הרחקת יונים בקרית אונו

הרחקת יונים בקרית אונו – להיפטר מהמטרד במהירות ולתמיד

קרית אונו מוכרת כעיר מתקדמת שמספקת לתושבים בה חיים שלווים ונעימים. הגעת יונים לבנייני המגורים עלולה להפר את השלווה ולגרום לנזקים נוספים. בכל מקרה כזה כדאי להיעזר בשירות הרחקת יונים בקרית אונו על מנת לפתור את הבעיה באופן מידי, ולתמיד. אנחנו מצליחים להתמודד עם כל אתגר, על בסיס ניסיון של יותר מ-15 שנים ומתחייבים למחיר הוגן ול-5 שנות אחריות.

 

✔️ מרחיקים את היונים בקריית אונו בשיטות יעילות
✔️ הזמנת מרחיק יונים מהיום להיום
✔️ התקנת דוקרנים, רשתות ליונים ועוד
✔️ אחריות על התקנת רשת ליונים ל-5 שנים

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-3525-198

הרחקת יונים בקרית אונו

מרחיק יונים בקרית אונו שמגיע תוך זמן קצר ופותר לכם את הבעיה

ההמלצה הראשונה לגבי נוכחות יונים בכל מקום שיש בו בני אדם – דירת מגורים, משרד, חנות, מסעדה, מפעל, בריכת שחייה וכו' – היא לא להתמהמה. בעיית היונים לא תיפתר מעצמה, אלא להפך, סביר להניח שהיא רק תחמיר. כשיונה מרגישה בטוחה במקום מסוים, למשל מסתור כביסה, היא תחזור אליו שוב ושוב. בנוסף היא עלולה לרצות לקנן באותו מקום – וכשיש קן עם ביצים או גוזלים מלאכת הפינוי כבר מורכבת יותר (אם כי כמובן אפשרית).

בהתאם מומלץ להזמין מרחיק יונים מקצועי בקרית אונו מיד כשמזהים נוכחות שלהן במקום שבו הן לא אמורות להיות. אנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר ובמועד הנוח ביותר מבחינתכם, ונעזור לכם להגן על עצמכם מפני כל הנזקים שיונים עלולות לגרום.

 

התקנת רשת נגד יונים למסתור כביסה בקרית אונו

 

פינוי קן יונים בקרית אונו עם ביצים וגוזלים

כאמור קל יותר לבצע גירוש יונים בקרית אונו כשאין בתמונה קן, אבל גם אם היונה החליטה לקנן דווקא אצלכם אנחנו נמצא לכך פתרון שיהיה גם יעיל וגם הומני.

אם הקן עדיין ריק, כלומר בשלבי בנייה, המשימה יחסית פשוטה – אנחנו נסלק את הקן ונשתמש באמצעים שונים למניעת חזרת היונה אל המקום שהיא בחרה להקים בו משפחה. במקרה כזה לא נגרם שום נזק, לא לכם וגם לא ליונה שתמצא לעצמה מקום אחר לקינון.

כשכבר יש בקן ביצים, הבחירה היא שלכם כיצד להתנהל. אם תרצו, נעביר את הביצים לחוות גידול ייעודית שם הן יזכו לתנאים מתאימים עד לבקיעת הגוזלים. גם פינוי קן יונים עם גוזלים בקרית אונו אפשר לבצע באותה דרך – העברת הגוזלים לחווה שבה יודעים כיצד לגדל אותם עד שהם לומדים לעוף (ובשלב זה הם משוחררים לחיים עצמאיים).

דגש חשוב הוא להרחיק את האמא לפני פינוי קן יונים כולל הגוזלים והביצים שלהם, כשהדרך הטובה ביותר היא רעש. סטופ יונים מבצעת פינוי קינים מכל מקום שבו הם נמצאים – תקרת גבס, עליית גג, מרפסת שירות, גג רעפים, מחסן וכו'. השירות כולל ניקוי יסודי של האזור וגם חיטוי. החיטוי הכרחי על מנת שהקן לא ישאיר לכם מזכרות לא נעימות בדמות קרציוני יונים (מעין כינים קטנות שעוקצות גם בני אדם כשאין להם גוזלים למצוץ מהם דם).

 

איפה מומלצת התקנת רשת נגד יונים בקרית אונו?

הפתרון הנפוץ ביותר לטובת הרחקת יונים בקרית אונו לצמיתות הוא רשת. בפרט מומלץ להתקין רשת נגד יונים במסתורי כביסה, במרפסות שירות ובכל פתח גדול יחסית שרוצים לחסום כך שיונים (וגם ציפורים אחרות) לא יוכלו לעבור דרכו. בנוסף מותקנות רשתות על גגות רעפים, סביב מרזבים וגם בחלונות במפעלים.

כשבוחרים רשת יונים למסתור כביסה בקרית אונו או לכל מקום אחר, השיקול הראשון הוא החומר שממנו היא עשויה. אופציה אחת היא רשת פוליאתילן, ואופציה שנייה היא מונופיל. המונופיל הוא ניילון שקוף שמבטיח מקסימום אסתטיות, ובנוסף הוא חזק ועמיד, כך שהרשת תמלא את ייעודה לטווח ארוך מאוד. עוד סוג של רשתות להרחקת יונים הוא ממתכת. רשתות אלה מותקנות במקומות שבהם נדרשת גם עמידות בפני טמפרטורות גבוהות, כמו למשל ארובה, חור אוורור או פתח כזה או אחר במפעל.

השיקול השני הוא עובי הרשת. במקרה של רשת מונופיל, כדאי לוודא שהרשת היא בעובי של לפחות 0.7 מ"מ, כך שהיא תהיה חזקה מספיק לעצור יונים. שיקול שלישי הוא גודל החורים: חורים קטנים מונעים כניסת יונים קטנות וגם ציפורים נוספות כמו צוצלת או דרור. מצד שני חורים קטנים מדי עוצרים את זרימת האוויר, ולכן כדאי להפקיד את הבחירה בידי איש מקצוע מנוסה שימליץ על הרשת האופטימלית בהתאם לצרכים הספציפיים אצלכם.

 

התקנת רשת יונים לבניין בקרית אונו – בבטחה ולטווח ארוך

בבניינים רבי קומות מומלץ להתקין רשת לאורך כל מסתורי הכביסה – וכך גם להגן על כל הדירות וגם ליהנות מפתרון אחיד ואסתטי. התקנת רשת יונים בבניינים בקרית אונו מחייבת כמובן ניסיון בעבודה בגובה – גם על-מנת שתתבצע בבטחה וגם כדי שהתוצאה תהיה יעילה. אנחנו אמונים גם על התקנה בעזרת סנפלינג וגם על שימוש בבמות הרמה.

עיגון לקוי עלול להוביל לניתוק של הרשת מהבניין ואפילו למצבים שבהם יונה נתקעת בתוך הרשת. במקרה כזה נדרש שירות של לוכד יונים בקרית אונו שגם אותו אנחנו מספקים – לטובת חילוץ בעל החיים הפצוע על-מנת שלא תצטרכו להתמודד עם פגר של יונה אצלכם בבניין.

 

כל השיטות של סילוק יונים בקרית אונו

מעבר לרשת, ישנם עוד שני סוגי פתרונות מומלצים להרחקת יונים: דוקרנים ופס הלם. הדוקרנים נחלקים למספר סוגים:

√ לפי החומר שממנו הם מיוצרים – האופציות הן נירוסטה ופלסטיק

√ לפי הצורה – יש דוקרנים בצורת N, בצורת W ובצורת Z, וההבדל הוא בצפיפות וברוחב.

פס הלם מבוסס על סגירת מעגל חשמלי כשהיונה נעמדת עליו. כשהמעגל נסגר, זרם קל עובר בפס – מספיק חזק כדי להרתיע את היונה מלהישאר במקום ובמקביל לא חזק מדי כך שליונה לא ייגרם שום נזק. הבחירה בין כל האפשרויות מחייבת בקיאות – אנחנו יודעים בדיוק איך לסלק יונים מהגג בקרית אונו, איך להרחיק יונים ממזגן, איך למנוע מהן גישה לפתח אוורור ועוד, ולכן גם יודעים לבחור את הפתרון הנכון ביותר בכל מקום.

 

חברת הרחקת יונים בקרית אונו עם ניסיון, אחריות ומחויבות למצוינות בשירות

באופן טבעי יש חברות רבות שמסייעות לתושבי קרית אונו להיפטר מהיונים. הבחירה בין חברות הרחקת יונים בקרית אונו היא מן הסתם על סמך המחיר, אבל חשוב להשוות גם את התועלת – כשהמרכיבים שמבטיחים מקסימום תועלת הם ניסיון, אחריות על כל פעולה ומחויבות למצוינות בשירות. אנחנו מקפידים להגיע להרחקת יונים בדיוק במועד שקבעתם איתנו, עובדים באופן מסודר תוך שמירה על השקט והניקיון, ומתנהלים בשקיפות מלאה.

 

כמה עולה הרחקת יונים בקרית אונו?

על מנת שתוכלו להתרשם גם מהיכולות שלנו וגם מהמחיר שאנחנו גובים, מוצגת לכם טבלה ובה פירוט של העבודות שביצענו בקרית אונו בשנה האחרונה:

הרחקת יונים בקרית אונו ממסתור כביסה בגודל 2 מ' על 2 מ' בקומה 2 800 ש"ח המחיר כולל רשת מונופיל איכותית
סילוק יונים ממסתור כביסה בגודל 3 מ' על 3 מ' בקומה 5 1,500 ש"ח התקנת רשת יונים בסנפלינג
הרחקת יונים מאדני חלונות במשרד יוקרתי 500 ש"ח 5 חלונות שעל כל אחד מהם התקנו דוקרני נירוסטה עמידים
פינוי קן יונים מגג רעפים של בית פרטי ישן 900 ש"ח כולל פינוי הביצים לחוות גידול, ניקוי הלשלשת והתקנת רשת

 

אתם שואלים – אנחנו עונים!

icon

בהחלט, אנחנו ערוכים לספק את השירות במועד הנוח ביותר עבורכם.

icon

הסוג הראשון זול יותר אבל עמיד הרבה פחות. לטווח ארוך מומלצים דוקרני נירוסטה.

icon

לא. השירות שמספק מדביר יונים בקרית אונו הוא למעשה הדברה נגד קרציוני יונים ומזיקים אחרים שיונים משאירות אחריהן.

icon

כן. בעיקר דרך הלשלשת שלהן. בין המחלות: ליסטריוזיס, קדם טיפוס הבטן, דלקת מוח נגיפית וקדחת קיו.

המאמר נכתב על ידי

אבי אביב - מומחה להרחקת יונים

אבי אביב הוא בעלים משותף של חברת סטופ יונים. כבר מעל עשור שחברתנו מספקת פתרונות להרחקת יונים ברמה הגבוה ביותר תוך מתן שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, אחריות בכתב על כל עבודה.

מומחה להרחקת יונים בעל תעודה לביצוע עבודות סנפלינג ומדביר מוסמך מספר רישיון: 1664