חומר להרחקת יונים

חומר להרחקת יונים – מה האפשרויות ולמה אין באמת חומר יעיל?

יונים עלולות להוות מטרד של ממש: רעש בשעות בוקר מוקדמות, צואה על אדן בחלון או במרפסת (ובמקומות נוספים), חשיפה לחיידקים ווירוסים שמעבירים מחלות, ועוד. באופן טבעי כל מי שיונים מגיעות אליו הביתה או למשרד רוצה להרחיק אותן, ואחת האפשרויות שמוצעות היא חומר להרחקת יונים. כאן בעמוד תמצאו מידע מקיף בנושא, ואתם מוזמנים להיעזר בו כדי לקבל את ההחלטות הנכונות.

 

✔️ האם חומרים להרחקת יונים באמת עוזרים?
✔️ שאלו מרחיק יונים עם ניסיון

✔️ ייעוץ ובחירת אמצעי הרחקה יעילים
✔️ זמינות גבוהה והגעה לכל מקום בארץ

 

לפרטים והזמנות חייגו לטלפון:
053-3525-198

 

חומר להרחקת יונים

 

אילו חומרים נגד יונים מוצעים בשוק?

כשמדברים על "חומרים נגד יונים" הכוונה היא בעיקר לספריי שנועד להרתיע את היונה מלהתנחל דווקא אצלכם. התרסיס מכיל חומר שנתפש על ידי היונים כדוחה, ולכן הן יעדיפו לחפש מקום אחר לעמוד בו. החומרים נגד היונים בטוחים לשימוש מפני שאין בהם מרכיבים מזיקים לבני אדם או חיות מחמד, והשימוש פשוט: כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרסס את האזור שבו ראיתם יונה (חלון, מרפסת, מסתור כביסה וכו').

 

החסרונות של חומר להרחקת יונים

* השפעה קצרת טווח – היונים אמנם נרתעות מריחות מסוימים, ולכן הרעיון של חומר נגד יונים נכון, אבל בפועל המרכיבים הפעילים מתאדים תוך זמן קצר. התוצאה: היונים אולי סולקו למשך מספר שעות עד יומיים-שלושה, אבל מיד לאחר מכן הן עלולות לחזור.

* לכלוך – כל החומרים נגד יונים מתאפיינים בדביקות. מסיבה זו המשטח שאותו ריססתם צובר אבק וגם לכלוכים אחרים. כלומר, לאחר שהחומר הפעיל מתאדה, תישאר אצלכם שכבת לכלוך דביקה וכתמים שקשה מאוד להסיר.

* חוסר יעילות – חומר לסילוק יונים הוא אחד הפתרונות הפחות יעילים שיש, ומן הסתם אין טעם להעדיף דווקא אופציה לא אפקטיבית.

 

שיטות ביתיות להרחקה במקום חומרים נגד יונים

1. דיסקים – התנועה הבלתי פוסקת של הדיסקים והשתקפויות האור והניצוצות עשויות להרתיע יונים. לא כל יונה תתרחק, אבל אפשר לנסות.

2. פסלונים של בעלי חיים – יונים מפחדות מחתולים, עורבים, ינשופים ועוד סוגים של בעלי חיים. אם תרצו להרחיק יונים ממרפסת שמש או ממאדן החלון ותציבו פסל של בעל חיים, היונה עשויה להאמין שמדובר בטורף אמיתי ולחפש מקום בטוח יותר. חשוב להדגיש שיונים הן זן חכם ולכן פסל לא משכנע לא יעשה את העבודה, ולמעשה גם אם תציבו "דחליל" מושקע חלק מהיונים יזהו את התרמית.

3. ציפוי בנייר כסף – אם יונים מגיעות לעמוד על מעקה, תוכלו לצפות אותו בנייר כסף. המראה המבריק עשוי להרחיק את היונים, ובקיץ הנייר מתחמם מהר מאוד וליונה לא נעים לעמוד עליו.

4. שמנים אתריים – יונים עשויות להתרחק גם מריחות עזים של מנטה, לוונדר או אקליפטוס. פיזור כמה טיפות של שמן אתרי מהסוגים הנ"ל יכול להתגלות כפתרון אפקטיבי. יחד עם זאת תצטרכו כמובן לחדש את הריח אחת לכמה ימים.

 

איך להרחיק יונים לצמיתות באופן יעיל?

חומר להרחקת יונים זוכה לביקוש בעיקר בגלל שהוא נתפש כפתרון זול וכקיצור דרך לסילוק המפגע. בפועל, בגלל האפקטיביות הנמוכה והכתמים שנשארים אחרי השימוש בחומרים האלה, אתם בעצם משלמים מחיר יקר בלי לקבל תמורה.

בדרך הנכונה להרחקת יונים מכל מקום – מרפסות שמש, מרפסות שירות, מסתורי כביסה, גגות, מזגנים ועוד – היא פנייה למרחיק מנוסה. כשאתם נעזרים בידע שהצטבר במשך שנים רבות, מובטח לכם הפתרון המיטבי בהתאם למאפייני המקום הספציפי שעליו אתם רוצים להגן. כמו כן, מובטח לכם פתרון לטווח הארוך, כך שלא תצטרכו לדאוג יותר בגלל נוכחות של יונים ואיתן חיידקים, וירוסים, לשלשת, קרציוני יונים ורעש.