הרחקת יונים בגבעתיים

הרחקת יונים בגבעתיים – לחיות בשלום   

יונה עם עלה של זית מייחלת לימים טובים של שלום ושלווה, ומה אתכם? למה אתם מייחלים ב-5 לפנות בוקר כשיונה מטרידה אתכם בחלון? הגיע הזמן להיפטר מהיונים לצמיתות, לחיות בשקט ובסביבה נקייה בבית שלכם.

לפניכם כל מה שצריך לדעת על הרחקת יונים בגבעתיים, ואתם הולכים לעוף על זה.

 

✔️ מחפשים מגרש יונים בגבעתיים שיגיע היום?
מרחיק יונים מומלץ בזמינות מידית!
✔️ שיטות הרחקה מקצועיות (רשת, דוקרנים ועוד)
✔️ הרחקה וניקוי צואת יונים ממסתור כביסה, בניין…

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בגבעתיים

 

שיטות להרחקת יונים בגבעתיים והסביבה – איך ניתן להרחיק אותן?

שיטות להרחקת יונים פס הלם חשמלי רשתות נגד יונים דוקרנים
איך עובדת השיטה היונה נוחתת על הפס המודבק ומרגישה בזרם חשמלי עדין אך מרתיע מספיק כדי לגרום לה לעוף הרשת מותקנת בפתח הכניסה למקום ובכך חוסמת לחלוטין את הכניסה של היונה למקום הדוקרנים מונחים במקומות בהם היונה אמורה לנחות, ואלו אמורים לעצור בעדה ולגרום לה לעוף משם
איך משתמשים  יש להדביק את הפס החשמלי על המעקה במרפסת או בחלון, בדופן או החלון וכד' יש להתקין את הרשת בצורה מקצועית בפתח מסתור הכביסה או החלון יש להניח את הדוקרנים בכל מקום המיועד להרחקת היונים

 

למה היונים מגיעות דווקא אליכם?

יונים מחפשות מקום מסתור גבוה ושקט לשהות בו, מקום להטיל בו ביצים ולדגור עליהן בנחת וברוגע. אם המרפסת או מסתור הכביסה שלכם מבולגן ומלא בחפצים, זה בהחלט יכול לשמש להן כמקום מחסה. היונים לא חייבות להיות במקומות גדולים וסגורים כדי לבנות את הקן, הן יכולות להסתפק במעקה צר, באדן החלון או בגג הפרגולה שלכם – כל עוד זה מספיק גבוה ונגיש. כך שגם אם אתם גרים בקומה ראשונה, סביר להניח שתצטרכו להזמין שירות הרחקת יונים בגבעתיים.

 

הרחקת יונים בגבעתיים – למה חשוב להרחיק יונים?

√ נזק בריאותי – יונים מביאות עמן מחלות, כיני יונים וחרקים ומסוגלות להעביר לבני אדם חיידקים וזיהומים, לגרום לאלרגיות ולגרד בעור.

√ נזק תברואתי – לשלשת יונים ויונים זה שילוב מנצח, שתמיד הולך ביחד. מעבר לזה הן משאירות אחריהן נוצות, לכלוך וחיידקים שלא תרצו בסביבה שלכם.

√ רעש ופגיעה באיכות החיים – יונים נוטות לקנן בשעות המוקדמות של הבוקר ויכולות להמשיך כך במשך שעות, דבר הפוגע באיכות החיים ובשינה.

√ נזק לסביבה – היונים יכולות לפגוע בתשתיות ובצנרת המזגן והאוורור, להשאיר נוצות וצואה בכל השטח כולל במסילות החלון. עוד סיבה טובה להזמין מרחיק יונים בגבעתיים.

 

דוקרנים להרחקת יונים – האם זה באמת עובד?

אחת השיטות הנפוצות להרחקת יונים היא שימוש בדוקרנים. מדובר בשיטה קלה ונוחה יחסית, שאינה דורשת התקנה או ידע מסוים, וניתן להשיג דוקרנים בכל חנות לכלי בית במחירים נוחים.

אך האם השיטה הזו באמת עובדת? זה בהחלט תלוי במיקום של היונים. מצד אחד הם אכן מונעים מהיונה לנחות באותה נקודה שהדוקרנים מונחים, אך אם מדובר במקום שהיא יכולה לעוף מעליהם כמו במרפסת, או בשטח נרחב, כמו בגג של בניין – השיטה פחות יעילה.

 

התקנת רשת נגד יונים בגבעתיים – כל היתרונות בשיטה

1. השקעה משתלמת – התקנה מקצועית ע"י מרחיק מקצועי זו השקעה משתלמת, חסכונית וחד פעמית, וכל עוד בחרתם ברשת איכותית, אין סיבה שהיא לא תשרת אתכם שנים.

2. לא פוגע בנראות – יש לכם נוף מהמם מהמרפסת? התקנת רשת שקופה לא תגזול מכם הנוף, כך שתוכלו ליהנות מהיתרונות של הרשת מבלי להרוס את העיצוב והמראה בסביבה.

3. חוסמת ב-100% – התקנת רשת בגבעתיים מבטיחה לחסום את הגישה לא רק ליונים אלא לכל סוגי המעופפים, החרקים והמכרסמים, מעניקה לכם שקט נפשי ובית נקי ממזיקים.

4. עמידות בפני תנאי מזג האוויר – רשת איכותית עמידה בפני כל תנאי מזג האוויר, רוחות, גשמים, שמש, לחות וחום.

 

מה מושך יונים להגיע למרפסת?

המרפסת אמנם נחשבת כחלק בלתי נפרד מהבית, אך ברוב שעות היום היא ריקה מאדם, וכל עוד היא פתוחה, היא זמינה ומזמינה עבור כל בעלי הכנף.

יונים נוטות להימשך למקומות עם צמחייה, כך שאם אתם מקשטים את המרפסת עם שלל צמחים ועצים קטנים, זה יכול למשוך אותן אליכם.

סיבה נוספת שיכולה לגרום להן לבחור במרפסת שלכם היא ציוד רב, רהיטים, קרטונים או חפצים שמונחים במרפסת, אשר הופכים למקום מסתור אידאלי עבורה.

 

רשת להרחקת יונים בגבעתיים – איזה רשת כדאי לבחור?

* רשת מפוליאתילן – רשת חזקה המשמשת כפתרון לטווח הארוך, עמידה בפני תנאי מזג האוויר ומשתלבת מצוין בחדרי שינה, מרפסות שמש, ומרפסת כביסה.

* רשת מפלסטיק – התקנת רשת בגבעתיים שעשויה מפלסטיק מתאימה כפתרון זמני וזול, לדירה שכורה או לבעיה נקודתית. אינה עמידה לאורך זמן, בעיקר מפני חום ומים.

* רשת ממתכת – מתאימה כפתרון ארוך טווח בפינות נסתרות כמו ארובות, פיר, עליית גג. פחות מתאימה בחדרי השינה, מרפסות וכד'.

* רשת שקופה – מיועדת לשימוש בכל סוגי החדרים או מקומות שרוצים לאטום את הכניסה, משתלבת בצורה מושלמת במרפסות, חדרים או בכל חלל שלא רוצים לפגוע בנוף.

 

האם אפשר להרחיק יונים לבד?

אם יכולתם לעוף, הייתם בוחרים להתעופף למקום נוח ובטוח עבורכם והגוזלים שלכם? כנראה שכן. גם היונים נוהגות לעוף למקומות שנראים להן כמקום נוח ובטוח, ואם יש איום זמני בסביבה, הן נוהגות לחזור לאותו מקום פעם אחר פעם ולנסות שוב את מזלן.

הרחקת יונים ממקומות גבוהים דורשת ידע, אמצעי בטיחות, שיטות יעילות ולא מעט ניסיון. מעבר לזה צריך להבין את דרך החשיבה של היונה ולקחת בחשבון שאם הצלחתם להבריח אותה היום, זה לא מבטיח שיונה אחרת לא תשוב מחר.

 

איך מרחיקים יונה שנתקעה במרפסת?

מצאתם יונה מבוהלת או פצועה במרפסת? שמרו על מרחק ביניכם ואל תנסו ללכוד את היונה או להבהיל אותה יותר, כדי לא לגרום לנזקים בסביבה או לגרום לה להתחבא יותר. דאגו לפתוח את החלון ולאפשר לה לצאת לבד והזמינו מרחיק יונים בגבעתיים. כדאי להתייעץ איתו מה עליכם לעשות עד שיגיע אליכם.

בכל מקרה אל תנסו לרסס חומרי הדברה שונים לעברה או לזרוק חפצים על היונה. לאחר שהמדביר ירחיק או ילכוד את היונה בהצלחה, דאגו להתייעץ איתו לגבי אמצעים להרחקת יונים בעתיד.

 

פינוי קן יונים גבעתיים – לגוזלים שלום

מצאתם קן יונים על אדן החלון או על המזגן ואתם לא יודעים מה לעשות איתו? אם יש לכם דרך להציץ לתוך הקן, בדקו האם יש בו ביצים או גוזלים חיים. ברוב המקרים הגישה לקן תהיה מסורבלת ואף עלולה לגרום ליונה להגיב בתוקפנות, ולכן רצוי שתזמינו חברה שמתמחה בסילוק יונים לפינוי הקן בבטחה.

הרחקת קן יונים עם ביצים וגוזלים דורשת ניסיון ועבודה עדינה ונכונה, כזו שלא תפגע בגוזלים מצד אחד, ומצד שני תבטיח שהאימא לא תחזור שוב לסביבה.
לאחר פינוי הקן ליעד בטוח, מרחיק היונים יבצע ניקיון בסביבת הקן הכולל חיטוי ושימוש בחומרי הדברה.

 

הרחקת יונים בגבעתיים – איך בוחרים בחברה מומלצת?

הרחקת יונים זו פעולה מורכבת הדורשת ידע וניסיון, אחרת כבר הייתם מצליחים לעשות את זה בעצמכם. אז איך בוחרים בחברה מומלצת? הרחקת יונים בגבעתיים בדרך יעילה דורשת הכרת תנאי השטח והכרת דרכי החשיבה של היונה. מרחיק היונים יודע להתאים את השיטה המתאימה ביותר, בהתאם להתנהגות היונים והתנאים שיש לכם בסביבה. מעבר לזה שהוא יכול לשלב מספר שיטות במקביל, כל עוד זה נדרש.

חברה המציעה שירותים של ניקיון וחיטוי המקום בו שהו היונים, זה בהחלט פרמטר נוסף שכדאי לשקול בחיוב. בחרו בחברה שזמינה עבורכם ויכולה להגיע בכל שעה, כדי שתוכלו לחיות בשלום בסביבה נקייה ושקטה.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664