים חייגו לטלפון:
053-3525-198

 

פטנט להרחקת יונים

10 פטנטים נגד יונים

1. דחליל – כמו שחקלאים משתמשים בדחלילים כדי להרחיק עופות וציפורים מהיבולים שלהם, כך עלה הרעיון של הצבת דמות שיונים מפחדות ממנה גם בבתים. הדמות יכולה להיות עורב, ינשוף, חתול וגם אדם, אבל היא חייבת להיות משכנעת במיוחד כדי שהיונה תאמין שאכן יש במקום איום מבחינתה ועדיף לה להתרחק.

2. שרשראות דיסקים – פטנט שהוא וריאציה על הדחליל. הדיסקים נעים ברוח, האורות משתקפים בהם, והשילוב של התנועה עם האורות עשוי להרתיע יונים.

3. צלילים לא נעימים – יש מכשירים שמשגרים גלי קול בתדרים שהאוזן האנושית לא יכולה לקלוט, אבל יונים כן. הצלילים נועדו לגרום ליונה לחפש מקום שקט ובטוח יותר.

4. פעמוני רוח – הרעש שמייצרים הפעמונים כשיש רוח, התנועה והשתקפות האור (כשמדובר על פעמונים ממתכת ולא מעץ) יכולים לפתור את בעיית נחיתת היונים במרפסת.

5. ג'ל דביק – כשג'ל דביק מרוח באזור מסוים, היונים לא יכולות לעמוד בו ובוודאי שלא לקנן. שימו לב: יונה שתזהה את הדבק תתרחק, אבל יונים שלא יבחינו בכך עלולות להיפגע ואתם עלולים למצוא אצלכם בבית יונה פצועה.

6. פס הלם – פס שכולל מעגל חשמלי. כשהיונה עומדת עליו, נסגר המעגל ונוצר זרם חשמלי – חלש, כדי לא לפגוע ביונה, אבל מספיק חזק כדי לגרום לה להתעופף הלאה.

7. חוט רטט – חוט דק מאוד שלא מאפשר ליונה לעמוד על המעקה או על אדן החלון.

8. דוקרנים – עוד מוצר שמונע מהיונה לעמוד במקום שבו לא רוצים שהיא תהיה.

9. קפיצים – פתרון שפועל באופן דומה לדוקרנים נגד יונים.

10. רשת נגד יונים – השיטה האפקטיבית ביותר.

 

מהי האפקטיביות של כל שיטה?

אחוזי הצלחה פטנטים הערות
נמוכים דחליל, שרשרת דיסקים, פעמוני רוח, גלי קול, ג'ל דביק לפחות חלק מהיונים לא יילחצו ולכן ימשיכו להגיע אליכם לבית או לעסק
בינוניים פס הלם, חוט רטט, קפיצים פתרונות יעילים אבל מוגבלים מבחינת המקומות שבהם אפשר להשתמש בהם
גבוהים דוקרנים, רשת נגד יונים האופציות הכי בטוחות שיש

 

איזה פטנט מתאים לכל מקום שיש בו יונים?

* מסתור כביסה – רשת ניילון או רשת פוליאתילן

* גגות – רשת (לפתחים קטנים בגג מתאימה רשת מתכת)

* מזגנים – דוקרנים (או קפיצים)

* אדני חלונות – דוקרנים

* מרפסת שמש – אפשר לנסות פתרונות שונים

* בניין משותףרשת גדולה שתגן על כל הבניין בפני היונים

 

הקריטריונים החשובים לבחירת רשת נגד יונים – פטנט של סטופ יונים

√ החומר שממנו עשויה הרשת – מומלץ להעדיף רשת ניילון או רשת פוליאתילן שמתאפיינות בעמידות גבוהה על פני רשתות מפלסטיק שהבלאי שלהן מהיר יחסית. לפתחים קטנים ולמקומות שבהם שוררת טמפרטורה גבוהה מתאימה רשת ממתכת.

√ אסתטיות – במקומות שבהם רוצים לשמור על שקיפות הפטנט הנכון הוא רשת ניילון (שנקראת גם מונופיל).

√ חוזק – מומלץ לבחור רשת בעובי של לפחות 0.7 מ"מ.

√ צפיפות – חשוב להקפיד שהחורים לא יהיו גדולים מדי כדי שהרשת תחסום גם ציפורים קטנות.

 

למה חשוב למצוא שיטה יעילה להרחקת יונים?

כיכר הומה יונים היא מראה ציורי. בתנ"ך היונה היא זו שבישרה על קץ המבול, ו"זוג יונים" הוא סמל להרמוניה. מצד שני, נוכחות של יונים בבית או בעסק מייצרת רעש לא נעים, משאירה לכלוכים (כולל כאלה שקשה מאוד להיפטר מהם), צואת יונים עלולה להזיק לרהיטים, מעקות ועוד (בגלל החומציות שלה), ובנוסף יש חיידקים ונגיפים שעוברים מבעלי כנף לבני אדם, ולכן חשוב למצוא פתרון מוצלח לבעיית היונים, ובהקדם.

אם אתם מחפשים פטנט לגירוש יונים, הגעתם למקום הנכון! לחברת סטופ יונים ניסיון עשיר בתחום ומגוון אמצעים יעילים לסילוק היונים המציקות מסביבתכם.