פינוי יונה מתה

פינוי יונה מתה במרפסת או בחצר בכל שעה

פגר של בעל חיים הוא מחזה לא נעים לעין ומסוכן בריאותית. שירות פינוי יונה מתה של סטופ יונים חוסך לכם את הצורך להתמודד עם הבעיה, ומבטיח פתרון מקיף ומידי.

יונים הן אחד מבעלי החיים הנפוצים ביותר בארץ, ובהתאם הן נמצאות כמעט בכל מקום. כשהן מגיעות למבני מגורים, בנייני משרדים, מפעלים, חנויות וכו', התוצאה עלולה להיות מטרד קשה – וכשיונה מתה המטרד חמור אף יותר. חברת סטופ יונים צברה ניסיון רב בטיפול בכל סוגי הבעיות שנוצרות עקב יונים, ובפרט מבצעת פינוי יונה מתה בזמינות גבוהה, במקצועיות רבה ובמחיר אטרקטיבי.

 

✔️ שירות פינוי יונה מתה במרפסת בכל רגע נתון
✔️ מחיר זול שחבל לפספס
✔️ מפנים פגרים של יונים מכל מקום: גג, מרפסת ועוד
✔️ מבצעים חיטוי לאחר הפינוי
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

פינוי יונה מתה

למה חשוב לבצע פינוי גופת יונה בזמן קצר במיוחד?

פגר של יונה שקיפדה את חייה מסיבה כזו או אחרת – הסתבכות ברשת, היתקעות בחלון, מחלה, חתול שפעל בהתאם לאינסטינקטים הראשוניים שלו וטרף את הציפור – עלול להפוך תוך זמן קצר מאוד למפגע תברואתי. אל הגופה של הציפור נמשכים חרקים מסוגים שונים שרואים בפגר מזון, עלולות להתפתח בה רימות מגעילות ומזיקות ובנוסף זהו מצע אידיאלי לחיידקים רבים.

התוצאה: כל עיכוב בפינוי של הפגר חושף את כל מי שנמצא בסביבה למחלות מסוגים שונים. עוד סיכון שחובה לקחת בחשבון הוא התרבות המזיקים והחרקים, ובקצב מהיר. בהתאם פינוי פגר יונה הוא פעולה שחשוב לבצע במהירות רבה. ההתנהלות היעילה והמקצועית של אנשי סטופ יונים מאפשרת לנו להגיע לכל לקוח בזמן קצר ככל האפשר, וגם לכם נוכל לעזור להיפטר מהצרה.

 

יונה מתה בחדר שינה בתל אביב

פינוי יונה מתה מחדר שינה

 

למה כדאי להזמין שירות מקצועי כשיש יונה מתה בחצר?

לכאורה פגר של יונה בחצר הבית (או העסק, המוסד הציבורי, המפעל וכו') הוא מצב פשוט יחסית מפני שאין בעיית נגישות אל הפגר. למרות זאת לא מומלץ לנסות לפנות את הגופה בעצמכם. סיבה אחת לכך היא שגם יונה חיה, ובוודאי שיונה מתה, עלולה להפיץ סביבה וירוסים וחיידקים. ללא ציוד מגן מקצועי אתם חשופים לסכנת הידבקות באותם חיידקים ו/או וירוסים, ועלולים לחלות במחלות שונות ומאוד לא נעימות. חשוב להדגיש כי גם שימוש בכפפות לא מנטרל לגמרי את הסכנה הזו מפני שיש מחלות שההידבקות בהן היא דרך הנשימה.

סיבה טובה נוספת להזמין מדביר יונים לפינוי פגר של יונה מחצר היא הצורך בריסוס. גם אם זיהיתם מיד את הנוכחות של הגופה בחצר, ייתכן שכבר יש באזור חרקים ומזיקים ולכן שירות הפינוי כולל גם חיטוי יסודי של האזור באמצעות ריסוס.

עוד דגש הוא תגובה מהירה – כדי למנוע מצב שבו כלב או חתול מתקרב לפגר ומעביר הלאה חיידקים ו-וירוסים.

 

איך אנחנו קובעים עבור פינוי פגר יונה מחיר?

העלות של פינוי יונים מתות מדירה, בית פרטי, חנות, בית כנסת, מפעל או כל מקום אחר נקבעת בעיקר על סמך מידת המורכבות של הפינוי. כלומר – עד כמה קל להגיע אל הפגר. באופן עקרוני טווח המחירים המקובל הוא 150 עד 700 ש"ח.

אם הגופה מונחת במסתור הכביסה, סביר להניח שמחיר הפינוי יסתכם ב-150-300 ש"ח. יונה שמתה בעליית גג ניתן לפנות תמורת 300-500 ש"ח, וכשהפגר נמצא על גג העלות עשויה לטפס גם ל-700 ש"ח. במקרים שבהם נדרשת הגעה בסנפלינג אל הפגר לצורך פינויו תיגבה תוספת מחיר מסוימת, גם כן בהתאם לרמת הקושי. חברת סטופ יונים מוכרת במחירים ההוגנים שלה, כולל במקרים שבהם השירות נדרש בשעות לא שגרתיות.

 

יונים מתות בכניסה לבית לפני הפינוי

יונה מתה בכניסה לבית

 

מה עושים עם יונה מתה בכניסה לבית?

לפי האמונה הנפוצה, יונה מתה בכניסה לבית היא סימן למזל רע. לפני הכל, מומלץ לוודא שהיונה אכן מתה. אחת התכונות המעניינות של היונים היא שהן מעמידות פני מתות כשהן מרגישות מאוימות מכל סיבה שהיא. הן מסוגלות להתמיד בהצגה זמן רב, ולכן יש גם מקרים שבהם אנשים בטוחים שיש להם בכניסה לבית או בתוכו יונה מתה, בזמן שהיא עדיין חיה.

הסימן הבולט ביותר למוות של יונה הוא ריח רע שנודף ממנה. מרגע שהיונה מתחילה להרקיב – דבר שמתרחש תוך זמן קצר מרגע המוות – מתרחשים בגוף שלה תהליכים שבאים לידי ביטוי בריח דוחה. כשאין ריח כזה, אפשר לנסות לבדוק אם היונה נושמת אבל לא להתקרב אליה יתר על המידה. אם אכן יש יונה מתה בבית או בכניסה לבית, הפתרון הוא כאמור פינוי מקצועי של הפגר.

 

למה יש מקרים רבים יחסית של יונה מתה במרפסת?

בבתים רבים יש מרפסות – גם מרפסות שירות וגם מרפסות שמש – ומאחר שמדובר בחללים פתוחים מטבעם מגיעות אליהם לא מעט יונים. יונים חולות, פצועות, תשושות או חלשות עלולות להגיע, ולא להצליח להמשיך הלאה, אלא פשוט למות אצלכם במרפסת. סיבה נוספת לריבוי המקרים של יונים מתות במרפסות היא היתקעות בחלונות של ציפורים חסרות מזל.

מאחר שהנגישות למרפסת נוחה ופשוטה, מחיר פינוי יונה מתה במרפסת יהיה בטווח הנמוך של הסקאלה. השירות שלנו כולל גם ריסוס במרפסת כדי להבטיח שלא יישארו שם מזכרות לא רצויות בדמות חרקים וטפילים.

 

איך יודעים שיש יונה מתה על הגג?

רוב האנשים מן הסתם לא מגיעים לגג הבית או הבניין לעיתים קרובות. בהתאם אם יונה מתה על גג, סביר להניח שתדעו על כך רק כשהיא כבר תרקיב ותרגישו ריח רע מגיע מהכיוון של הגג.

פינוי פגר מהגג – של יונה או של כל בעל חיים אחר – הוא משימה מורכבת במיוחד. לסכנת ההידבקות במחלות מתווספת סכנת הנפילה, ואין כמובן שום סיבה להסתכן בפציעה קשה, נכות ומוות במקום להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות ומנוסות. פינוי יונה מתה מגג מחייב רישיון עבודה בגובה, ציוד מתאים כמובן וכן אחריות רבה. לאחר הפינוי יתבצע חיטוי מוקפד במיוחד לגג משום שכאמור בדרך כלל חולף פרק זמן ארוך יחסית עד לגילוי הגופה ולכן מתקבצים במקום שלל מזיקים.

 

מה עושים כשנשאר קן עם גוזלים?

אם לאחר פינוי היונה המתה נשאר במקום קן יונים עם גוזלים, אפשר להעביר אותם לחוות גידול מיוחדת – מקום שבו יודעים כיצד לטפל בגוזלים עד שהם יכולים להתעופף ולצאת לחיים עצמאיים. בהתאם חשוב מאוד גם לפנות מהר ככל האפשר את הפגר וגם לוודא שהשירות כולל חיטוי. איתנו תוכלו לסמן V על שני הסעיפים הנ"ל – וגם על המחיר ההוגן.

 

שאלות ותשובות על פינוי נבלות של יונים

icon

אם אתם נמצאים ברחוב, עליכם ליצור קשר עם הרשות המקומית שתפנה אותה. אם היונה מתה בשטח שלכם, עליכם להזמין מרחיק יונים שיסייע לכם לחלץ ולפנות אותה.

icon

צריך לעטות כפפות, להרים אותה ולזרוק לזבל. לעיתים עם זאת היונה תהיה תקועה במקום שקשה או מסוכן להגיע אליו, ולכן מומלץ מאוד להיעזר במרחיק יונים מקצועי.

icon

הפגר של היונה יעלה ריח מצחין למשך מספר שבועות ואף חודשים. לכן רצוי לפנות אותו בזמן – עוד לפני שהריח מתחיל להציף את הבית.

icon

היונה המתה והלשלשת שבסביבתה עלולים לסכן אתכם במחלות. בנוסף, יתכן שיש באזור גם מזיקים כמו קרציוני יונים, שעלולים לנסות לעקוץ גם אתכם.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664