הרחקת יונים בהוד השרון

הרחקת יונים בהוד השרון בשיטות מוצלחות ובמחיר שחבל לפספס

יונים אולי מסמלות את השלום, אבל הן יכולות להוות מטרד רציני. לא רק שהן מרעישות ומלכלכות – הן גם מעבירות מחלות ונושאות טפילים. כמו ערים רבות בארץ, גם הוד השרון סובלת מבעיית יונים. במאמר הבא נסקור את הדרכים היעילות ביותר להרחקת יונים, ונסביר מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מדביר יונים בעיר.

 

✔️ רוצים להיפטר מיונים בהוד השרון?
מרחיק יונים מנוסה לשירותכם!
✔️ התקנת פסי הלם, רשתות ודוקרנים
✔️ סילוק יונים מגגות, מזגנים, מסתורי כביסה ועוד
✔️ למעלה מ-15 שנות ניסיון

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בהוד השרון

סילוק יונים בהוד השרון – השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים

יונים התנחלו לכם על אדן החלון? תוהים איך לסלק יונים מהגג ביעילות?

בדרך כלל, הרחקת יונים מתבצעת באחת מהשיטות הבאות:

1. דוקרנים: התקנת דוקרנים הופכת את המשטח לבלתי מתאים לקינון עבור היונים. יש דוקרנים מפלסטיק, אך הם לא מומלצים לשימוש, משום שיעילותם מוגבלת והם עלולים לפצוע את היונים. במקום זאת, מומלץ להשתמש בדוקרנים איכותיים יותר העשויים מנירוסטה. דוקרנים מנירוסטה יעילים מאד, הם לא פוגעים ביונים, והם מתאימים להתקנה על אדן החלון והמזגן החיצוני.

2. רשת יונים: רשת להרחקת יונים חוסמת ליונים את הגישה למקומות המרושתים. הרשת מתאימה כשצריך לתחום שטחים גדולים – כמו מרפסות ומסתורי כביסה. ישנן רשתות מסוגים שונים נגד יונים, הנבדלות ביניהן גם במחיר וגם במידת היעילות.

3. פס הלם חשמלי: פס חשמלי להרחקת יונים מעביר זרם חשמלי חלש אחת לכמה שניות. הזרם לא נעים ליונה, והיא לומדת במהירות שלא כדאי לחזור למקום. היתרון הגדול ביותר של הפס החשמלי הוא באסתטיות שלו, הוא כמעט בלתי-נראה ולכן אידיאלי לשימוש על מעקות, שלטים ועמודים.

 

התקנת רשת נגד יונים לבניין בהוד השרון

 

יתרונות וחסרונות של השיטות השונות להרחקת יונים

לכל אחת מהשיטות השונות להרחקת יונים, יש חסרונות ויתרונות:

השיטה יתרונות חסרונות
דוקרנים מנירוסטה שיטה נפוצה ויעילה מאד. פתרון הומני שלא פוגע ביונים. מחיר דוקרנים מנירוסטה יקר יותר מדוקרני פלסטיק.
דוקרנים מפלסטיק עלות נמוכה והתקנה פשוטה ומהירה. השיטה לא אפקטיבית מספיק, ופוצעת את היונים.
רשת להרחקת יונים שיטה יעילה והומנית, מחזיקה מעמד לפחות 5 שנים. נדרשות פעולות תחזוקה וניקיון ביתיות מדי פעם.
פס הלם חשמלי שיטה חדשנית עם יעילות גבוהה ומראה אסתטי. פס ההלם דורש תחזוקה וניקיון מעת לעת.

 

איך לבחור מרחיק יונים בהוד השרון

אם אתם מחפשים מדביר יונים בהוד השרון, אבל לא בטוחים איך לבחור באדם הנכון – יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט:

√ וודאו אם השירות כולל ניקוי, חיטוי והדברת טפילים: לא מספיק להרחיק את היונים, צריך לנקות את הלשלשת ולהדביר את הטפילים שהיונים נושאות על גופן. לכן, כדאי לוודא כבר בשלב הטלפון האם המרחיק מציע שירות כזה.

√ בדקו האם העבודה כוללת אחריות: אף אחד לא יכול להבטיח לכם הרחקת יונים בהוד השרון לצמיתות, אבל אפשר להתחייב על תקופה ממושכת. כשמתקינים אמצעים להרחקת יונים, נהוג להעניק אחריות על העבודה למשך כ-5 שנים.

√ בדקו המלצות קודמות: לפני שבוחרים מרחיק יונים מקצועי בהוד השרון כדאי להריץ חיפוש קטן ברשת, ולבדוק ביקורות מלקוחות קודמים. אם הביקורות חיוביות ונראות אותנטיות, זה בהחלט סימן מבטיח.

 

כיצד מתבצע פינוי קן יונים בהוד השרון?

במידה ואתם סובלים מבעיית יונים, אנחנו ממליצים לטפל בה בהקדם האפשרי. אם לא תעשו זאת, סביר להניח שבשלב מסויים תמצאו קן על אדן החלון, המזגן או הפרגולה. במקרה כזה נדרש שירות של פינוי קן יונים:

* פינוי קן ריק: אם הבחנתם בקן מספיק מוקדם, יתכן שהוא עדיין ריק. במקרה כזה – עטו כפפות, זרקו את הקן לתוך שקית אטומה ונקו את האזור עם סקוץ' וסבון.

* פינוי קן עם ביצים: ברגע שיש ביצים בקן המצב נעשה מורכב יותר, ועדיף להיעזר באיש מקצוע. לוכד היונים ישתדל לפנות את הקן לאחד העצים הסמוכים, כדי שהיונים יוכלו להמשיך לדגור על הביצים, אך במרחק בטוח מהבית שלכם.

* פינוי קן יונים עם גוזלים: אם יש גוזלים בקן, נוכל לקחת אותם לחוות גידול. הגוזלים ישוחררו משם בריאים ושלמים כשיסיימו לגדול.

לאחר פינוי הקן אנחנו דואגים לחיטוי ולניקוי יסודי של כל סביבת הקן, כולל הדברה נגד קרציוני יונים.

 

התקנת רשת נגד יונים בהוד השרון – מה ההבדל בין סוגי הרשתות השונים?

התקנה של רשת נגד יונים נחשבת לשיטה יעילה מאד. הרשת מונעת מהיונים את האפשרות לקונן באזור שהרשת תוחמת.

ישנן רשתות מסוגים שונים, ולכל מקרה תתאים רשת אחרת:

1. רשת מונופיל: רשת מונופיל מורכבת מחוטי ניילון חזקים. הרשת כמעט שלא נראית לעין, משום שהחוטים שקופים.

2. רשת פוליאתילן: כשמדברים על רשת יונים למסתור כביסה בהוד השרון, כנראה שהכוונה היא לרשת פוליאתילן. זוהי רשת המיועדת ספציפית למסתורי כביסה. היא עשויה מחוטים השזורים בצפיפות, ומתאפיינת בחוזק ועמידות. בנוסף לכל היתרונות שלה, רשת פוליאתילן היא רשת זולה ולכן נמצאת בשימוש רחב.

3. רשת ממתכת מגוולנת: רשת מתכת מורכבת מחוטי ברזל שמולחמים זה לזה. זוהי רשת חזקה במיוחד, עם ציפוי נגד חלודה. רשת ברזל מתאימה לסגירה של חללים קטנים, כמו ונטות.

 

כל מה שחשוב לדעת על התקנה של רשת יונים לבניין בהוד השרון

יונים נוטות להתמקם בסמוך לבני אדם, בין היתר גם בבנייני מגורים. אם אתם גרים בבניין משותף, רק טיפול בבניין כולו יביא לשקט מוחלט. דיירים רבים בוחרים להתקין רשת יונים בבניינים בהוד השרון. הרשת מותקנת על חלקו החיצוני של הבניין וחוסמת ליונים את המעבר פנימה. התקנה של רשת לבניין כרוכה בעבודה בגובה, ובבניינים רבי קומות היא נעשית באמצעות סנפלינג.

 

מה עושים עם יונים שנתקעו במסתור כביסה – חילוץ יונים בזמינות מיידית

יונים עלולות להיתקע ברשתות, בעיקר במסתור הכביסה. במקרה כזה, יש צורך בחילוץ יונים מקצועי. בלי חילוץ היונה תסבול ולבסוף תמות בייסורים. מעבר לשיקולים מוסריים, במקרה והיונה תמות, תימצאו את עצמכם עם פגר באזור לא נגיש. לא מומלץ לנסות לחלץ את היונה לבד, משום שברוב המקרים החילוץ נעשה בגובה ומצריך ציוד מקצועי.

 

האם יש דבר כזה הדברת יונים? לא בדיוק!

אם מישהו מנסה למכור לכם שירות של הדברת יונים, תתחילו לחשוד. במדינת ישראל לא נוהגים להדביר יונים, וגם אין בכך צורך. במקום זאת מרחיקים את היונים באמצעים שונים. למרות שלא מדבירים את היונים עצמן, לאחר שמבצעים גירוש יונים בהוד השרון מומלץ מאד להשתמש בחומרי הדברה נגד קרציוני יונים. ההדברה צריכה להתבצע במסגרת פעולות הניקוי והחיטוי של כל השטח בו שהו היונים.

 

חברת הרחקת יונים בהוד השרון – פנו רק למקצוענים

אנחנו בחברת סטופ יונים מבצעים הרחקת יונים בהוד השרון והסביבה באופן מקצועי ובטוח. עם ניסיון של יותר מ-15 שנים, למדנו להכיר את השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים. אנחנו מקפידים להשתמש בציוד איכותי ולפעול בשיטות הומאניות. במידת הצורך נוכל להעניק לכם שירותים משלימים כמו פינוי הקן, חילוץ יונים, ניקוי לשלשת מכל משטח והדברה של קרציוני יונים.

 

כמה עולה הרחקת יונים בהוד השרון?

אין סיבה לשלם סכומים גבוהים על הרחקת יונים. המרחיקים שלנו ביצעו לא מעט עבודות, והם עשו זאת במחירים נוחים:

השירות שסיפקנו המחיר שגבינו
פינוי קן יונים מהחלון:

הקן היה ריק והגישה אליו נוחה. השירות כלל ניקוי וחיטוי של אדן החלון.

250 ₪
הרחקת יונים ממסתור כביסה:

הרחקנו את היונים מהמקום, ביצענו פעולות ניקיון וחיטוי כולל הדברה, והתקנו רשת נגד יונים.

1,200 ₪
סילוק יונים וסגירה של ונטה:

התקנו רשת ברזל חזקה שחסמה את הוונטה, ומנעה מהיונה להמשיך לקנן באזור.

300 ₪
לכידה והרחקת יונים מהגג:

לכדנו זוג יונים שנלכד בעליית הגג, ושחררנו אותן בשלום. דאגנו לחיטוי, והתקנו רשת להרחקת יונים.

500 ₪

 

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664